Zelnik
Medlem
SC2 fram,SC1 bak. Det närmaste ban nirvana jag kommit..
eller om någon hjälte tar sig an att göra något liknande det som Mattias gjorde i år.
För övrigt så räknas inte din hoj som en tjock klumpig skogsmotard hur mycket du än vill det. Inte sedan du bytte ut din fjädring. Om något så är det jag som borde klaga på att jag bara har en oborstad strypt originalhoj på 156,9hk på bakjhulet medans du sitter på en GP-motard Men det tar sig sakta men säkert! Så fort jag har fått till bakdämparen så är det bara ett Cartridge-kit till gafflarna som behövs. Sen har du en bra ursäkt att komma med.
GP motard.... Hahaha - det var något nytt Hur man än vrider och vänder så är det en super/hypermotard.
Förresten, vobbel i 200km/h med regndäck känner jag igen... Det var minst sagt spännande varje gång ut ur depåkurvan på gåsen, men det spelade väldigt stor roll hur pass mjukt man rullade på gasen.
nån som riktigt grym på fjädring får mer än gärna ställa upp och hjälp mig under en bandag, mot ersättning och evig tacksamhet såklart. Vet ni någon som sitter med sådan kunskap och skulle kunna tänka sig att sälja den tjänsten under en helg så får ni gärna be den personen att ta kontakt med mig, eller pma namn och mail så jag kan ta kontakt med denne
I know I know!! Tyyyyyyyyyyyyyyst!
Men det här hade jag räknat med, det kom inte som en chock Jag hade ju behövt göra likadant med Öhlins, men där hade det varit tusen gånger lättare att hitta hjälpen
Hade inte du en liten trevlig lapp som skulle hjälpa dig säsongen igenom. KAN SJÄLV tyckte jag någon skrev
Nära nog. Jag får lova att lära mig själv sa jag om jag minns rätt Kan andra lära sig så ska det inte vara någon omöjlighet för mig att lära mig.
Hur svårt kan det vara lixom
Jag kan nästan höra dig ropa över hela depåområdet, frågandes hur det går med fjädringen
Ang banträning senvinter tidig vår är väl allt relativt, vettetusan om det skulle kosta en förmögenhet o hyra in sig x antal pass på tex lokala gokartbanan, om den ändå bara står tom såklart. Sofuoğlu har såklart andra möjligheter, men kan kanske va värt att kika på .. Lycka till med rookie körningenJag har fått en jäkligt rimlig förklaring till varför jag har varit missnöjd med min dämpare under säsongen. Den har inte suttit på plats som det är tänkt och således har den inte fungerat som det är tänkt
Som tur är så är det numera ett icke-problem. Mitt störta bekymmer är nog hur jag ska få ihop mina 13 planerade bandagar innan första tävlingen på Anderstorp
Ang banträning senvinter tidig vår är väl allt relativt, vettetusan om det skulle kosta en förmögenhet o hyra in sig x antal pass på tex lokala gokartbanan, om den ändå bara står tom såklart. Sofuoğlu har såklart andra möjligheter, men kan kanske va värt att kika på .. Lycka till med rookie körningen
https://m.youtube.com/watch?v=nUPi8-EiwK8&feature=youtu.be
Det känns som jag spammar när jag lägger ut det här klippet både här, i racingdelen samt på Facebook Men sen tänkte jag att det är väl bara att ignorera klippet om man inte vill se Kanske kan jag inspirera någon till att fokusera mer på startträningen inför årets säsong! Om inte annat så har jag ännu ett klipp till mig själv att kolla på ju närmare säsongen startar
Startträning lönar sig!
Ja, startträning är nog det jag behövde mest av egentligen.
Var ju nästan konstant sist iväg från gridden. Den enda gången jag fick till en bra start så bröts racet pga krascher i kurva 2. Men jag skyller på hojen!
Men dåså Då kan väl du också dyka upp på Barkarby flygfält under vårkanten och träna starter med mig I värsta fall får man ta med sig ett fikabord och gofika så kan man sätta sig och ljuga ihop saker från sina race istället
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|