dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Sjukt.
hårt straff i norge
dock med bil
Jaa men nu var det ju så att han knappt bäddadeNåja, som man bäddar får man ligga....
Han vet nog inte ens att han är "förföljd".....
Eller menar du att han skulle försöka köra ifrån Busan på de raka vägarna med en 6:a
Inte mer än rätt. Verkade röra sig om en återfallsbrottsling. Och köra att med 2,42 promille i blodet, lever man ens då?
Ja, om man är alkoholist. Vad många inte förstår är att människor som blir stoppade vid fyllekörning och visar sig ha fantasipromille i blodet, dvs uppåt 2 eller mer, är vanealkoholister. "Vanliga" människor, som inte är alkoholister, däckar nånstans mellan 0,5-1promille. Handlar om att man vänjer kroppen vid en hög dos gift, krävs alltså mer innan man uppnår ruset, därav höga promillehalter.
Har för mig att jag läst om nån jeppe i USA som togs med 7 promille i blodet körandes sin SUV när han blev stoppad...
Klart han får fängelse, han körde ju på fel sida av vägen hela tiden...
12 månader i buren för en sån körning är ju inget annat än ren parodi,löjligt
Alltid roligt med någon som ska vara duktig och har fullständigt fel.
Kollar på mkt program från england om biljakter m,m
Dom pappskallarna som kör som idioter i stulna bilar och äventyrar
folks liv mer än denna kille har fått mkt mildare domar.Nån månad högst oftast..
Med tanke på att det knappat var nån trafik på detta klipp så skulle väl det
vart bättre med en fet böteslapp,hade det däremot vart tät trafik med en fladdrande över hela vägen så hade det inte vart nå problem med 12mån fängelse ki min mening,då det leks med andras liv.
Ja, om man är alkoholist. Vad många inte förstår är att människor som blir stoppade vid fyllekörning och visar sig ha fantasipromille i blodet, dvs uppåt 2 eller mer, är vanealkoholister. "Vanliga" människor, som inte är alkoholister, däckar nånstans mellan 0,5-1promille. Handlar om att man vänjer kroppen vid en hög dos gift, krävs alltså mer innan man uppnår ruset, därav höga promillehalter.
Har för mig att jag läst om nån jeppe i USA som togs med 7 promille i blodet körandes sin SUV när han blev stoppad...
världsrekordet på promille vad gäller att fylleköra ligger på ca 16 av en rysk lastbilschaufför. dock så åkte han in i ett träd självmant
Han körde väldigt fort på en, i min åsikt, väldigt rak och fin väg med ganska lite trafik?
Sedan blev han ju stoppad lugnt och fint utan bekymmer, är ju inte som att han gasade satan och försökte köra ifrån polisen, varför då detta straff? Vad skall man då göra när man får fast folk som kört likadant men även försökt smita från polisen? 5 års fängelse? 10 år? Straffet står inte i proportion till brottet här tycker jag.
Haha, det måste vara ett skämt, mycket lönsamt för staten att sätta en person i fängelse i 12 månader för en fortkörning.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|