Forumet online igen!

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Efter att ha ändrat lite i mitt garage, klickade på spara hamnar jag i Swedies garage? :va

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Härligt att vara på vägen igen! Ser fint ut vid en första anblick, kul med bloggplitarfunktion också!

/perris

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
Gillar den nya designen! :tummenupp

Hittade en bugg när man klickar på köp o sälj, men det är redan påpekat tidigare i tråden...

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Bilderna i mitt garage har försvunnit. Resten är väl vanesaker antar jag. :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Gillar den nya designen! :tummenupp

Hittade en bugg när man klickar på köp o sälj, men det är redan påpekat tidigare i tråden...

Mina sparade länkar funkar inte, och varför kan jag inte se vilka bilder jag har i mitt garage om jag går in via mina garage? Tycker dessutom det är förvirrande att man kommer direkt in i editeringsmode.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ser riktigt bra ut! :tummenupp

Det enda jag kan klaga på är väl att bakgrunden på Blogg- och Garageknapparna inte är genomskinliga så man har en vit ruta där. :tungan

I´ll be back om jag hittar några buggar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det gick inte o kommentera i din blogg

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sporthoj/htdocs/blogg/includes/classes_blogg.php on line 87

Du har ej tillgång till detta inlägg.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
På mina sparade länkar hade jag en medlem inalgd automatiskt men får detta meddelande:

Fatal error: Cannot redeclare redirect() in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 38

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Får "Fatal error: Cannot redeclare meddelande() in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 12" i köp&sälj delen. Garaget ser helt keff ut och det saknas bilder i garaget å deee....

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Finns väl bara en sak att säga om det nya forumet "Suck"

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det gamla är pase. It's gone!

När man klickar på Köp&Sälj i menyn ovan får jag det här felmeddelandet.

Code:
Fatal error: Cannot redeclare meddelande() in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 12
Tack, glömde ladda upp nya filerna. suck

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag klickade på "skapa ny blogg" och fick:

Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13

Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Jag klickade på en tråd i MC-relaterat och fick.

Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12

Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Min PM-lampa blinkar fortfarande (och har så gjort de senaste 3-4 månaderna kanske)...
Du måste leta upp de PM som kan ligga i systemet som det är fel på. Typ sista sidan kan det finnas några skumma PM på utan rubrik och datum.

Funkar inte html i garaget längre?
Använd den Word-baserade editorn istället. Du kan även använda html genom att klicka på "Källa". Så får du ren html-kod att meka med.

Jag klickade på en tråd i MC-relaterat och fick.

Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12

Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12
Var nog bara ett temporärt fel då jag uppdaterar filerna.

Last edited:

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
Nu får jag inget felmeddelande längre när jag pillar med garaget, dock strular det ännu!

Har till synes två garage, ett med bilder och ett utan, spelar ingen roll vilket jag trycker på utan jag kommer bara till samma, det utan bilder. Det går inte heller att ta bort något av garagen.

Hoppas du förstår vad jag menar. :)

Edit: Verkar fungera nu! :tummenupp

Last edited:

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Lite buggigt i bloggdelen.

"Skicka" knappen som jag antar att det är, eller "Publicera" eller vad du nu döpt den är helt svart.

Förövrigt asbra uppdatering!

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Det är änna aningen ostabilt, får upp diverse "My Sql" felkoder när man klickar på länkar & garaget är helt fuckat (som redan har påpekats).

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag gillar det, buggarna färsvinner väl med tiden. Framförallt är responstiden rappare, i alla fall för mig.

Tack Swedie

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...