Gillar den nya designen!
Hittade en bugg när man klickar på köp o sälj, men det är redan påpekat tidigare i tråden...
Det gamla är pase. It's gone!finns 2 olika garage på mig
http://www.sporthoj.com/garage/?do=minagarage
och
http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=view&id=5283
sedan hamnar ju gästboken helt off
Tack, glömde ladda upp nya filerna. suckNär man klickar på Köp&Sälj i menyn ovan får jag det här felmeddelandet.
Code:Fatal error: Cannot redeclare meddelande() in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 12
Du måste leta upp de PM som kan ligga i systemet som det är fel på. Typ sista sidan kan det finnas några skumma PM på utan rubrik och datum.Min PM-lampa blinkar fortfarande (och har så gjort de senaste 3-4 månaderna kanske)...
Använd den Word-baserade editorn istället. Du kan även använda html genom att klicka på "Källa". Så får du ren html-kod att meka med.Funkar inte html i garaget längre?
Var nog bara ett temporärt fel då jag uppdaterar filerna.Jag klickade på en tråd i MC-relaterat och fick.
Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12
Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|