Aryey
Masjävel and proud of it!
Har du tagit bort sökfunktionen i forumet eller är den på g? Finns en stor möjlighet att jag bara är ouppmärksam...
Har inte direkt pillat på forumets kod vad gäller göra det "snabbare". Jag har dock tagit bort koder som jag inte gjort, dock är jag inte egentligen något direkt superduperproffs på php o mysql. gör ena rediga bonnlösningar ibland. men så länge det funkar så får det väl duga =)Jag gillar det, buggarna färsvinner väl med tiden. Framförallt är responstiden rappare, i alla fall för mig.
Tack Swedie
Näe, du söker väl som vanligt här:Har du tagit bort sökfunktionen i forumet eller är den på g? Finns en stor möjlighet att jag bara är ouppmärksam...
Ja det är en "cache" grej just nu oxå tror jag. För jag har en autokorrigering av felaktigt placerade filer på servenr. Så ligger de fel, så flyttas de till rätt katalog... och SEN ska dom laddas därifrån. Men det verkar som att systemet inte riktigt vill med sig det.Oavsett vems garagebilder jag försöker öppna så laddas dom bara upp till 50% när man klickar på dom.
Ajdå! Missade det! Det är fixat nuKollade frontsidan och den delen som ska lyfta fram "klubb"delen på forumet. Kul att se alla klubbarna/föreningarna slumpas fram.
...det som kanske inte är riktigt rätt är att länken som går till respektive forumsdel (till ex för Radical Riders) bara blir www.sporthoj.com inte www.sporthoj.com/viewforum.php?blablabla.
Ajdå! Missade det! Det är fixat nu
Ser inte någonting i nåns garage
Skulle testa att ta bort min bild i mitt garage men får bara följande felmeddelande:
Fatal error: Call to undefined function: tabortmc() in /home/sporthoj/htdocs/garage/index.php on line 239
Mitt funkar prima, kika på det
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |