Forumet online igen!

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Nu fungerar det med bilderna i garagen för mig. :) Fint jobbat med allt swedie, ser riktigt bra ut.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Gjorde du något speciellt? Jag ser inga bilder varken i garage eller bildgalleri, det är helt blankt.

Gjorde inget, det bara kom (..:rodnar ) dock är de samma nu igen att det är borta så vet inte vad som hände. :(

Edit:
Har inte en aning om vad tusan som händer. Men klickar jag på länken i Mögels signatur: **Men tryck gärna här** http://www.sporthoj.com/garage/?do=minagarage (antar att man skall komma till HANS garage när man klickar där)
så kommer jag till mitt egna garage, och där fungerar bilderna. Öppnar jag en helt ny tab i FF lr ny sida i IE, går via sporthoj.com/forum och klickar på "mina garage" i menyn så fungerar det inte längre. :va
Hoppa någon förstår vad man menar..

Last edited:

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Hoj
Fz6n
De nya forumet blev kanon!:yoparty

Mitt garage funkar som vanligt, de jag stör mig på dock är att "ändra garage symbolen" (i garaget) är likadan som "blinkar om du har nya kommentarer i din blogg symbolen" (till höger om pm symbolen). Jag skulle heldre vela ha typ ett verktyg (eller nått sånnt) som symbol för "ändra garage" och pennan som kommentarsymbol (man trycker på pennan för att komma till kommentarsidan). Hoppas ni förstår vad jag menar. :)

Sen så när man ändrar sitt garage och trycker på "Enter-knappen" för att gå ner en rad, så hoppar den över en rad och går ner 2 rader ist. Så avstånden mellan texten blir jättestor.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
De nya forumet blev kanon!:yoparty

Mitt garage funkar som vanligt, de jag stör mig på dock är att "ändra garage symbolen" (i garaget) är likadan som "blinkar om du har nya kommentarer i din blogg symbolen" (till höger om pm symbolen). Jag skulle heldre vela ha typ ett verktyg (eller nått sånnt) som symbol för "ändra garage" och pennan som kommentarsymbol (man trycker på pennan för att komma till kommentarsidan). Hoppas ni förstår vad jag menar. :)

Sen så när man ändrar sitt garage och trycker på "Enter-knappen" för att gå ner en rad, så hoppar den över en rad och går ner 2 rader ist. Så avstånden mellan texten blir jättestor.
Det där är fixat så det är en bättre "ändra-knapp" nu.

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Är som tidigare bevisat vare sig uppmärksam eller haj på datorer... Men jag kan inte lägga upp mina bilder i garaget utan får bara en tom ruta med filnamn bredvid! kan inte kolla andras bilder heller! Har firefox så det kanske har med mina inställningar att göra?

Kan inte heller rösta i pollen på förstasidan!

Last edited:

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Hoj
Fz6n
Försökte nyss komma in i MC-relaterat men då fick jag:

Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13

Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fortfarande strul med garaget :huvet
Du måste berätta VAD som strular. Det hjälper inte att skrika i rymden.

Försökte nyss komma in i MC-relaterat men då fick jag:

Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13

Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13
Sådana där meddelanden är bara temporära.

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Går det att få det som det var förut, att man ser nicken på den som uppdaterat sitt garage och som skrivit en blogg? Som det är nu så ser man ju bara namnet på garaget och bloggen, vilket kan vara precis vad som helst, eller?

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Kommer du ihåg mitt PM? :
Såg att under "Däck" på annonsdelen, så ligger även fälgar. Upptäckte detta då jag tänkte annonsera hjul/fälgar.
Kan du inte ändra rubriken till Däck/Fälgar ?

Tycker sajten blev "cleanare" på något sätt :tummenupp

/Kristoffer

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Last edited:

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Pollen på framsidan funkar inte:
Oavsett vad jag röstar så visas inte resultat och om jag trycker på "visa resultat" så öppnas ett nytt fönster med http://www.sporthoj.com/

Tack för nerlagt arbete ängnat att få oss alla att trivas bättre här hemma:tummenupp

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Är du på samma hemsida som mig? =)
http://www.sporthoj.com/garage/?Blackdemon
Jag ser 5 st bilder där...

När jag klickar på den länken så fungerar det fint för mig, ser alla bilderna. Klickar jag på "mitt garage" så ser jag även då den bilden jag har där.

MEN, om jag som jag beskrev tidigare öppnar en ny tab eller ny sida i IE och skriver in www.sporthoj.com/forum så fungerar det ej. Blir bara tomma rutor. Likadant blir det när jag går in i garaget. Bifogar screenshots.

Bifogat

• Fungerar.JPG
    Fungerar.JPG
    95.9 KB · Visningar: 42
  • fungerarEJ.JPG
    fungerarEJ.JPG
    91 KB · Visningar: 37

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Hur gör jag för att fixa en skärmdump? Så här står det när jag högerklickar och väljer visa bild(firefox): Table 'sporthoj.galleri_bilder' doesn't exist

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Bilder eller ej spelar väl igentligen inte så stor roll jag är mest nyfiken på varför en del har kvar sina 5 bilder men majoriteten har 1 eller kanske inte nån alls? Är det fel på garaget?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO