Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Nu fungerar det med bilderna i garagen för mig. Fint jobbat med allt swedie, ser riktigt bra ut.
Nu fungerar det med bilderna i garagen för mig. Fint jobbat med allt swedie, ser riktigt bra ut.
Gjorde du något speciellt? Jag ser inga bilder varken i garage eller bildgalleri, det är helt blankt.
Det där är fixat så det är en bättre "ändra-knapp" nu.De nya forumet blev kanon!
Mitt garage funkar som vanligt, de jag stör mig på dock är att "ändra garage symbolen" (i garaget) är likadan som "blinkar om du har nya kommentarer i din blogg symbolen" (till höger om pm symbolen). Jag skulle heldre vela ha typ ett verktyg (eller nått sånnt) som symbol för "ändra garage" och pennan som kommentarsymbol (man trycker på pennan för att komma till kommentarsidan). Hoppas ni förstår vad jag menar.
Sen så när man ändrar sitt garage och trycker på "Enter-knappen" för att gå ner en rad, så hoppar den över en rad och går ner 2 rader ist. Så avstånden mellan texten blir jättestor.
Du måste berätta VAD som strular. Det hjälper inte att skrika i rymden.Fortfarande strul med garaget
Sådana där meddelanden är bara temporära.Försökte nyss komma in i MC-relaterat men då fick jag:
Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13
Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13
Sorry om du trodde jag skrek,men ialf,jag kan ej se mina kort därDu måste berätta VAD som strular. Det hjälper inte att skrika i rymden..
Är du på samma hemsida som mig? =)Sorry om du trodde jag skrek,men ialf,jag kan ej se mina kort där
Kan du ta en skärmdump på hur det ser ut?Kan fortfarande inte se några bilder i garagefunktionen och jag har provat båda webbläsarna!
ja jävlar, nu syns dom igen,hahaha,måste vara en fnurr på tråden eller nått För övrigt så tycker jag det hela ser bra utÄr du på samma hemsida som mig? =)
http://www.sporthoj.com/garage/?Blackdemon
Jag ser 5 st bilder där...
Är du på samma hemsida som mig? =)
http://www.sporthoj.com/garage/?Blackdemon
Jag ser 5 st bilder där...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari