KGK
1200
Jag körde där långt innan jag såg att det stod papparazzi i dikena. Och det vurpades rätt friskt redan innan fottissarna kom dit. 2001 var det rekord, hittils oslaget som tur är.
Se där.
Jag körde där långt innan jag såg att det stod papparazzi i dikena. Och det vurpades rätt friskt redan innan fottissarna kom dit. 2001 var det rekord, hittils oslaget som tur är.
Jag kör inte på Bulten då det ligger allt för långt från där jag bor. Hade dock varit kul och se vad det är som är så jävla speciellt. De finns säkert hudratals roliga sträckor till i Sverige. Men i sedvanlig Stockholms anda så blir det ni gör det ballaste i hela landet. Inte nog med att ni fyller bild och film forumet med miljontals bildtrådar i samma anda, ni diskuterar denna jävla vägsträcka i forum som om det är den enda vägen i Sverige. Klara ni inte av att hålla er i ert eget forum, merparten av övriga landet är seriöst trötta på ert eviga tjat.
Men för att för en gångs skull lägga in min åsikt angående ert, rent ut sagt, korkade beteende på en liten vägstump, så blir väl kontentan följande:
1. Det ni sysslar med på Bulten har under detta år gett oss alla sporthojsåkare en riktig idiotstämpel i media. Vilket då gjort att allmänheten tycker att vi är minst lika kriminella som HA och Bandios, och därför skall jagas med tjära och fjädrar.
2. Alla era vurpor (skadade eller döda) orsakar oss alla höjda försäkringspremier.
3. Fotograferna har lika mycket ansvar som idioterna som kör.4. Även om ni själva filosoferar "man lever bara en gång", så betyder inte det att andra vill dö/skadas då ni genomför den tanken. Hur tror ni att ni skulle må om ni dödar eller skadar en mamma till ett litet barn? Tänk för helvete lite på andra människor, ni kommer aldrig att förlåta er själva om något sådant händer hur tuffa ni än kan vara i mun här!
Skall ni få snygga bilder på er själva så åk till en bandag och kör av er.
Skall det vara så förbannat svårt att hitta fler ALTERNATIV till Bulten. Flera av kör ju säkerligen redan flera mil för att komma dit, testa att köra lika långt i alla andra vädersträck så kanske ni kan minska belastningen för dom som bor vid Bulten. För jag vet att ni inte kommer att sluta bomba runt vad som än skrivs eller sägs till er.
Och JA, visst har även jag kört fortare än vad som står på skyltarna. Jag kan dock med säkerhet säga att jag inte kört så när min maxkapacietet på gata att jag äventyrat mitt eller andras liv.
Numera kör jag fort på bana och nästan aldrig på gata, för det är som vi alla kan vara överens om: Det är roligast när det går att stå på som fan. Och det kan man bara göra på bana och samtidigt lägga hundra procent koncentration på körningen.
Så jag håller med TS i att ni bör ta er en jävla funderare på vad ni sysslar med, innan dom förbjuder allt vad sporthojar heter (för ni vet väl att det arbetas mot det).
Ni snackar om knäskrap bahhh, det här hände idag på Hälla Ring, gocartbana i Västerås.
Sen har ni ju Tuvängen en gocartbana i Södertälje, 10 min bort, dom kör ju en gång i veckan.
Det är ju det jag menar... människor påverkas av yttre faktorer. Därför kan man alltså med full rätt skylla på annat än sig själv. Skit i eget ansvar och skyll på andra! En bra devis!
Hojåkare: Åk till en bana o "kör av er"
Fotografer: Åkt till en bana o "fota av er"
Win-win...
det låter på en del som de har exakta svaret på varför 6 st klota igår och att det är en katastrof, hänger du med?
Du är kul du! Fattar inte hur du kan säga att ni inte har något ansvar, det är klart ni har.
Hojåkare: Åk till en bana o "kör av er"
Fotografer: Åkt till en bana o "fota av er"
Win-win...
Om du är så dum i huvudet att du inte kan tänka med egen skalle när du ser en kamera så skyll dig själv!!!!!!!!!!!!!!!
Nej det tycker jag inte, för fortfarande är det individen som sitter på maskinen som styr vad som ska hända. Det är snarare individerna på hojarna som triggar varandra antingen när de kör med varandra eller genom bilderna men du kan inte skylla på fotograferna som ställer till med olyckor.
Får man fråga varför det är så jävla kul att stå där och fota samt bli fotade hela tiden? Det är ju för fan samma bilder som läggs ut hela tiden, och så en liten klubb för inbördes beundran som berömmer varandra för de "fina" bilderna.
Våga gör något nytt istället, fota mjukglassen på Rosenhill istället.
Tillägg/ Menar inte att det är fotografernas fel, utan frågar fortfarande varför deet är så skoj att fota samma jävla motiv hela tiden, som inte ens är speciellt roliga allt som oftast.
Får man fråga varför det är så jävla kul att stå där och fota samt bli fotade hela tiden? Det är ju för fan samma bilder som läggs ut hela tiden, och så en liten klubb för inbördes beundran som berömmer varandra för de "fina" bilderna.
Våga gör något nytt istället, fota mjukglassen på Rosenhill istället.
Tillägg/ Menar inte att det är fotografernas fel, utan frågar fortfarande varför deet är så skoj att fota samma jävla motiv hela tiden, som inte ens är speciellt roliga allt som oftast.
Dom körde för fort (enkelt)och det är väl lite av en katastrof att 6 åkare går av vägen på samma väg på samma jävla dag?
Det tycker nog jag i alla fall alldeles oavsett fotografer eller ej på plats.
Hur många fler vurpor är det nu kontra för trettio år sen när sporthojjarna inte var så sportiga?
Det går alltid att skylla på något.....
Personligen tycker jag att folk får köra i vilket tempo de vill, det är upp till var och en, inte till mig, att diktera hastighet. Däremot respekterar jag inte att de låter det gå ut över andra.
QUOTE]
Hur resonerar du här??? Det går ju ut över alla som bor där, o alla som får kasta sig ut i väggrenen för nån idiot inte kan hålla sin i sin vägbana...eller???
Trodde att det fanns hastighetsbegränsningar o att man enligt lag ska följa dom, eller gäller det inte oss som åker hoj???
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|