sandstream
Guest
Tack för MP3-filen, helt underbar
Det är mycket som jag inte har fått med i den korta beskrivningen, bla. att det är zigenare som blåljuger och säger emot sig själva hela tiden. Alltså helt meningslöst att ens försöka diskutera, då de nekar till allt soom har hänt. Jag spelade in den sista delen av samtalet, här kan ni lyssna:
http://upload.sh.nu/download.php?file=50c247c5e56e7b215408d876caf6cb89
Finns inga vittnen. Men faktum är att de kör runt i saaben, som de inte har kvitto på (vi skrev inget) och formellt inte äger.
Mästarna på att försöka blåsa folk... ziggisarna.
Visst det är väldigt lätt att dra folk över en kant, har själv ganska lätt för det. Finns rötägg av alla folkslag. Men andelen av zigenare är betydligt högre!
Tack också för alla svar.
"Dra alla över en kam", heter det. "Kant"? Wtf?
& en del jobbar i Ikeas kundtjänst...detta är en riktig klassiker!
http://www.youtube.com/watch?v=Bqzk17YRhyg
jävla zigenarpack, otrogna e dom med Men jäkla bra i sänghalmen
Så nu fyller jag i de kompletterande uppgifterna (namnet har de ju redan skrivit dit) och skickar in registreringsbeviset.
Dock visste polisen direkt vem det var,
Slängde mat på golvet gjorde de också bara för att.
Det tråkigaste i historien är att de intruerade sina barn att göra det.
Du har tagit uttrycket "Håll dina vänner nära och dina fiender närmre" till en ny nivå.
Var hon hårig?
Mja... precis som har sagts innan i tråden. Det finns idioter inom precis alla grupperingar i samhället och jag vill gärna säga att de finska zigenarna är precis som oss andra.
Men tamigfan, jag har jobbat på bensinstation i 5 år och är det någonting som är lika säkert som att solen kommer gå upp så är det att zigenarna -kommer- försöka sig på någonting. Vanligaste är att de tankar två ggr på samma pump och sen försöker häva att de bara har tankat en gång.
Andra klassiker de -alltid- försöker med är att köpa telefonkort, gå ut ur affären, vänta 1 minut, komma in och försöka lämna tillbaka det eftersom de köpte "fel" telefonkort. De gör också sitt yttersta för att få dig att lämna kassan så de kan sno sådant som de anser vara "smakprov" tex, cigg och tuggummi som råkar stå bra till...
Näh fy fan... Jag har sjukt svårt för zigenare och det rör sig inte om fördomar. Allt är grundat på personlig erfarnhet. Jag har aldrig i hela mitt liv pratat med en zigenare som inte har försökt lura mig och sedan blivit hotfull när de har förstått att jag inte tänker gå på deras tricks.
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |
|
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO har presenterat 800M... |
|