Jo, men han är sån där pojke som inte mår pra.
Haha ja ifs är det inte konstigt att det finns så många idioter då det är vanligt att dom mindre intellektuella fortplantar sig mer än normalkorkat folk
Jo, men han är sån där pojke som inte mår pra.
Jo, men han är sån pojke som inte mår pra.
Klart man inte mår pra om man är 26 men tror att man är 17, 16 och ens egen mamma tror att man är 15
"Lilla" krabben var ju född -82... Men jag vet, gränsen för minder/underårig kanske har flyttats?
Kan ju faktiskt vara svårt för morsan att hålla reda på alla ungar hon gömmer under kjolen!
Jag har sett en likadan sak på efterlyst. Tanten stoppade nog in 4-5st 4L-dunkar innanför kjolen.Apropå bensinstation/zigenare:
Kompisen jobbade på en där de tittade på övervakningskamerorna när tanterna stoppade motoroljedunkar under kjolarna. De verkar vara bra på hållbar sömnad i alla fall.
Jag har sett en likadan sak på efterlyst. Tanten stoppade nog in 4-5st 4L-dunkar innanför kjolen.
Jag har sett en likadan sak på efterlyst. Tanten stoppade nog in 4-5st 4L-dunkar innanför kjolen.
För att vara på den säkra sidan gör man det tillsammans vid närmsta postlåda. Som köpare vill jag inte att säljaren postar och som säljare vill jag inte att köparen postar.3. Se till att det är DU som skickar in ägarbytespapprena
Verkar finnas lite olika åsikter om det. Hans pappa kommer tydligen ifrån Bijeljina som är känd för sin stora zigenska befolkning men om det skulle vara ett bevis vet jag inte?Zlatan är förresten zigenare.
Det är kärringen som kommit för att hälsa på.
Jag kastar mig in under ett bord för att inte synas genom fönstren medan hon frenetiskt växlar mellan ringklockan och hederligt dörrbankande.
Lunchade precis med min polis-kompis och var självklart tvungen att berätta den här historien. Han bara suckade och berättade hur mycket problem de har med zigenare. Många av männen i detta släkte har tydligen stora problem med narkotikamissbruk vilket enkelt kan förklara varför de måste ha tag på pengar.
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |
|
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO har presenterat 800M... |
|