Fråga om riktig lowlife bilköpare

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Är det samma sak som en finsk mercedes? (Ford Granada)
Apropå bensinstation/zigenare:
Kompisen jobbade på en där de tittade på övervakningskamerorna när tanterna stoppade motoroljedunkar under kjolarna. De verkar vara bra på hållbar sömnad i alla fall. :brynad

Näh fy fan... Jag har sjukt svårt för zigenare och det rör sig inte om fördomar.

När övergår en obekväm sannign till fördom och vice versa? ;)
Zlatan är förresten zigenare.
Men rör de här åsikterna bara finska zigenare eller även andra?

Last edited:

FreddaGädda

Guest
haha, låter som att om Hitler hade fokuserat sig på att förinta denna "ras"/"folkgrupp" så hade absolut ingen stört sig på honom eller gått emellan :D

Militanta humanitärer kommer säkerligen även i blint format de också.
:fakta

För övrig som Nyteknik säger: Det gjorde han.
Dock ser jag ditt resonemang om en förintelse begränsad till endast romer.

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Är det samma sak som en finsk mercedes? (Ford Granada)
Apropå bensinstation/zigenare:
Kompisen jobbade på en där de tittade på övervakningskamerorna när tanterna stoppade motoroljedunkar under kjolarna. De verkar vara bra på hållbar sömnad i alla fall. :brynad

Haha, Finsk Mercedes. Det jag tänkte på var mer en sliten gammal W123 Diesel som dom kör på eldningsolja.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
För övrig som Nyteknik säger: Det gjorde han.
Dock ser jag ditt resonemang om en förintelse begränsad till endast romer.

exakt det jag menade, att han (enbart) fokuserade sig på romer.
(i verkligheten var det ju en massa olika "raser" och andra saker som stal hans fokus hehe)

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
BMWs
Som Markus redan sagt... Nog mer trubbel att vänta och inte alls löst. Även om jag hoppas det gjorde så det fixade sig.

Gav polisen rådet att fylla i uppgifterna trots ej en riktig namnteckning?

Någon som har bättre juridisk koll kanske kan svara på om bilen blir sonens och han kan åka dit för skrivit falskt namn eller vad som troligtvis kommer hända. Hon lär väl blåneka att hon köpt en bil.

Fallet blir en bra väckarklocka att inte sälja sitt fordon annat än direkt till köparen (och ta legitimation på honom) OCH båda skriva under ägarbytesblanketten direkt och gemensamt posta lappen.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Det är mycket som jag inte har fått med i den korta beskrivningen, bla. att det är zigenare som blåljuger och säger emot sig själva hela tiden. Alltså helt meningslöst att ens försöka diskutera, då de nekar till allt soom har hänt. Jag spelade in den sista delen av samtalet, här kan ni lyssna:
http://upload.sh.nu/download.php?file=50c247c5e56e7b215408d876caf6cb89

Finns inga vittnen. Men faktum är att de kör runt i saaben, som de inte har kvitto på (vi skrev inget) och formellt inte äger.

Tack! Du har gjort min dag! Fruktansvärt underhållande att höra på henne!

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Haha vilken inspelning synd att finns folk som inte förstår.

BTW det där är långt ifrån Ziggenare, skulle tipa på att det är finnar.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Tanten har ju rätt, du kan ju inte komma någon vart eftersom du hjälpt pojken (som är underårig och inte få ingå avtal) att begå urkundsförfalskining. Du har även spelat in det och lagt ut på nätet, så du får nog svårt att neka till det.
Så dina brott är nog värre än olovligt brukande eller vad du kallade det :D
Sorry men du är nog rätt "körd."
Sen att det inte är första gången de här har gjort exakt samma sak, och borde/vill göra både det ena och det andra är en helt annan femma.

Vore jag dig så skulle jag leta upp bilen och tända eld på den och glömma hela historien.

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Hahahaha va bra!!

Tackar!!

Säger som min pappa brukar säga: Jag är ingen rasist, men jag hatar dom där jävla zigenarna. :gnissla

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Tanten har ju rätt, du kan ju inte komma någon vart eftersom du hjälpt pojken (som är underårig och inte få ingå avtal) att begå urkundsförfalskining. Du har även spelat in det och lagt ut på nätet, så du får nog svårt att neka till det.
Sen att det inte är första gången de här har gjort exakt samma sak, och borde/vill göra både det ena och det andra är en helt annan femma.

Vore jag dig så skulle jag leta upp bilen och tända eld på den och glömma hela historien.

"Lilla" krabben var ju född -82... Men jag vet, gränsen för minder/underårig kanske har flyttats? :näsblod

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Donner

Spriten räddade mej från idrotten
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
VFR 800 Movistar + CBF1000
Sålde en gammal moppe till en finsk zigenare som skulle exportera den till Finland. Noga med kvitto var han för dom kolla sånt i tullen sa han, kan bero på att han var zigenare kanske hehe. Hörde inget mer iaf så det gick säkert bra.
Angående Saaben så hade jag åkt dit o ryckt plåtarna ifall inte ägarbytet går igenom så kan dom inte beställa nya plåtar och troligen inte få några p-böter heller. Eller som nån sa....elda upp skiten.

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada

Underårig?? Han var ju född 1982...

Edit: Sen...

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Hur spelade trådskaparen in samtalet? Det låter ju ganska bra!

Jag är även imponerad att du inte bara skrek åt dom att dom är dumma i skallen och borde dö...

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
Jag tror knappast att DU skulle bli åtalad för att ha godkänt att HAN har förfalskat en namntäckning, över 15år är man ju straffmyndig och har ett eget ansvar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457

Aprilia har presenterat nya...

CFMOTO 800MT-X

CFMOTO har presenterat 800M...

Stora Motorcykelkatalogen 2025