Nyteknik
Bannad
Eeeh, men det gjorde han ju.haha, låter som att om Hitler hade fokuserat sig på att förinta denna "ras"/"folkgrupp" så hade absolut ingen stört sig på honom eller gått emellan
Eeeh, men det gjorde han ju.haha, låter som att om Hitler hade fokuserat sig på att förinta denna "ras"/"folkgrupp" så hade absolut ingen stört sig på honom eller gått emellan
bagdad-merca.
Näh fy fan... Jag har sjukt svårt för zigenare och det rör sig inte om fördomar.
haha, låter som att om Hitler hade fokuserat sig på att förinta denna "ras"/"folkgrupp" så hade absolut ingen stört sig på honom eller gått emellan
Är det samma sak som en finsk mercedes? (Ford Granada)
Apropå bensinstation/zigenare:
Kompisen jobbade på en där de tittade på övervakningskamerorna när tanterna stoppade motoroljedunkar under kjolarna. De verkar vara bra på hållbar sömnad i alla fall.
För övrig som Nyteknik säger: Det gjorde han.
Dock ser jag ditt resonemang om en förintelse begränsad till endast romer.
Det är mycket som jag inte har fått med i den korta beskrivningen, bla. att det är zigenare som blåljuger och säger emot sig själva hela tiden. Alltså helt meningslöst att ens försöka diskutera, då de nekar till allt soom har hänt. Jag spelade in den sista delen av samtalet, här kan ni lyssna:
http://upload.sh.nu/download.php?file=50c247c5e56e7b215408d876caf6cb89
Finns inga vittnen. Men faktum är att de kör runt i saaben, som de inte har kvitto på (vi skrev inget) och formellt inte äger.
Haha vilken inspelning synd att finns folk som inte förstår.
BTW det där är långt ifrån Ziggenare, skulle tipa på att det är finnar.
Tanten har ju rätt, du kan ju inte komma någon vart eftersom du hjälpt pojken (som är underårig och inte få ingå avtal) att begå urkundsförfalskining. Du har även spelat in det och lagt ut på nätet, så du får nog svårt att neka till det.
Så dina brott är nog värre än olovligt brukande eller vad du kallade det
Sorry men du är nog rätt "körd."
Sen att det inte är första gången de här har gjort exakt samma sak, och borde/vill göra både det ena och det andra är en helt annan femma.
Vore jag dig så skulle jag leta upp bilen och tända eld på den och glömma hela historien.
Tanten har ju rätt, du kan ju inte komma någon vart eftersom du hjälpt pojken (som är underårig och inte få ingå avtal)
Tanten har ju rätt, du kan ju inte komma någon vart eftersom du hjälpt pojken (som är underårig och inte få ingå avtal) att begå urkundsförfalskining. Du har även spelat in det och lagt ut på nätet, så du får nog svårt att neka till det.
Så dina brott är nog värre än olovligt brukande eller vad du kallade det
Sorry men du är nog rätt "körd."
Sen att det inte är första gången de här har gjort exakt samma sak, och borde/vill göra både det ena och det andra är en helt annan femma.
Vore jag dig så skulle jag leta upp bilen och tända eld på den och glömma hela historien.
över 15år är man ju straffmyndig och har ett eget ansvar.
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |
|
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO har presenterat 800M... |
|