Fråga till forumets moderatorer/ägare......

Status
Ej öppen för fler svar.

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Det är verkligen en härligt låg nivå på den här tråden!

Kör för övrigt inte heller sporthoj men det finns dom (som inte vet nåt om hojar) som tycker att min hoj ser snabb ut så jag känner ändå att jag kvalar in här :banana

mojja83

Guest
Efter att ha läst hela denna skit tråd med en massa kommenterar som är lustigare och värre spam än inlägg 2 så undrar jag varför bara min blev modererad?

kanske en mod har ont öga åt mig:crash:glömdet

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Efter att ha läst hela denna skit tråd med en massa kommenterar som är lustigare och värre spam än inlägg 2 så undrar jag varför bara min blev modererad?

kanske en mod har ont öga åt mig:crash:glömdet

Det är nog för att du tjör sekshundra

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Lite källhänvisning eller iaf några exempel vore ju klädsamt.

Att bara häva ur sig sånt är faktiskt lite fegt och ett praktiskt sätt att gömma sig bakom generaliseringar utan att den/dom man syftar på ges någon möjlighet att ens förstå vad du syftar på...

Att förhålla sig neutral som moderator hur menar du nu, det här är inte FN.
Övertramp skall påtalas så är det bara.
Tryckte på Gilla av misstag på ditt inlägg men bjuder på den.

Menade med mitt inlägg att jag tycker en del inlägg från moderatorer spär på den snedvridna debatten, att deras inlägg gör mer skada än nytta. Att sitta som moderator innebär ett förtroende och den ställningen som man innehar som moderator inte skall missbrukas, man bör som moderator även vara bekant med forumets regler.

Moderatorer borde egentligen inte uttrycka sig alls i forumsdelar där man skall hjälpa till att hålla ordning och reda. Definitivt är det lämpligt att låta sig provoceras och ge sig in i onödiga diskussioner och påhopp.om en moderator uttalar sig olämpligt, vem redigerar hans uttalanden eller bannar honom/henne från tråden eller SH?

Vill du ha exempel så är väl denna tråden rätt utmärkt att studera.

Tillägg: menade med neutral inte att man måste vara nollställd eller ej ha en åsikt, bara kanske att man inte skall ge uttryck för sina åsikter likt i denna tråd innan man tänkt efter.

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Tryckte på Gilla av misstag på ditt inlägg men bjuder på den.

Menade med mitt inlägg att jag tycker en del inlägg från moderatorer spär på den snedvridna debatten, att deras inlägg gör mer skada än nytta. Att sitta som moderator innebär ett förtroende och den ställningen som man innehar som moderator inte skall missbrukas, man bör som moderator även vara bekant med forumets regler.

Moderatorer borde egentligen inte uttrycka sig alls i forumsdelar där man skall hjälpa till att hålla ordning och reda. Definitivt är det lämpligt att låta sig provoceras och ge sig in i onödiga diskussioner och påhopp.om en moderator uttalar sig olämpligt, vem redigerar hans uttalanden eller bannar honom/henne från tråden eller SH?

Vill du ha exempel så är väl denna tråden rätt utmärkt att studera.

Tillägg: menade med neutral inte att man måste vara nollställd eller ej ha en åsikt, bara kanske att man inte skall ge uttryck för sina åsikter likt i denna tråd innan man tänkt efter.

Fast nu är dom väl inte moderatorer på den här delen av forumet?

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Moderatorer borde egentligen inte uttrycka sig alls i forumsdelar där man skall hjälpa till att hålla ordning och reda.

Vilket innebär att det bara är moder theresa som ev kan tänka sig att moderera, eller att jag modererar tex teknikforumet som jag inte har en aning om.

Jag tror dom flesta Moderatorer är insatta i forumreglerna och brister det någonting där så är det ju bara att PMa Swedie så få han smälla berörd moderator på fingrarna.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS