Du verkar insatt i ämnet.
Japp, jag är det.
Separata kranar for varmt och kallt är ju ungefär så dumt det blir, ändå köper dom fortfarande det när dom renoverar hus?
Men engelsmän lärde sig ju att dricka ölen ljummen istället för att lära sig att kyla den...
Hörrö Öl SKA drickas rumstempererad!!! Får fram bästa smakerna då Men jag ska inrömma att om man inte gillar öl så går den helt klart ner lättare när den är kall... Då är ju allt bedövat...
Klockren fråga, såg precis en sån idag på ikea, TOKrund, leopardklänning OCH orangefärgat hår, lite som ett slag i ansiktet när hon gick förbi faktisktVarför färgar jättetjocka tjejer håret orange?
Dom syns ju ändå.
Klockren fråga, såg precis en sån idag på ikea, TOKrund, leopardklänning OCH orangefärgat hår, lite som ett slag i ansiktet när hon gick förbi faktiskt
På en busshållplats på Östermalm igår såg jag en kvinna i 50-årsåldern som var väldigt rund, med leopardjacka, mysbyxor med leopardmönster och pumps i leopard, OCH med orange hår !!!
Jag krektes när jag kom hem.
Artigt av dig att inte kräka på henne.
Överhettar både lampan och reflektorn.finns det en anledning varför halvljuset släcks när man slå på helljus?
ibland har jag körd med ljustuta på (håller fast knappen) då där finns både hel och halv samtidigt. finns tillfällen där det vart skönt att kunna ser långt och just framför hojen.
nån nackdel? överhettas ljuset eller nåt annat skumt?
finns det en anledning varför halvljuset släcks när man slå på helljus?
ibland har jag körd med ljustuta på (håller fast knappen) då där finns både hel och halv samtidigt. finns tillfällen där det vart skönt att kunna ser långt och just framför hojen.
nån nackdel? överhettas ljuset eller nåt annat skumt?
Japp, jag är det.
En egen fråga. Hur får man bort intorkat öronvax som fastnat i gallret på in-ear-hörlurarna.
Finns det något trovärdig källa på det påståendet?
Det beror på vilken sorts öl det är. En del öl smakar illa ljummen, men är god kall. En del öl är tvärtom. Sedan finns det ju några få ölsorter som verkligen ska drickas varm. Varm som kaffe ungefär.
(Sedan finns ju öl som inte ska drickas alls, som heineken...)
om jag nu har två olika lampor (dubbel mc ljus) som både klara sitt ljus de är tänkt för, borde det alltså inte vara nån problem.
hur lagen ser ut här vet jag inte men just de här ljusen är ändå inte e-godkänt. då koppla väl om...
ville mest kolla om det hade nån annan "störande" effekt fast när det kommer nån emot tar man ju ändå bort helljuset...
Jag tvivlar med, men samtidigt finns det fler horor av manskön i sverige än kvinnokön. Kul fakta som feministerna brukar glömma bort i debatterna.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|