- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Jag vet.
Men säger jag nåt så blir jag bara bannad.
Så är du ett av de största hoten mot internet som finns också.
Jag vet.
Kolla tråden om han som bodde i bilen, säkert 25 inlägg raderade mht OT. Ot i OT? Jag uppskattar när man raderar hatinlägg eller personliga påhopp modell värre, men det här är ju löjligt.
Är det moderatorerna eller deras instruktioner som är kokko? Svara den som törs!
Så är du ett av de största hoten mot internet som finns också.
Varför fryser varmt vatten snabbare än kallt?
Varför fryser varmt vatten snabbare än kallt?
Är inte det en myt?
Jag vet.
Tydligen inte. Vi hade en rörpulare på mitt gamla jobb när en varmvattenledning frusit sönder i en lokal som stod ouppvärmd. Han sa att det alltid var varmvattenrören som gick först, men han visste inte varför. Dett var ju iofs inte varmt vatten, men vatten som varit uppvärmt.
Om ingen spolar i rören så är det kallvatten i båda, det vatten som har varit uppvärmt innehåller mindre syre...
Då e det därför det fryser snabbare kanske?
Om ingen spolar i rören så är det kallvatten i båda, det vatten som har varit uppvärmt innehåller mindre syre...
Men det handlar inte om att det varit uppvärmt.
Ställer du in en behållare med kallt och en med varmt vatten i frysen, så fryser det varma först.
Men det handlar inte om att det varit uppvärmt.
Ställer du in en behållare med kallt och en med varmt vatten i frysen, så fryser det varma först.
I fallet med den outnyttjade ouppvärmda lokalen handlade det nog om det eftersom det knappast var någon värme kvar i rören när dom frös sönder.
Det är just det här som fattas
Inte fan försvann det vid 2004. Det fanns ju när jag joinade. Årsskiftet 10-11 så började bitterheten komma och eliten sållades ut till förmån för 125cc åkare och raggningstrådar.
Men det var inte det som var frågan som jag ställde trots att jag inte vågar fråga.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|