Frågor man aldrig vågar ställa

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Heter denna sort redigering något? Om jag vill hitta fler bilder såsom denna.

kXrX5.jpg

Den heter "Lär dig 3 sekunders regeln! :mad:"

sportbike

Guest
Vad har hänt med SH?
Var tog humorn, glädjen, buset, glimten i ögat vägen?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Undrar om jag ska bli moderator igen och banna röven av dig?

Det är just det här som fattas :lol

Inte fan försvann det vid 2004. Det fanns ju när jag joinade. Årsskiftet 10-11 så började bitterheten komma och eliten sållades ut till förmån för 125cc åkare och raggningstrådar.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det är just det här som fattas :lol

Inte fan försvann det vid 2004. Det fanns ju när jag joinade. Årsskiftet 10-11 så började bitterheten komma och eliten sållades ut till förmån för 125cc åkare och raggningstrådar.

Huvudet på spiken. Kul folk har kickats för att de var för kul och man blir snabbt hotad med banning från left right & center så fort man sticker ut hakan lite. Som i Syrien ungefär.

Det främjar inte precis intressant, användargenererat innehåll här.

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Sommaren 2011 var väl sommaren då väldigt mycket av användarna från SH istället startade åka-grupper på fejjan. Klart att det drabbade aktiviteten på SH. Och för de som inte hängt på SH förr, de hittar MC-folk på fejjan, de kommer inte ens hit.
Sen fick ju SH nya moderatorer i höstas och det skapar ju inte direkt bus och skratt i trådarna. Kolla tråden om han som bodde i bilen, säkert 25 inlägg raderade mht OT. Ot i OT? Jag uppskattar när man raderar hatinlägg eller personliga påhopp modell värre, men det här är ju löjligt. :dummer

Är det moderatorerna eller deras instruktioner som är kokko? Svara den som törs! :D

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Sommaren 2011 var väl sommaren då väldigt mycket av användarna från SH istället startade åka-grupper på fejjan. Klart att det drabbade aktiviteten på SH. Och för de som inte hängt på SH förr, de hittar MC-folk på fejjan, de kommer inte ens hit.
Sen fick ju SH nya moderatorer i höstas och det skapar ju inte direkt bus och skratt i trådarna. Kolla tråden om han som bodde i bilen, säkert 25 inlägg raderade mht OT. Ot i OT? Jag uppskattar när man raderar hatinlägg eller personliga påhopp modell värre, men det här är ju löjligt. :dummer

Är det moderatorerna eller deras instruktioner som är kokko? Svara den som törs! :D

Du kan va kokko!

Nej, du har rätt. Modereringen är alldeles för hård nu. Inlägg tas bort och trådar stängs lite väl snabbt. Det borde vara lite högre i tak.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA