Varför ska kvinnor alltid ha rätt?
Med tanke på det är det förvånande att de ringer och ber om hjälp med de mest triviala ting.
Varför ska kvinnor alltid ha rätt?
Menade egentligen de forskare och doktorer som mätte inteligensen med måttband
Rödhåriga tjejer har en förmåga att lukta speciellt, går inte att ta fel. Skulle till och med kunna peka ut en rödhårig tjej med förbundna ögon med näsan som instrument.
men jag tror inte att det andra som skrevs.
Haha! Då får du först förvissa dig om att hon är en äkta rödhåring. Så att inte färgen kommer från en flaska. Jag har nog träffa fler falska än äkta rödhåriga tjejer.
Beror ju på om man bor gratis eller inte.En av fyra tycker att studiemedlet räcker
Måste fråga, vad har man egentligen för vanor som student om man inte får 8 920 kronor att räcka till under en månad?
Beror ju på om man bor gratis eller inte.
En av fyra tycker att studiemedlet räcker
Måste fråga, vad har man egentligen för vanor som student om man inte får 8 920 kronor att räcka till under en månad?
Vilket röda hår är det du luktar på för den slutsatsen?
Men man har ju ändå råd med rätt höga boendekostnader, jag själv betalar strax över 4000 i boendekostnader (hyra, el och bredband) och klarar mig fint på de pengarna man får. Känner inte många som hamnar över 4500 i månaden och det är bara de som tvunget ska ha de finaste lägenheterna på de stora studieorterna.
Rödhåriga har ofta en mutation som gör att melanin inte kan bildas på rätt sätt. Ger blek hy, konstig pigmentering och lätt brännskador i solen. Det är typ en töntigare version av albino.Jag jobbar ihop med en yngre tjej som tidigare var ihop med en kille från Kroatien.
En gång så nämnde hon att han hatar rödhåriga.
Är det vanligt?
Kulturellt?
Det handlar alltså inte om att han tycker att rödhåriga ser konstiga eller fula ut.
Han hatar dem verkligen.
Påstår att de är onda.
WTF?
Men i vilken stad med universitet kan du bo för fyra papp inkl. allt? Många klagar ju på att bostäderna rusar upp i pris så fort det handlar om universitetsstäder.
Men håller med 5t skall man lätt kunna klara sig på, dvs om man slipper pendlarkort och annat skit. Det är ju mer än jag har att leva på när familjen och huset fått sitt, ca. 4999:- mer för att vara exakt.
Hur gör man för att få knukka i 2:an egentligen?
Fick höra från damen att hon skulle dumpa mig om jag
smög mig på bakifrån och viskade ' nu ska jag ta dig i röven slyna'.
Det krävs neutralisering, själv fick jag skoja om det i ETT1! år innan jag fick leverera till pastejköket. Du kommer långt på tjat och gnat
Neutralisering? Ett syrligt svar släcks bäst me kalk
Om sanningen ska fram så har ja märkt att damens egna nyfikenhet funkar klart bättre än att frågan ska ligga på silverfat...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|