Frågor man aldrig vågar ställa

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Menade egentligen de forskare och doktorer som mätte inteligensen med måttband

Helt normalt.
Jag har sett en elektriker som mätte spänning med ett skjutmått!

Meckade över ett säkringsskåp och råkade sätta skjutmåttet mellan två faser. 63amperesfyverkeri!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Rödhåriga tjejer har en förmåga att lukta speciellt, går inte att ta fel. Skulle till och med kunna peka ut en rödhårig tjej med förbundna ögon med näsan som instrument.

;) men jag tror inte att det andra som skrevs.

Vilket röda hår är det du luktar på för den slutsatsen? :näsblod

tkdrille

Guest
Haha! :lol:lol Då får du först förvissa dig om att hon är en äkta rödhåring. Så att inte färgen kommer från en flaska. :lol Jag har nog träffa fler falska än äkta rödhåriga tjejer. :rolleyes:

Jag lovar hon var äkta rödis. Jag var ändå ihop med henne i 3 månader utan att hon färga håret. Och de växte rött. Ungefär samma takt som elakheten växte. Men jag hoppas verkligen att dem elaka är få. I och för sig finns de riktigt elaka blondiner och brunetter med :D

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Om man som litet var rödhårig men på senare år blev mörkblond betyder det att man hittat/stulit/fått/skapat en själ?

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Beror ju på om man bor gratis eller inte.

Men man har ju ändå råd med rätt höga boendekostnader, jag själv betalar strax över 4000 i boendekostnader (hyra, el och bredband) och klarar mig fint på de pengarna man får. Känner inte många som hamnar över 4500 i månaden och det är bara de som tvunget ska ha de finaste lägenheterna på de stora studieorterna.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
En av fyra tycker att studiemedlet räcker

Måste fråga, vad har man egentligen för vanor som student om man inte får 8 920 kronor att räcka till under en månad? :va

Kan inte göra annat än att hålla med. Hade det lite tight att få slantarna att räcka när jag ensam hade en hyra på 4500.-, 3 hojar och bil. Men som sagt, det är ett val jag gjorde då. Men att inte ha något sådant och ändå inte få pengarna att räcka till... En bra fråga...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Men man har ju ändå råd med rätt höga boendekostnader, jag själv betalar strax över 4000 i boendekostnader (hyra, el och bredband) och klarar mig fint på de pengarna man får. Känner inte många som hamnar över 4500 i månaden och det är bara de som tvunget ska ha de finaste lägenheterna på de stora studieorterna.

Men i vilken stad med universitet kan du bo för fyra papp inkl. allt? Många klagar ju på att bostäderna rusar upp i pris så fort det handlar om universitetsstäder.

Men håller med 5t skall man lätt kunna klara sig på, dvs om man slipper pendlarkort och annat skit. Det är ju mer än jag har att leva på när familjen och huset fått sitt, ca. 4999:- mer för att vara exakt.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag jobbar ihop med en yngre tjej som tidigare var ihop med en kille från Kroatien.
En gång så nämnde hon att han hatar rödhåriga.
Är det vanligt?
Kulturellt?
Det handlar alltså inte om att han tycker att rödhåriga ser konstiga eller fula ut.
Han hatar dem verkligen.
Påstår att de är onda.
WTF?
Rödhåriga har ofta en mutation som gör att melanin inte kan bildas på rätt sätt. Ger blek hy, konstig pigmentering och lätt brännskador i solen. Det är typ en töntigare version av albino.
Den likbleka uppsynen och rädslan för solsken ger lätt paraleller till vampyrer, och dom är ju onda.

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Men i vilken stad med universitet kan du bo för fyra papp inkl. allt? Många klagar ju på att bostäderna rusar upp i pris så fort det handlar om universitetsstäder.

Men håller med 5t skall man lätt kunna klara sig på, dvs om man slipper pendlarkort och annat skit. Det är ju mer än jag har att leva på när familjen och huset fått sitt, ca. 4999:- mer för att vara exakt.

Vet att det är fullt möjligt i Lund i alla fall, om man inte tvunget ska ha en stor lägenhet med det perfekta läget. Visst, vad som finns är svindyrt i förhållande till vad man får (vissa korridorsrum under 20kvm kostar runt 4000 med allt inräknat) men i rena utgifter ska det ju vara hanterbart. Annars kunde de bortskämda jävlarna kanske fundera på om det inte vore värt att pendla från närliggande orter med mindre än hälften av hyran för en dubbelt så stor lägenhet. Fast då är man ju inte hipp och häftig :gnissla

Vet inte, tycker mest det är löjligt hur gnälliga studenter idag är.

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Hur gör man för att få knukka i 2:an egentligen?
Fick höra från damen att hon skulle dumpa mig om jag
smög mig på bakifrån och viskade ' nu ska jag ta dig i röven slyna'.

Hilfe!!!!:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Det krävs neutralisering, själv fick jag skoja om det i ETT1! år innan jag fick leverera till pastejköket. Du kommer långt på tjat och gnat

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Det krävs neutralisering, själv fick jag skoja om det i ETT1! år innan jag fick leverera till pastejköket. Du kommer långt på tjat och gnat

Neutralisering? Ett syrligt svar släcks bäst me kalk :crash

Om sanningen ska fram så har ja märkt att damens egna nyfikenhet funkar klart bättre än att frågan ska ligga på silverfat...

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Neutralisering? Ett syrligt svar släcks bäst me kalk :crash

Om sanningen ska fram så har ja märkt att damens egna nyfikenhet funkar klart bättre än att frågan ska ligga på silverfat...

Svaret satt i samma mening om du vill läsa :fakta Min föredetta hona sa att det aldrig skulle ske, i början av förhållandet så jag drog igång med ett systematiskt och noga uträknat sätt för att få äntra hennes pastejkök.
1. Skoja om det så ofta du får chansen.
2. Ihärdighet.
3. slutresultat. :crash

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...