Ibland när man googlar så får man en tråd på SH som förslag. Klickar man på den så kommer man in på en forumslayout som är helt nude, inga bilder, avatarer, smilies, bara ren text. Voffo dådå?
Har alltid undrat det också. Ijjitejande.
Ibland när man googlar så får man en tråd på SH som förslag. Klickar man på den så kommer man in på en forumslayout som är helt nude, inga bilder, avatarer, smilies, bara ren text. Voffo dådå?
En fråga som jag vågar ställa och gör lite då och då.
Vad fan är dealen med bankers öppettider egentligen? Om dom nu bara tänker ha öppet 5 timmar om dagen, kan dom inte ha det på eftermiddagarna när folk är lediga?
Och en föjldfråga. Vad GÖR dom som jobbar på bank när banken är stängd? Räknar stålars?
Det undrade Hasse o Tage oxå!
http://www.youtube.com/watch?v=B_BKzxAR7sE&feature=player_detailpage
Hur är det egentligen att bli biten av en huggorm?
Obeskrivlig smärta? Knappt som ett myggbett?
Man har ju hört att de inte är livsfarliga, men HUR pass inte livsfarliga är de? Ska man åka med blåljus och sirener till akuten för säkerhets skull eller kan man dansa bort det hela?
Hur är det egentligen att bli biten av en huggorm?
Man har ju hört att de inte är livsfarliga, men HUR pass inte livsfarliga är de? Ska man åka med blåljus och sirener till akuten för säkerhets skull eller kan man dansa bort det hela?
------------------------------------------------------------------------------
Varför köper folk fortfarande Ford, såhär >20 år efter att de slutade bygga dugliga bilar?
Är det för att de flesta andra bilmärken är lika dåliga?
Hur det är att bli biten beror på hur din kropp reagerar av bettet men båda gångerna jag har blivit biten så har det känts som ett lite kraftigare getingstick.Hur är det egentligen att bli biten av en huggorm?
Varför köper folk fortfarande Ford, såhär >20 år efter att de slutade bygga dugliga bilar?
Är det för att de flesta andra bilmärken är lika dåliga?
Om människoögat jämfördes med en digitalkamera, hur många pixel skulle det motsvara?
Varför är Skäggo bannad? :nyfiken
Varför är Skäggo bannad? :nyfiken
Om människoögat jämfördes med en digitalkamera, hur många pixel skulle det motsvara?
Dags att testa!Blev huggormsbiten för två år sedan. Kände att det var något som "stack till" men såg inget. Efter en timma svullnade foten upp och jag fick en stor vätskeansamling på ovansidan av foten där jag blivit biten. Jag såg två tandmärken och först då insåg jag att jag blivit biten av en orm. Det värkte ett par timmar eller så men dagen efter började svullnaden att gå ner.
Det var så jag reagerade men har en avlägsen bekant som dog av ett ormbett.
Svaret är väl således: man reagerar väldigt olika. En del mer än andra. Ett tips är dock att inte testa!
Det gör ganska ont..bara så du vet..som ett getingstick på ollonet - inte värt det...o prova så bara
Brukar bolla med huggormar men det har hänt att man blivit biten när man stått o fiskat på klippor o trampat på en.
Tillägg
Aldrig blivit biten när jag tagit upp dom ,endast när man trampat dom på svansen - sura jävlar
Tagit upp dom? Why?
Dags att testa!
uppenbarligen är det ju inte så farligt för de flesta. Vill gärna kunna gå runt i skog och mark utan att behöva oroa mej.
Finns fina klipphällor och fångstmarker i skogsområdet här i närheten. Man kanske skulle smyga dit en solig dag och råka stoppa foten mellan stenar och i småhål. Lär väl banga ur men annars uppdaterar jag med hur det var.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|