Frågor man aldrig vågar ställa

Saften

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2011
Hoj
660SMC
Ja och ja.
Men "sanningsserum" är opålitligt (det släpper spärrarna för att berätta, men det är inte säkert att det man säger är sant) och pjuxen bör torkas på låg temperatur (50-75 grader), helst med varmluftsugn.

Sedär, en pratglad tjomme med tvivelaktig fakta... låter som någon av A-lagarna på stan:fyllisar

Skönt, då slipper jag emigrera till gobiöknen för att kunna ha torra skor! Fast det lär väl va rena fontänen när man går ut sen ändå:gnissla

delarossa

Medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
såld r6
Kan man lära sig backa med lastbil + släp med hjälp av ett lastbilssimulatorspel och ratt? Tänkte ta CE kort och spara in på körlektionerna med släpet. :confused:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hur mycket tårar kan kroppen bilda innan man dör av uttorkning? Förutsatt att man inte intar någon form av vätska under tiden alltså.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hur hårda kan debaser vara på 20 år vid spelning?

Royal republic spelar på fredag och hade tänkt göra det till en lite okonstlad date men sen insåg jag att hon saknade 5 månader.. :(

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Royal republic spelar på fredag och hade tänkt göra det till en lite okonstlad date men sen insåg jag att hon saknade 5 månader.. :(

Tjejer brukar alltid komma in.
Med reservation för att jag aldrig varit på Debaser.
Men det är väl som Nässjö stadshotel?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Hur mycket tårar kan kroppen bilda innan man dör av uttorkning? Förutsatt att man inte intar någon form av vätska under tiden alltså.

Bra mycket mer än själen tål iaf tyvärr. Om det är en person som orsakat det så e frågan e den värd det? Alternativt hade den velat det.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Tjejer brukar alltid komma in.
Med reservation för att jag aldrig varit på Debaser.
Men det är väl som Nässjö stadshotel?

Trodde det också men i vintras va vi sex nyktra, städade människor som skulle på en rockklubb jag hängt på sen jag va 16, då blev två av tjejerna nekade med motiveringen att det va 19 för att komma in och dem fyllde en och två månader senare..

Är inte så sugen på att upprepa det, isånnafall drar jag hellre med grabbgänget och röjer.
Fast med tanke på att polaren tydligen va för full för att spela biljard efter 4 öl igår så lär ju inte det heller gå..

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Trodde det också men i vintras va vi sex nyktra, städade människor som skulle på en rockklubb jag hängt på sen jag va 16, då blev två av tjejerna nekade med motiveringen att det va 19 för att komma in och dem fyllde en och två månader senare..

Är inte så sugen på att upprepa det, isånnafall drar jag hellre med grabbgänget och röjer.
Fast med tanke på att polaren tydligen va för full för att spela biljard efter 4 öl igår så lär ju inte det heller gå..

Ta med henne på något annat roligt, då.
Kom med lite förslag som du kan tänka dig, så får hon välja.
Förmodligen blir det attackligga när ni kommer tillbaka från kattutställningen, Ullared eller Justin Bieberkonserten som hon kom överens om var en bättre idé.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Okej, hur mycket/hur länge?

Det tar nog en jävla tid oavsett om man ska dö av vätskebrist eller saltbrist av att gråta, så skulle inte tro att det är ett reellt scenario i något av fallen egentligen.
Men som blöjan sa, inte dö.

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.

Skrotnisse har helt rätt, det är som alla andra ställen, 20 för killar, 19-20 för tjejer, 17½ om hon är snygg.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Förmodligen massor.
Fördelen (eller nackdelen) med vätskebrist är ju att den har tydliga varningssignaler i form av en jävla bakfylla.

Så gråt på du en stund till :krama

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Och ja just det jag har en egen fråga.

Varför låter bilar annorlunda med backen än med framåtväxlarna??

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår