Frågor man aldrig vågar ställa

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Mina fingrar fungerar dåligt med touchskärmar. Är problemet ngt av följande:
1. Flottiga fingrar
2. Torra fingrar
3. Flottig pekskärm
4. Ingen utstrålning
5. Annat

:va

5. Det enda rationella svaret är att apparaterna är emot dig. Plättlätt.

Hur fixar man en vettig brud? :confused:

Kommer du på det är din lycka gjord. Jag har haft bra och jag har haft dåliga men vettiga, det är de sannerligen inte.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Mina fingrar fungerar dåligt med touchskärmar. Är problemet ngt av följande:
1. Flottiga fingrar
2. Torra fingrar
3. Flottig pekskärm
4. Ingen utstrålning
5. Annat

:va

Antar du menar den vanligaste sortens pekskärm.

Isåfall är svaret nog att du leder ström dåligt helt enkelt.

Förmodligen pga torra fingrar.

Alternativt tvärtom så smetar du ner så hela skärmen leder ström och sabbar allt.

Lösning: Skaffa en pekpinne anpassad för kapacitiva skärmar.

Skulle du mena den gamla sortens skärm som är tryckkänslig så får du börja bygga fingermuskler.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Torr och tråkig är nog svaret. Har en sådan där penna men det är hopplöst att pricka rätt med den, om man kommer ihåg att ha med dn öht : död

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Om en chey som tatt kontakt med mig på en nätdejtingsida skriver första raden i sin egen presentation "Nej, jag är inte platt som en pankaka, vem vill se ut så?". Betyder detta A; Hon har lite mysigt underhudsfett, eller B; Det ploppar när hon går genom dörrhål? :va

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Om en chey som tatt kontakt med mig på en nätdejtingsida skriver första raden i sin egen presentation "Nej, jag är inte platt som en pankaka, vem vill se ut så?". Betyder detta A; Hon har lite mysigt underhudsfett, eller B; Det ploppar när hon går genom dörrhål? :va
Fråga henne.

R5+1

Guest

C: Hon har Pamela-rattar och en brasse-röv...?

Gnällspik... :rolleyes:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

Hon tror C verkligheten säger B och skulle hon le mot mig på fredagkväll skulle jag säga A :fyllisar

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Om hon varit en C hade du varit en gnällspik att hon sa "plopp" när hon gick genom en dörröppning... ;) :D

Hade jag varit en gnällspik att hon sa? :va

Nu kan det ju va så att jag är blåst, men kan du testa ta det där på svenska för säkerhets skull? :hihi

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Det vågar jag ju inte, därav denna tråd! :7peta
Skicka ett foto på dej själv o kräv ett tbx!
Eller linda in det lite. Hej min dörrkarm är xx cm (passande mått) vill du hälsa på?.. Fast risken är att hon inte svarar:gnissla

R5+1

Guest
Hade jag varit en gnällspik att hon sa? :va

Nu kan det ju va så att jag är blåst, men kan du testa ta det där på svenska för säkerhets skull? :hihi

Men va fasen...:rolleyes: Okej, eftersom man inte får med tonlägen och inte känner varandra kanske det är för mycket i budskapet som går bort. So here we go...

Du frågade om vi trodde tjejen var så fet att det ploppade när hon gick genom ett dörrhål. Det går inte att missförstå, du var rädd att hon skulle vara för fet för dig att tända på = du knorrade lite/gnällde.
Om det däremot sagt plopp för att hon hade major boobs och en stor men rund och slät röv så hade du varit en otacksam mansgris som gnällde över lite extra former.

Äh, skitsamma. Du är fri att tycka som du vill. Det gör ju jag själv.:arsele:tuttar:D

Va tråkigt det här blev. Inte kan jag komma på nån rolig fråga för att pigga upp heller.
Kanske ska gå och sova i stället...

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Men va fasen...:rolleyes: Okej, eftersom man inte får med tonlägen och inte känner varandra kanske det är för mycket i budskapet som går bort. So here we go...

Du frågade om vi trodde tjejen var så fet att det ploppade när hon gick genom ett dörrhål. Det går inte att missförstå, du var rädd att hon skulle vara för fet för dig att tända på = du knorrade lite/gnällde.
Om det däremot sagt plopp för att hon hade major boobs och en stor men rund och slät röv så hade du varit en otacksam mansgris som gnällde över lite extra former.

Äh, skitsamma. Du är fri att tycka som du vill. Det gör ju jag själv.:arsele:tuttar:D

Va tråkigt det här blev. Inte kan jag komma på nån rolig fråga för att pigga upp heller.
Kanske ska gå och sova i stället...

Misstänkte nästan det, men var så råddigt så man vet ju aldrig. :näsblod

Nä, egentligen spelar det ingen roll, då jag fick i nerverna när gratis sajten mitt i allt vill ha pengar när man vill läsa meddelanden. Jag är mer snål än ytlig. :hihi
Var något jag funderat på länge och passade på att fråga när det nu uppdagade sig.

Fast jag får nog ändå erkänna att även om lite fett inte gör något på rätt person så är jag ytlig nog att rata riktigt tjocka kvinnor. :(

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Alltså, den här hetsen om kuklängd, varför mäts den inte i cc istället?

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!