Mina fingrar fungerar dåligt med touchskärmar. Är problemet ngt av följande:
1. Flottiga fingrar
2. Torra fingrar
3. Flottig pekskärm
4. Ingen utstrålning
5. Annat
Hur fixar man en vettig brud?
Mina fingrar fungerar dåligt med touchskärmar. Är problemet ngt av följande:
1. Flottiga fingrar
2. Torra fingrar
3. Flottig pekskärm
4. Ingen utstrålning
5. Annat
Hur fixar man en vettig brud?
Jag kan lära mig ryska och sen kan vi låtsas.
Fråga henne.Om en chey som tatt kontakt med mig på en nätdejtingsida skriver första raden i sin egen presentation "Nej, jag är inte platt som en pankaka, vem vill se ut så?". Betyder detta A; Hon har lite mysigt underhudsfett, eller B; Det ploppar när hon går genom dörrhål?
Fråga henne.
Det vågar jag ju inte, därav denna tråd!
Om en chey som tatt kontakt med mig på en nätdejtingsida skriver första raden i sin egen presentation "Nej, jag är inte platt som en pankaka, vem vill se ut så?". Betyder detta A; Hon har lite mysigt underhudsfett, eller B; Det ploppar när hon går genom dörrhål?
Om en chey som tatt kontakt med mig på en nätdejtingsida skriver första raden i sin egen presentation "Nej, jag är inte platt som en pankaka, vem vill se ut så?". Betyder detta A; Hon har lite mysigt underhudsfett, eller B; Det ploppar när hon går genom dörrhål?
C: Hon har Pamela-rattar och en brasse-röv...?
Gnällspik...
Vaddådå gnällspik?
Om hon varit en C hade du varit en gnällspik att hon sa "plopp" när hon gick genom en dörröppning...
Skicka ett foto på dej själv o kräv ett tbx!Det vågar jag ju inte, därav denna tråd!
Hade jag varit en gnällspik att hon sa?
Nu kan det ju va så att jag är blåst, men kan du testa ta det där på svenska för säkerhets skull?
Skicka ett foto på dej själv o kräv ett tbx!
Eller linda in det lite. Hej min dörrkarm är xx cm (passande mått) vill du hälsa på?.. Fast risken är att hon inte svarar
Men va fasen... Okej, eftersom man inte får med tonlägen och inte känner varandra kanske det är för mycket i budskapet som går bort. So here we go...
Du frågade om vi trodde tjejen var så fet att det ploppade när hon gick genom ett dörrhål. Det går inte att missförstå, du var rädd att hon skulle vara för fet för dig att tända på = du knorrade lite/gnällde.
Om det däremot sagt plopp för att hon hade major boobs och en stor men rund och slät röv så hade du varit en otacksam mansgris som gnällde över lite extra former.
Äh, skitsamma. Du är fri att tycka som du vill. Det gör ju jag själv.
Va tråkigt det här blev. Inte kan jag komma på nån rolig fråga för att pigga upp heller.
Kanske ska gå och sova i stället...
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |