Jag skulle fan behöva noppa arslet. Tror brunbjörnar har mindre päls där...... Nån som har tips på lämplig maskin för ändamålet (obs: det bör helst inte gör ont som ett helvete)?
Tändare!Jag skulle fan behöva noppa arslet. Tror brunbjörnar har mindre päls där...... Nån som har tips på lämplig maskin för ändamålet (obs: det bör helst inte gör ont som ett helvete)?
Tändare!
Varför skickar en på jobbet mail till mig när jag sitter fyra meter bort? Borde jag av ren princip strunta i att svara på det?
Ring upp istället, om han inte fattar piken så har du iaf sollat ut en mindre begåvad människa
Så länge det inte va ett långt mail med saker som är svåra att muntligt överföra
Det var i stil med, "Kan du imorron?"...
beror helt på vad det stog, kan vara jävligt bra i vissa lägen att i efterhand ha något att visa tillVarför skickar en på jobbet mail till mig när jag sitter fyra meter bort? Borde jag av ren princip strunta i att svara på det?
beror helt på vad det stog, kan vara jävligt bra i vissa lägen att i efterhand ha något att visa till
Varför skickar en på jobbet mail till mig när jag sitter fyra meter bort? Borde jag av ren princip strunta i att svara på det?
När jag senast raglade runt på Granngården i jakt på dasspapper i bulkpack så råkade jag in i deras foderavdelning.
Insåg genast hur mycket billigare en viss bukfylla är om den säljs som djurfoder.
Inte nog med att det är billigt, det är mycket också. Typ 25 kg sojamjöl för vad en genomsnittlig fika kostar i centrala sthlm.
Mina frågor jag inte vågar ställa:
1, Är nog väldigt olika på sort.1, Duger djurfodret som människoföda eller är det en andrasortering som drygats ut med kadaver, avföring och bekämpningsmedel?
2, Skulle det anses som sinnessjukt/vrickat/lätt udda om man köpte på sej några säckar och började storbaka?
3, Skulle du äta ett bröd gjort på djurfoder?
Mina fingrar fungerar dåligt med touchskärmar. Är problemet ngt av följande:
1. Flottiga fingrar
2. Torra fingrar
3. Flottig pekskärm
4. Ingen utstrålning
5. Annat
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|