Frågor man aldrig vågar ställa

Mr_SunBear

Medlem
Gick med
11 Jan 2007
Hoj
2hjulslös
Hur svårt kan det vara att tillverka en skrivarjävel som anger vilken sida av ett totalt antal sidor den skriver ut. Just nu står jag och stirrar på en skrivare som skriver ut sida efter sida och undrar om det är värt att stå kvar och vänta eller om jag (för femte gången) ska gå härifrån och komma tillbaka efter mins utskrifter senare.
:4skrika

Det finns, iaf på de vi har på jobbet. I menyerna brukar man kunna komma åt utskrifts kö och se vilka dokument som står på kö, även klicka på aktuell utskrifts fil och se hur många sidor det är och vilken sida som skrivs ut just för stunden.

//B

R5+1

Guest
Finns det någon motsvarighet till russiancupid.com för kvinnor som vill importera en desperat karljävel från öststaterna som sen inte kommer få lära sig språket och därmed göra honom för alltid beroende av mig?
Ärligt alltså.

//Bitter och lessen så inihelvete

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Finns det någon motsvarighet till russiancupid.com för kvinnor som vill importera en desperat karljävel från öststaterna som sen inte kommer få lära sig språket och därmed göra honom för alltid beroende av mig?
Ärligt alltså.

Tyvärr inte, det närmaste jag har kommit är;

http://www.loveawake.com/free-online-dating/Russian-Federation-dating-service.html?gender=male

http://www.sweden4rus.nu/default_sve.asp

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ärligt alltså.

Jag kan lära mig ryska och sen kan vi låtsas. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ärligt alltså.

sporthoj.com? :va

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ärligt alltså.

Jösses, hoppas bitterheten lägger sig.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ärligt alltså.

Låter som du borde komma in och hänga med oss i Singeltråden :krama

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ärligt alltså.

Det snarlikaste är väl att åka till något afrikanskt (eller nån stillhavsö) semesterparadis och skaffa en toyboy därifrån, men kvinnorna som gör det brukar ha passerat 40...

sportbike

Guest
Den här nya trenden att man folierar motorhuv och taket på sin nya bil, i mattsvart, är det nån mening med detta?
Snyggt är det ju inte.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Den här nya trenden att man folierar motorhuv och taket på sin nya bil, i mattsvart, är det nån mening med detta?
Snyggt är det ju inte.

möjligen stenskott skydd ... men mera troligt att ägarna tycker de e ballt å lite rejsigt (syns oftast på Tüska prestige märken , fast med surdiesel under huven)
amerikanska muskelbilar fråb slutet sexti å början sjutti (innan oljekrisen) hadde ofta mattsvarta huvar , även modernare varianter av pimpning såkallade "fast and furious pimp" har ofta huvar i obehandlad kolfiber eller mattlackade , därav vill familjefadern som lånat ihop till en Tüsk prestige bil (fast billigaste snikvarianten då... ) göra den lite mera personlig :fakta

sportbike

Guest
möjligen stenskott skydd ... men mera troligt att ägarna tycker de e ballt å lite rejsigt (syns oftast på Tüska prestige märken , fast med surdiesel under huven)
amerikanska muskelbilar fråb slutet sexti å början sjutti (innan oljekrisen) hadde ofta mattsvarta huvar , även modernare varianter av pimpning såkallade "fast and furious pimp" har ofta huvar i obehandlad kolfiber eller mattlackade , därav vill familjefadern som lånat ihop till en Tüsk prestige bil (fast billigaste snikvarianten då... ) göra den lite mera personlig :fakta

Såg en helt ny A6:a Avant med tocken folie, såg för taskigt ut.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
å garanterat rensad från "snik" 2.0 Tfsi emblemen på bakluckan :rofl

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Snyggt är det ju inte.

Meningen med detta en gång i tiden var väl att föraren inte skulle få solblänk från huven.
Som Pisken skrev så börjades detta med i staterna, närmare bestämt på racingbanorna.

sportbike

Guest
Meningen med detta en gång i tiden var väl att föraren inte skulle få solblänk från huven.
Som Pisken skrev så börjades detta med i staterna, närmare bestämt på racingbanorna.
Jorå, jag hade en mattsvart huv på en Ascona på 80-talet, men en ny Audi?

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Finns det lax i Laxå? Funderar på det varje gång jag åker igenom där. Finns det ens en å i Laxå?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka

Ja det stämmer - därför hade t.ex alla ambulanser förr svart motorhuv förr - det minskade desutom disco/epelpsiryckspam effekten speciellt i norr när dom kanske hade 20-30 mils larm körningar nattetid - lite jobbigt o sitta me blåblinkande motorhuv i 30 mil:3freak:crash

Numera är ljuset mer riktat så motorhuven behöver inte vara svart

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...