Bajsar en sjöjungfru med tjejstjärten - dvs på fiskryggen, eller med fiskstjärten - dvs på tjejens framsida?
Och kanske framför allt, hur ligger de med varandra??
Ligger sjöjungfrur med varandra? Hur kan dom då vara jungfrur?
De behöver ju bara tömma innehållet på havsbotten så kommer tritonerna och skvätter sin last över't sedan. Jungfrur in i graven!
vad är de som händer rent fysiskt när de känns som hjärtat sjunker och lämnar ett hål i bröstet?
Varför ända ini glödheta är 4L oljedunkar fortfarande det vanligaste förekommande på marknaden? Visst 1L är väl lika vanligt men varför inte 5 eller 6 liter? Kan inte tänka mig att de mest sålda personbilarna rymmer 4L eller mindre när det kommer till motorolja.
Vem ska hållas skyldig?
Min motor rymmer 3,6liter oljaVarför ända ini glödheta är 4L oljedunkar fortfarande det vanligaste förekommande på marknaden? Visst 1L är väl lika vanligt men varför inte 5 eller 6 liter? Kan inte tänka mig att de mest sålda personbilarna rymmer 4L eller mindre när det kommer till motorolja.
Vem ska hållas skyldig?
Varför ända ini glödheta är 4L oljedunkar fortfarande det vanligaste förekommande på marknaden? Visst 1L är väl lika vanligt men varför inte 5 eller 6 liter? Kan inte tänka mig att de mest sålda personbilarna rymmer 4L eller mindre när det kommer till motorolja.
Vem ska hållas skyldig?
Kan man stänga ned en sida om man försöker kopiera en länkadress till en bild?
Eller är det bara jag som inte längre kommer åt denna http://www.coslapet.se/
Räknas det som bestickning om man t.ex arbetar i en lite högre position på en stor firma där utländska underentreprenörer kan fixa en biljetter till en sportliga i deras hemland?
eehm det borde inte gå att sänka en sida genom att kopiera en länkadress. Så om du inte gjort något väldigt påhittigt så har sidan trillat av pinn samtidigt bara. Men nej, jag kommer inte heller åt den.
Är det nödvändigt att använda handsprit på vanliga jobb eller är folk hypokondriker?
Som svar på din fråga ;
Faktor i kubik
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS