Frågor man aldrig vågar ställa

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Alltså... Hur fungerar det här med kiss-sex!?

Rimligtvis blir mannen erigerad av tanken på det om det nu är den typen av sex vederbörande gillar. Min bestämda uppfattning är att vi killar inte helt utan besvär kan slå en båge med ståfräs.

Det borde ju vara frustrerande att vara kåt som fan på att få låta urinet flöda, för att sen bara få fram en droppe eller två som inte ens träffar där man vill.

Tänk vilken ödets ironi om man har kissfetishen i fråga men är kisseblyg och inte kan kissa med publik! :lol

Kanske ska ta upp frågan ikväll när ett sällskap är på middag. Någon kanske vet?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Kanske ska ta upp frågan ikväll när ett sällskap är på middag. Någon kanske vill?

Jag väljer att fulcitera dig istf att svara på frågan.

Addendum: Det kanske inte är så dumt. Fråga lite försiktigt: Men du, eh, gillar du piss?
Följt av: Ska du gå nu?
Avrundat med: Fan vad sur du blev.

Eller guldduschning. Man vet aldrig.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Rimligtvis blir mannen erigerad av tanken på det om det nu är den typen av sex vederbörande gillar. Min bestämda uppfattning är att vi killar inte helt utan besvär kan slå en båge med ståfräs.

Det borde ju vara frustrerande att vara kåt som fan på att få låta urinet flöda, för att sen bara få fram en droppe eller två som inte ens träffar där man vill.

Tänk vilken ödets ironi om man har kissfetishen i fråga men är kisseblyg och inte kan kissa med publik! :lol

Kanske ska ta upp frågan ikväll när ett sällskap är på middag. Någon kanske vet?

Nåjanå, det är ju inget problem att pinka med bånge, problemet är att sikta, det går som bara rätt upp.
Problemet är ju att man normalt vill sikta, och viker man ned den liksom veckar man ju slangen, därav vill det inte komma något när man pekar mot skålen. (eller något annat under ca 55 grader över horisontalläge)

:fakta

Frågan är ju snarare, varför i helvete man vill rulla runt i piss för? :va

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Efter grabbens önskemål blev det pannkakor till middag idag. Mums ju.

När jag stekte dem obsarverade jag att den sidan som först låg neråt blev ganska homogent brungräddad medan den sidan som först låg upp efter gräddningen var ljus med brungräddade fläckar.

Misstänker att det har att göra med att sidan-1 steks från rinnig smet medan sidan-2 steks från halvgräddat.

Varför blir det så?

Enkelt. För att kunna välja sin favoritsida krävs det att det finns minst 2 alternativ, det har universum tänkt på.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Räknas det som bestickning om man t.ex arbetar i en lite högre position på en stor firma där utländska underentreprenörer kan fixa en biljetter till en sportliga i deras hemland?

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Räknas det som bestickning om man t.ex arbetar i en lite högre position på en stor firma där utländska underentreprenörer kan fixa en biljetter till en sportliga i deras hemland?
Nja, men du får nog kolla ev. företagspolicy.
(sen kan det vara lite oklart vad "fixa" betyder, "fixa" som i att skaffa fram en biljett till ett utsålt evenemang och du betalar själv är knappast muta)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år