Faaast, det har ju hänt....
Jo, men kanske inte som artighetsgest. Känns tyvärr lika verkningslöst och tafatt var gång man fantasilöst tar till den fjantgesten. Jag ler i mjugg var gång någon stackare hemfaller till att ta till den mot mig.
Faaast, det har ju hänt....
Jo, men kanske inte som artighetsgest. Känns tyvärr lika verkningslöst och tafatt var gång man fantasilöst tar till den fjantgesten. Jag ler i mjugg var gång någon stackare hemfaller till att ta till den mot mig.
Vissa blir jätteupprörda och det kan ju vara underhållande
Förklara för oss som inte bryr oss vilken hand vi hälsar med varför det är så otrevligt att hälsa med vänstern
Vad är syftet med värmepistol när man ska fixa YLOD-problem på PS3:an?
Smälter lödningarna så det blir kontakt igen.
Enklare att tvätta.Varför sätta en sunkig hoodie utanpå ett läckert skinnställ?
Fast nu citerar du ett inlägg som handlar om att gestikulera med långfingret.
Tack, det kan funka med hårfön också och utan att plocka isär maskinen. Har man YLOD är det kanske läge att ändå plocka isär och byta kylpasta och damma av fläkten.
Då man blivit utan hund så brukar katterna invadera tomten igen. Låg en hög skit brevid hojen idag. Det är en grannes katt(er) som jag har bekymmer med. En av dem gräver inte ner sin skit. De andra katterna passerar mest bara på sin dagliga tur.
Nu till frågan, ska man ta till paintball, airsoft eller rävfälla och sedan transport till skogen medtagandes hagelpangen?
Kattägaren i fråga bryr sig inte så mycket sålänge han har en av de två katterna åt ungarna, sist fick jag kommentaren "Jag har ju en till".
Har ett litet land brevid uteplatsen och det luktar väldigt ofta skit på somrarna så det går knappt sitta ute.
Behöver hundägare plocka upp hundarnas skit så ska kattägare hålla koll på sina förbannade katter också!
Då man blivit utan hund så brukar katterna invadera tomten igen. Låg en hög skit brevid hojen idag. Det är en grannes katt(er) som jag har bekymmer med. En av dem gräver inte ner sin skit. De andra katterna passerar mest bara på sin dagliga tur.
Nu till frågan, ska man ta till paintball, airsoft eller rävfälla och sedan transport till skogen medtagandes hagelpangen?
Kattägaren i fråga bryr sig inte så mycket sålänge han har en av de två katterna åt ungarna, sist fick jag kommentaren "Jag har ju en till".
Har ett litet land brevid uteplatsen och det luktar väldigt ofta skit på somrarna så det går knappt sitta ute.
Behöver hundägare plocka upp hundarnas skit så ska kattägare hålla koll på sina förbannade katter också!
Katter gräver ner sin skit. Det är igelkott eller annat djur i samma storlek, kan ju vara räv.
Katter gräver ner sin skit.
Är känslor frivilliga!?
Det är min enkla fråga.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|