Hur raggar man med hojen? :s
Torrgasa utanför frisörgymnasiet vid lunchtid?
http://www.jula.se/kompressor-24l-200011
Den har jag, funkar utmärkt till mitt ändamål, som är samma som ditt.
Hur raggar man med hojen? :s
Hur funkar det när du "säger till om en avsugning"?
Jag lägger mig raklång på sängen, spritt språngandes naken, med fjärrkontrollen i ena näven och groggen i den andra. Sen ropar jag i panik på min flickvän så att hon kommer springandes i tron om att jag har fått en hjärtinfarkt. Då är hon ju givetvis så upphetsad så att hon är i full färd med att slita av sig sina kläder och göra sig redo att hoppa på mig men då ber jag snällt om en avsugning istället "då jag har huvudvärk" och att hennes behov faktiskt får komma i andra hand för en gångs skull.
Finns det något annat sätt
Tack, kostar nästan en helsläng men värt att kolla upp, verkar ju rätt bra.. Är dock ute efter en billigare.
För typ 100 år sedan var det några klasskamrat som åkte till Dubai och hängde med lokalbefolkningen.
När de återkom förklarade en att man inte använde dasspapper där nere. Istället använde man vänsterhanden, vissa sparade t.o.m. ut en lång lillfingernagel för att kunna krafsa lite extra.
Nu har jag observerat lång lillfingernagel (på vänster och/eller högerhanden) på vissa personer med förmodat arabiskt ursprung här i Sverige.
Är det sant att den långa lillfingernageln används för att krafsa skit ur röven?
Används bara vänsterhanden eller beror det på hur man är höger/vänsterhänt?
Om bara vänsterhanden används, varför har vissa lång lillfingernagel på högerhanden?
Hjälp mej bullen, jag vågar inte fråga direkt till nagelspararna...
För typ 100 år sedan var det några klasskamrat som åkte till Dubai och hängde med lokalbefolkningen.
När de återkom förklarade en att man inte använde dasspapper där nere. Istället använde man vänsterhanden, vissa sparade t.o.m. ut en lång lillfingernagel för att kunna krafsa lite extra.
Nu har jag observerat lång lillfingernagel (på vänster och/eller högerhanden) på vissa personer med förmodat arabiskt ursprung här i Sverige.
Är det sant att den långa lillfingernageln används för att krafsa skit ur röven?
Används bara vänsterhanden eller beror det på hur man är höger/vänsterhänt?
Om bara vänsterhanden används, varför har vissa lång lillfingernagel på högerhanden?
Hjälp mej bullen, jag vågar inte fråga direkt till nagelspararna...
Som YipYip sade, det finns en billigare, men jag har inte riktigt koll på vad som krävs för att pumpa däck, jag heller. Troligen räcker den billigare också, bara att den får gå lite mera för att fylla på tanken.
Apropå diskussionen.
Jag har råkat på en del naiva svenskar som inte fattar vad en hälsning med vänsterhanden betyder...eller varför man inte ska hälsa med vänstern, (om man nu inte är ute efter att förarga vederbörande).
Visst, du kan för all del hälsa med ett långfinger i luften.
Varför sätta en sunkig hoodie utanpå ett läckert skinnställ?
Apropå diskussionen.
Jag har råkat på en del naiva svenskar som inte fattar vad en hälsning med vänsterhanden betyder...eller varför man inte ska hälsa med vänstern, (om man nu inte är ute efter att förarga vederbörande).
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|