Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Men Falklandsöarna var (är) väl brittiskt territorium som angreps av grannlandet Argentina?
Förvisso, fast territoriet är väldigt långt borta.
Men Falklandsöarna var (är) väl brittiskt territorium som angreps av grannlandet Argentina?
Förvisso, fast territoriet är väldigt långt borta.
Vad är felet när man får en svart kant på tvn (både uppe och nere) när man har en wide-tv men bilden är ÄNNU mer wide?
Fy fan!
Vad är felet när man får en svart kant på tvn (både uppe och nere) när man har en wide-tv men bilden är ÄNNU mer wide?
Fy fan!
Du bor i en lght med analogtv.
Fy fan!
Jag vet inte vad som hände med dessa uthyrarföretag, men bra gick det ju uppenbarligen inte.
Det var väl så att en tv man kunde köpa för 5000 kostade 25000 med deras hyrköp. Plus jagade dem med blåslampa.
Du bor i en lght med analogtv.
Mmm, ComHem-hus med Dreambox.
Kan man greja nåt i boxen eller är man körd eftersom det är ANALogt?
Kör du DB så har du digitaltv, kolla som redan skrivits att boxen står i 16/9.
Se där ja. Bättre sent än aldrig. Tack så mycket för hjälpen!
Haft boxjäveln i över två år...
Då vill jag passa på att fråga.
Vart bor känslorna.??? Bor dom i hjärtat.?? Eller kroppen?? Eller hjärnan?? Eller i själen
Ibland skulle man vilja hitta där dom bor. Så att man kan be dom flytta. Helst till okänd adress.
Det finns säkert inget svar. Eller så bor dom lixom på olika adresser. Å då blir det ett jävla letande.
//M
Då vill jag passa på att fråga.
Vart bor känslorna.??? Bor dom i hjärtat.?? Eller kroppen?? Eller hjärnan?? Eller i själen
Ibland skulle man vilja hitta där dom bor. Så att man kan be dom flytta. Helst till okänd adress.
Det finns säkert inget svar. Eller så bor dom lixom på olika adresser. Å då blir det ett jävla letande.
//M
Vaknade halvt ur min slumrande tillvaro av en reklam på tv:
Man kan nu köpa ljuspistoler för hårborttagning som man kan använda själv hemma.
Tydligen skall dessa funka att även använda i fejjan.
Jag som av naturen är utrustad med skäggväxt modell ståltråd, glest, ojämnt och riktat åt alla håll, har insett att jag aldrig kommer vilja skaffa skägg.
Varför då inte använda en såndär ljuspistol och kunna gå runt med silkeslent ansikte resten av livet?!
Slipper dessutom 10 minuters daglig ritual som ändå bara ger stickfri hud någon timme.
Funkar det eller är det bara bluff och båg? Någon måste ju ha tänkt tanken tidigare? Vem vet nåt?!
De är ju smarta men samtidigt måste man ju fråga sig; Är det inte lite fånigt med krigslagar, faller inte liksom hela grejen med krig då?
Är inte Sverige fortfarande i krig, sen typ 200 år tillbaka efter en deklaration om krig Eller är det bara en modern myt man hör titt som tätt?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|