Frågor man aldrig vågar ställa

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
I dagens SVD stod om en blottare som visade upp sig för en kvinnlig polis som var på väg hem från jobbet. Dålig ide...

Men det ledde in mina tankar om hur en blottare tänker? Först svaret är förtåss "Inte alls"! Men någon tanke finns väl ändå? Tror han att en tjej ska bli sugen och bjuda hem honom? Eller blir han bara upphetsad och sticker hem och avslutar "akten" på egenhand? Eller blir han så upphetsad av bara uppvisningen att inget mer behövs? :va Eller hur tänker han/hon?

Det hela verkar helt irrationellt men är det kanske bara jag som låter mina tankar styras in för mycket mot att själva orgasmen skall finnas med?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Varför envisas Talibaner/självmordsbombare med att ha skägg, när dom uppenbarligen saknar anlag för kraftig ansiktsbehåring?

Jag har sett könsbehåring som har varit mera tätvuxen...

Vilket för mig till frågan; Varför har jag betydligt mer tätvuxen könsbehåring än ansiktsbehåring?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
I dagens SVD stod om en blottare som visade upp sig för en kvinnlig polis som var på väg hem från jobbet. Dålig ide...

Men det ledde in mina tankar om hur en blottare tänker? Först svaret är förtåss "Inte alls"! Men någon tanke finns väl ändå? Tror han att en tjej ska bli sugen och bjuda hem honom? Eller blir han bara upphetsad och sticker hem och avslutar "akten" på egenhand? Eller blir han så upphetsad av bara uppvisningen att inget mer behövs? :va Eller hur tänker han/hon?

Det hela verkar helt irrationellt men är det kanske bara jag som låter mina tankar styras in för mycket mot att själva orgasmen skall finnas med?

Jag skulle tro att själva blottningen i sig är själva målet, inget annat som kan komma efter. Bara en ganska harmlös form av exhibitionism egentligen.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Konstigt kanske, men jag känner plötsligt en stark önskan att få veta hur man blir moderator på Sporthoj och får makten att skicka vissa poster rätt ner i papperskorgen. :4skrika :4skrika :4skrika

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Konstigt kanske, men jag känner plötsligt en stark önskan att få veta hur man blir moderator på Sporthoj och får makten att skicka vissa poster rätt ner i papperskorgen. :4skrika :4skrika :4skrika

man ska nog helst inte ha nåt arbete så att man kan sitta och övervaka SH hela dagarna, gärna ett uns av dubbelmoral och så ska man väl åtminstonde vara hyfsat bra kamrat till någom av de som bestämmer.

vad vet jag egentligen, men jag tror bara att det finns chans att du kan platsa in för det sista kriteriet(eller kanske inte ens det) :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati