Frågor man aldrig vågar ställa

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ni vågar alltså inte ställa frågor om versionsnummer, är det så? :sverker

Skärpning nu, frågor man verkligen inte vågar ställa är:

- Tror du att din civilstatus går att härleda både till det faktum att du är estetiskt utmanad SAMT att du avger en doft som får sopgubbar att fly till skogs?

Ja ni uteliggare kan oftast särskiljas från mängden.:D

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
I mitt fall kan det vara så!

Fast ändå inte, det finns tjejer med så dålig syn/smak så att även jag har fått erbjudanden, men då har jag avböjt, inte fan vill jag ha en tjej som har så låga krav...

Är det sant att du av princip alltid tackar nej till videochat, även med ryskor?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Är det sant att du av princip alltid tackar nej till videochat, även med ryskor?

Precis, jag har ett typiskt radioutseende.

Jag brukar dock jämföras med en filmstjärna av dom som har mött mig IRL, Chewbacca heter han visst..

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Precis, jag har ett typiskt radioutseende.

Jag brukar dock jämföras med en filmstjärna av dom som har mött mig IRL, Chewbacca heter han visst..

Äntligen! Jag har alltid undrat följande:

1. Hur stort är ditt shampoo-konto?
2. Använder du balsam vid varje shampoonering?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Varför envisas Talibaner/självmordsbombare med att ha skägg, när dom uppenbarligen saknar anlag för kraftig ansiktsbehåring?

Jag har sett könsbehåring som har varit mera tätvuxen...

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Dom friskaste hundar jag känner är samtliga blandraser.

Alla hundraser har någon defekt som är vanlig på den rasen, höftledsdysplasi, ögonsjukdomar osv, men det accepteras i viss mån.

Min Jobbarkompis har en "rondellhund" som är resultatet av att två andra fyrvägskorsningar parade sig, hon är kärnfrisk och godmodig, precis som båda föräldrarna.

Dock är det ganska lätt att identifiera lite Bordercollie i hennes betende/utseende.

Javisst, men Cane Corso har inga direkta sjukdomar, ibland får de lite sämre leder men det är mycket ovanligt och inget som accepteras så då avlas det inte på dem.
Min är frisk som en lärka iaf :)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Varför anses rasavling vara fullt normalt när det gäller djur men helt avskyvärt när det gäller människor?
Finns flera orsaker.
Till att börja med så är ofta de som sysslar med rasavel inom vissa djur (*host*HUND&KATT*host*) riktiga idioter utan koll på genetik. Bara en sån sak som att försöka korrigera inavelsorsakade defekter genom att göra rasen mer inavlad...
Sen är det så att vi människor har en fri vilja och parar oss med de vi gillar bäst, vilka sällan är de bäst lämpade rent genetiskt.

Själv är jag däremot lite yrkesskadad och brukar försöka utvärdera potentiella honor utifrån genetisk lämplighet.
Allvarligt...
Bara för att jag erkänner att det finns skillnader så ska jag slänga in en brasklapp, blandrashundar blir ofta väldigt trevliga både till utseende och lynne.
För att förklara i genetiska termer: Rashybriderna blir heterozygoter för recessiva alleler.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Lyllos dig, ungefär som om en annan fick fribiljett in på damernas och kunde sitta där hela dagarna och smygdra lite under handduken.

Ety Östersund ligger i lappland, så är de enda vaginor du får se monterade på renar.
Gå över till den bruna sidan.
Då kan du huka över en spegel när du skall runka.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati