Kulturer eller populationer kanske?
Dom parar sig inte i det fria, men om de gör det så blir avkomman inte fertil. Mulåsnor kallas de.
Ni vågar alltså inte ställa frågor om versionsnummer, är det så? :sverker
Skärpning nu, frågor man verkligen inte vågar ställa är:
- Tror du att din civilstatus går att härleda både till det faktum att du är estetiskt utmanad SAMT att du avger en doft som får sopgubbar att fly till skogs?
I mitt fall kan det vara så!
Fast ändå inte, det finns tjejer med så dålig syn/smak så att även jag har fått erbjudanden, men då har jag avböjt, inte fan vill jag ha en tjej som har så låga krav...
Är det sant att du av princip alltid tackar nej till videochat, även med ryskor?
Dom parar sig inte i det fria, men om de gör det så blir avkomman inte fertil. Mulåsnor kallas de.
Precis, jag har ett typiskt radioutseende.
Jag brukar dock jämföras med en filmstjärna av dom som har mött mig IRL, Chewbacca heter han visst..
Varför får inte män ha högre lön än kvinnor?
Dom friskaste hundar jag känner är samtliga blandraser.
Alla hundraser har någon defekt som är vanlig på den rasen, höftledsdysplasi, ögonsjukdomar osv, men det accepteras i viss mån.
Min Jobbarkompis har en "rondellhund" som är resultatet av att två andra fyrvägskorsningar parade sig, hon är kärnfrisk och godmodig, precis som båda föräldrarna.
Dock är det ganska lätt att identifiera lite Bordercollie i hennes betende/utseende.
Finns flera orsaker.Varför anses rasavling vara fullt normalt när det gäller djur men helt avskyvärt när det gäller människor?
För att förklara i genetiska termer: Rashybriderna blir heterozygoter för recessiva alleler.Bara för att jag erkänner att det finns skillnader så ska jag slänga in en brasklapp, blandrashundar blir ofta väldigt trevliga både till utseende och lynne.
Lyllos dig, ungefär som om en annan fick fribiljett in på damernas och kunde sitta där hela dagarna och smygdra lite under handduken.
Ety Östersund ligger i lappland, så är de enda vaginor du får se monterade på renar.
Gå över till den bruna sidan.
Då kan du huka över en spegel när du skall runka.
Östersund då?
Varför är alla fruntimmer labila?
För att vi män skall kunna funka som stöd?
Ny fråga:
Vem är Mattias?
Och är detta han =>
/e
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |