Frågor man aldrig vågar ställa

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
08 Aprillia Sxv 550

sportbike

Guest
Back to topik, en fråga jag aldrig vågat ställa:
Varför är bögar så inihelvete glada och positiva hela tiden, vad fan går dom på?
Jag har aldrig nånsin sett en bitter bög, allt är så himla gulligt och bra hela tiden.
Vad heter medicinen?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Back to topik, en fråga jag aldrig vågat ställa:
Varför är bögar så inihelvete glada och positiva hela tiden, vad fan går dom på?
Jag har aldrig nånsin sett en bitter bög, allt är så himla gulligt och bra hela tiden.
Vad heter medicinen?

Jag har en kund på jobbet, en söt tjej, hon är fan alltid galet glad och hurtig, det spelar ingen roll om det ösregnar ute och hon har gått en mil i regnet, har låst sig ute och få gå en mil extra....

Hon är alltid pepp och glad.

Har man själv en pissig dag och är låg och hon kommer in så blir man genast gladare och dagen ljusnar.

Samtal med henne borde fan skrivas ut på recept!

Sen har jag två bögpar som grannar till jobbet, dom verkar fan också alltid glada, så det stödjer din tes...

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Frågor som man INTE borde ställa

Jag blir så trött på denna frågan:

Nu ska du väl ändå sluta köra motorcykel?

Jo, påståendet är ställt som en fråga och verkar vara en obligatorisk fras som SKA uttalas till ALLA som varit med om någon liten incident på sin hoj.
Det finns ett otal exempel på saker vi/man säger per automatik bara för att man ska. Det stör mig lite. Är vi inte mer intelligenta än så? Jag menar, är vi så styrda av programmering att ord flödar som en betingad reflex likt salivutsöndringen på en hund som ser ett mumsigt köttben?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Bögar är som småtjejer - dom fnissar omkring hela tiden.

Jag har forskat i sånt där , starta nästan ett upplopp på en restaurang en gång när jag var utråkad:rofl

En familj där tre av döttrarna börjar o limma på mig 25 år äldre , jävla spån dom skämde ut mig , sen ett läskigt bögpar joinade från andra sidan:rofl

:3freak - dom var exakt likadana hela bunten - garva rätt bra när ja lämna röran för en lugn pub

Dom som har fnissiga bögar runt sig bör alltså snabbt dunsta:D

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Bögar är som småtjejer - dom fnissar omkring hela tiden.

Jag har forskat i sånt där , starta nästan ett upplopp på en restaurang en gång när jag var utråkad:rofl

En familj där tre av döttrarna börjar o limma på mig 25 år äldre , jävla spån dom skämde ut mig , sen ett läskigt bögpar joinade från andra sidan:rofl

:3freak - dom var exakt likadana hela bunten - garva rätt bra när ja lämna röran för en lugn pub

Dom som har fnissiga bögar runt sig bör alltså snabbt dunsta:D

Jag tror du gillade det;)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Istället är det TVÅ personer som shoppar modekläder så visakorten glöder...

(nä, jag har inga fördomar... :D )

Eller som bögen som klippte mig uttryckte det "Bögar är dom bästa kunderna, dom handlar produkter för ett mindre lands BNP"

Han bjöd mig på en burk hårvax, han insåg nog att jag aldrig skulle köpa något :rolleyes: (eller så bjöd han på hårvaxet som bistånd till modelösa)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Finns drinkhoror i gayvärlden också. Den största skillnaden är att man alltid får napp om man bjuder .....:banana

Jag råkade gå fel en kväll och hamnade på "alternativ" tillställning, inte fan var det någon som bjöd mig på drinkar :mad:

Är man ful får man bjuda på spriten i båda läger tydligen....

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Jag råkade gå fel en kväll och hamnade på "alternativ" tillställning, inte fan var det någon som bjöd mig på drinkar :mad:

Är man ful får man bjuda på spriten i båda läger tydligen....

Gaylords ser direkt när man är straight/stjärt eller bi så det kan vara där skon klämmer. Dom vill ju inte bjuda och gå på nit :):banana

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha ja drog på gaybar - fick drinkar av en utråkad brud - ni vet en vild 18 åring,fluffigt hår o pepsodentgaddar.

Bra potential o va på såna places - många babes har hakat på sina lesbiska vänninor o så.

Blev råhångel på bord me helvild duracell kanins brud

Bara ett tips - finns en del guldkorn o plocka på såna ställen

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha ja drog på gaybar - fick drinkar av en utråkad brud - ni vet en vild 18 åring,fluffigt hår o pepsodentgaddar.

Bra potential o va på såna places - många babes har hakat på sina lesbiska vänninor o så.

Blev råhångel på bord me helvild duracell kanins brud

Bara ett tips - finns en del guldkorn o plocka på såna ställen

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom