Frågor man aldrig vågar ställa

R5+1

Guest
Den eviga frågan...

Varför kan inte killar tala sanning???:4skrika

Varför säger en kille att han ska höra av sig och sen skiter i det?
Varför inte säga att han inte vill träffa en om han inte vill det?! Så slipper han mitt tjat och jag slipper tjata!!

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R

Varför inte säga att han inte vill träffa en om han inte vill det?! Så slipper han mitt tjat och jag slipper tjata!!

Vissa är såna. Vissa är inte såna.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Jag har lite samma problem med kvinnor. Själv skiter jag i massa såndär onödiga artighetsplatityder, vilket tydligen gör mig till en buffel. :) Hah!

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Blir sånt jävla liv om man säger som det är.
"Varför det? Duger jag inte?! Tycker du det är något fel på mig va?! Ni killar är sånna svin!!" etc.

R5+1

Guest
Vissa är såna. Vissa är inte såna.
Nu låter du som min psykolog... "Du är expert på att hitta den där typen av killar!"
Ni har väl rätt båda två.:(

Jag har lite samma problem med kvinnor. Själv skiter jag i massa såndär onödiga artighetsplatityder, vilket tydligen gör mig till en buffel. :) Hah!
Jag är också tämligen "bufflig" av mig. Varför är det då inte skitlätt för mig att fatta hur killar är samt väldigt lätt kommunicera med dom??

Blir sånt jävla liv om man säger som det är.
"Varför det? Duger jag inte?! Tycker du det är något fel på mig va?! Ni killar är sånna svin!!" etc.
Inte det fallet den här gången, men har varit; Om det är nån man varit ihop med då, som dumpar en. Om jag då frågar honom vad anledningen/-arna är, varför ljuger han då?
Han känner en ju och vet att man inte reagerar så!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

Seså, du kommer att ha glömt den snubben när du kommer till Kemora...
Bit ihop, bryt ihop och på´t igen!

Om det inte finns en annan faktor till att vederbörande inte hört av sig? Kanske ligger på sjukhus, tappat numret eller inte vågar höra av sig för att han är rädd att bli avvisad/inte tror att intresset är ömsesidigt. Vad vet jag, jag känner inte omständigheterna.

Kontrar med: Varför kan inte brudar bara vara nöjda med den kille de fått på kroken!? I början låter det -Jag gillar dig som du är och vill inte ärndra på nåt. Sen, en vecka till en månad senare, börjas det. Då vill de ändra på ens utseende, personlighet, garderob och i vissa fall vänskapskrets. Vafan! Var det inte utseendet och personligheten som var stora delar i att man var omtyckt från första början?

Sorry, var inte meningen att vara så offensiv som jag kanske uppfattas. Folk i allmänhet som inte vill ses bör tala om det. Hoppas allt går väl!

Snarret

Guest
Jag trodde jag blivit helt dissad en gång, men sen visade det sig att han faktiskt låg på sjukhus, i två månader, efter att ha klantat sig lite på just kemora.
Bara på tal om sådär...

Men att säga att man ska höra av sig fast man inte tänker göra det är väl inte endast för män? Jag kan göra så med, om det är någon man inte bryr sig om och för att det är bekvämare så... Jag gissar att män tänker samma.
Om man ljuger för någon man känner, typ varit ihop med, så är man bara ett svin.

Snarret

Guest
Kontrar med: Varför kan inte brudar bara vara nöjda med den kille de fått på kroken!? I början låter det -Jag gillar dig som du är och vill inte ärndra på nåt. Sen, en vecka till en månad senare, börjas det. Då vill de ändra på ens utseende, personlighet, garderob och i vissa fall vänskapskrets. Vafan! Var det inte utseendet och personligheten som var stora delar i att man var omtyckt från första början?

För att från början så är de glada över att få positiv uppmärksamhet, och ställer sig in för att bli omtyckta. Sen glömmer de bort de och blir svin.
Eller liksom, det duger inte att vara omtyckt, men den som tycker om dem är inte ritkigt rätt, passar in riktigt in i bilden av vad de vill ha, och då verkar det väl enklare, eller iallafall trevligare att ändra personen de redan har, än att hitta någon som är PERFEKT från början.
Men såna är med svin, inget att ha alls. Jag skulle fan bli svinarg om någon var så mot mig.

R5+1

Guest

Önskar jag kunde svara på det, men själv har jag aldrig varit sån.
Jag kan bara ha förståelse för sånt tjejen tycker skulle framhäva vilken pudding hon fått på kroken; En tröja som passar både hans person och kropp sådär oförskämt bra, eller att han kammar till den där frisyren som får en att inte kunna hålla händerna i styr!

PS1. Nä, han ligger inte på sjukan. Han bara skiter i mig.:mad:
PS2. Kemora...true! :yoparty

Snarret

Guest
Varför tar det alltid 10-15 min innan en tjej svarar på ett sms, trots att hon ser på nån film hon påpekar är halvtaskig?

För att hon inte vill verka för angelägen. Eller är jävligt långsam på att skriva sms.

(Jepp, jag har svar på allt idag!)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
För att från början så är de glada över att få positiv uppmärksamhet, och ställer sig in för att bli omtyckta. Sen glömmer de bort de och blir svin.
Eller liksom, det duger inte att vara omtyckt, men den som tycker om dem är inte ritkigt rätt, passar in riktigt in i bilden av vad de vill ha, och då verkar det väl enklare, eller iallafall trevligare att ändra personen de redan har, än att hitta någon som är PERFEKT från början.
Men såna är med svin, inget att ha alls. Jag skulle fan bli svinarg om någon var så mot mig.

Kort sagt, drömprinsen/prinsessan finns inte. Upplever problemet vanligare hos kvinnor än män. Ingen av tjejkompisarna säger sig ha blivit utsatt för sån behandling. Varför?

Visst har mina partners haft skavanker av olika slag. Men i helhet har jag varit nöjd och belåten. Att det sen skiter sig av andra anledningar är en annan historia.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...