Frågor man aldrig vågar ställa

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Precis! Varför är ni killar så superkassa på att säga hur fan ni vill ha det??
Just de där "små skillnaderna". Det gör det hela fan så mycket roligare! Särskilt om tjejen säger sånt, då är väl den "isen" bruten, bara fortsätta på samma spår ju!

Hah, det är ju det jag gör. Har tom råkat ut för killar som blivit ihop med en kvinna efter mig som tackat mig för att jag lärt upp dem. >.<

Snarret

Guest
Precis! Varför är ni killar så superkassa på att säga hur fan ni vill ha det??
Just de där "små skillnaderna". Det gör det hela fan så mycket roligare! Särskilt om tjejen säger sånt, då är väl den "isen" bruten, bara fortsätta på samma spår ju!

Eller hur! Män är överlag jävligt dåliga på att berätta hur de till ha det, fast man själv säger, och det då inte alls borde vara något konstigt med det.
Jag brukar mest bara få gå på ljuden som kommer från mannen, och hoppas på att jag tolkar rätt :p

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Jag har f.ö märkt hur svårt det är att hitta nån som är bra/kul/passande i bingen

Jag vet inte om jag haft otur, men mina senaste har varit antingen screamers eller starfishes.
Att hitta nån som gillar dirty shit är ju typ en på tio..

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Eller hur! Män är överlag jävligt dåliga på att berätta hur de till ha det, fast man själv säger, och det då inte alls borde vara något konstigt med det.
Jag brukar mest bara få gå på ljuden som kommer från mannen, och hoppas på att jag tolkar rätt :p

Vi är rädda att ni skall springa som om fan var efter er.:glömdet

R5+1

Guest

Ja precis! Skrämmande ofta får man hoppas att man tolkat det rätt: Ljud = bra, Inget ljud = Inge bra, eller bara vill kolla lite och kan inte koncentrera sig på två saker samtidigt, eller såg nåt annat kul i rummet som förtjänade att glos på en stund...:död

Snarret

Guest
Vi är rädda att ni skall springa som om fan var efter er.:glömdet

Löjligt.

Ja precis! Skrämmande ofta får man hoppas att man tolkat det rätt: Ljud = bra, Inget ljud = Inge bra, eller bara vill kolla lite och kan inte koncentrera sig på två saker samtidigt, eller såg nåt annat kul i rummet som förtjänade att glos på en stund...:död

Exakt! Så himla svårt kan det väl inte vara att hinta lite om hur man sköter sig... Det är uppmuntrande med beröm ju! Då blir det ju ännu roligare!

Last edited:

Snarret

Guest
Finns bevis på att det har hänt, inte för mig (som tur är, inte riktigt där än:tungan) men en tillfällig bekantskap gjorde det.

Jo, det är väl klart sånt kan hända om man råkat träffa helt fel tjej, men ni kan väl inte tro att alla ska reagera så?

R5+1

Guest
Finns bevis på att det har hänt, inte för mig (som tur är, inte riktigt där än:tungan) men en tillfällig bekantskap gjorde det.

Man måste få veta bra mycket mer av den historien för att kunna förstå vad som hände och varför. Kan knappast tro att nån brud drog för att han gav henne tips om vad han gillade. Snarare "shit, min flickvän kommer hem nu!" ;)

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jo, det är väl klart sånt kan hända om man råkat träffa helt fel tjej, men ni kan väl inte tro att alla ska reagera så?

Vi är väldigt försiktiga av oss, har vi lyckats få omkull någon planerar vi redan nästa gympapass och vill absolut inte äventyra det.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Man måste få veta bra mycket mer av den historien för att kunna förstå vad som hände och varför. Kan knappast tro att nån brud drog för att han gav henne tips om vad han gillade. Snarare "shit, min flickvän kommer hem nu!" ;)

Kan bara återge hennes intryck, var tydligen inte i hennes smak dom "tipsen" han kom med.

R5+1

Guest
Kan bara återge hennes intryck, var tydligen inte i hennes smak dom "tipsen" han kom med.

Aha. Fast tipsen behöver inte va "jag vill att du gör det här". Mer en hint om hur hon/han kan göra det-hon/han-ändå-gör lite bättre.
Fast hon kanske inte gjorde nåt alls eg och han tröttnade... Fast då var det väl skitsamma om hon drog.

Bah, sånt är bara jobbigt. :gnissla

Och ändå envisas alla killar jag träffar med att köra det där tröttsamma uttjatade jävla spelet. Eller snarare tvingar mig att göra det.:gnissla

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Inte tänkt tanken att det kan äventyras genom att vara för försiktig? ;)

Absolut, men det är en löpande skala vi rättar oss efter. Var sak har sin tid, en noga kalkylerad upptrappning är bäst.

Hälst skall man få henne att känna att hon har stått för det goda arbetet med "inlärningen", blir mindre frågestunder på det viset oxå.

Men som sagt, det är en löpande skala som anpassas på individnivå.

Snarret

Guest
Bah, sånt är bara jobbigt. :gnissla

True. Men ändå. Gör man så så riskerar man ju inte heller att visa att man gilla någon som inte gillar en tillbaka. Skyddsgrej för att bli dissad, liksom.

Och ändå envisas alla killar jag träffar med att köra det där tröttsamma uttjatade jävla spelet. Eller snarare tvingar mig att göra det.:gnissla

Män är fan rätt kassa, när man tänker efter lite.

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Aha. Fast tipsen behöver inte va "jag vill att du gör det här". Mer en hint om hur hon/han kan göra det-hon/han-ändå-gör lite bättre.
Fast hon kanske inte gjorde nåt alls eg och han tröttnade... Fast då var det väl skitsamma om hon drog.

Finns faktist tjejer som bryter ihop och lipar om man försöker (mycket subtilt kan jag tillägga) påpeka att vissa saker kan/bör göras annorlunda.

Har jag hört...........

R5+1

Guest
True. Men ändå. Gör man så så riskerar man ju inte heller att visa att man gilla någon som inte gillar en tillbaka. Skyddsgrej för att bli dissad, liksom.

Ännu en jobbig sanning du levererar ikväll...

Finns faktist tjejer som bryter ihop och lipar om man försöker (mycket subtilt kan jag tillägga) påpeka att vissa saker kan/bör göras annorlunda.

Har jag hört...........

Hm. Tror vi pratar om helt olika åldersgrupper på tjejer.
Jag menar nog mera åt "kvinno"-hållet/min åldersgrupp...:glömdet

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inte tänkt tanken att det kan äventyras genom att vara för försiktig? ;)

Äh det är nog bara skägget som är fjunig, klart man går in för att imponera! :yoparty:slicka

Vi agerar väl utgående från erfarenhet? :va

Exakt! Så himla svårt kan det väl inte vara att hinta lite om hur man sköter sig... Det är uppmuntrande med beröm ju! Då blir det ju ännu roligare!

Kan det ju vara, knappast lika uppmuntrande om man låter som en jäkla p-rulle. :)

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...