R5+1
Guest
Vad snackar du om, jag säger alltid "Djupare, djupare kvinna!"
Vadå djupare? Gagging eller...?
Vad snackar du om, jag säger alltid "Djupare, djupare kvinna!"
Precis! Varför är ni killar så superkassa på att säga hur fan ni vill ha det??
Just de där "små skillnaderna". Det gör det hela fan så mycket roligare! Särskilt om tjejen säger sånt, då är väl den "isen" bruten, bara fortsätta på samma spår ju!
Precis! Varför är ni killar så superkassa på att säga hur fan ni vill ha det??
Just de där "små skillnaderna". Det gör det hela fan så mycket roligare! Särskilt om tjejen säger sånt, då är väl den "isen" bruten, bara fortsätta på samma spår ju!
Eller hur! Män är överlag jävligt dåliga på att berätta hur de till ha det, fast man själv säger, och det då inte alls borde vara något konstigt med det.
Jag brukar mest bara få gå på ljuden som kommer från mannen, och hoppas på att jag tolkar rätt
Eller hur! Män är överlag jävligt dåliga på att berätta hur de till ha det, fast man själv säger, och det då inte alls borde vara något konstigt med det.
Jag brukar mest bara få gå på ljuden som kommer från mannen, och hoppas på att jag tolkar rätt
Vi är rädda att ni skall springa som om fan var efter er.
Ja precis! Skrämmande ofta får man hoppas att man tolkat det rätt: Ljud = bra, Inget ljud = Inge bra, eller bara vill kolla lite och kan inte koncentrera sig på två saker samtidigt, eller såg nåt annat kul i rummet som förtjänade att glos på en stund...
Löjligt.
Finns bevis på att det har hänt, inte för mig (som tur är, inte riktigt där än) men en tillfällig bekantskap gjorde det.
Finns bevis på att det har hänt, inte för mig (som tur är, inte riktigt där än) men en tillfällig bekantskap gjorde det.
Jo, det är väl klart sånt kan hända om man råkat träffa helt fel tjej, men ni kan väl inte tro att alla ska reagera så?
Vi är väldigt försiktiga av oss, har vi lyckats få omkull någon planerar vi redan nästa gympapass och vill absolut inte äventyra det.
Man måste få veta bra mycket mer av den historien för att kunna förstå vad som hände och varför. Kan knappast tro att nån brud drog för att han gav henne tips om vad han gillade. Snarare "shit, min flickvän kommer hem nu!"
Tja, det är väl det där med att "spela svårflörtad". Många som tror att män vill ha det de inte kan få, och sådär.
Och man vill inte framstå som klängig och krävande.
Kan bara återge hennes intryck, var tydligen inte i hennes smak dom "tipsen" han kom med.
Bah, sånt är bara jobbigt.
Inte tänkt tanken att det kan äventyras genom att vara för försiktig?
Bah, sånt är bara jobbigt.
Och ändå envisas alla killar jag träffar med att köra det där tröttsamma uttjatade jävla spelet. Eller snarare tvingar mig att göra det.
Aha. Fast tipsen behöver inte va "jag vill att du gör det här". Mer en hint om hur hon/han kan göra det-hon/han-ändå-gör lite bättre.
Fast hon kanske inte gjorde nåt alls eg och han tröttnade... Fast då var det väl skitsamma om hon drog.
True. Men ändå. Gör man så så riskerar man ju inte heller att visa att man gilla någon som inte gillar en tillbaka. Skyddsgrej för att bli dissad, liksom.
Finns faktist tjejer som bryter ihop och lipar om man försöker (mycket subtilt kan jag tillägga) påpeka att vissa saker kan/bör göras annorlunda.
Har jag hört...........
Inte tänkt tanken att det kan äventyras genom att vara för försiktig?
Jo, det är väl klart sånt kan hända om man råkat träffa helt fel tjej, men ni kan väl inte tro att alla ska reagera så?
Exakt! Så himla svårt kan det väl inte vara att hinta lite om hur man sköter sig... Det är uppmuntrande med beröm ju! Då blir det ju ännu roligare!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|