Frågor man aldrig vågar ställa

R5+1

Guest
Men att säga att man ska höra av sig fast man inte tänker göra det är väl inte endast för män? Jag kan göra så med, om det är någon man inte bryr sig om och för att det är bekvämare så... Jag gissar att män tänker samma.
An inconvienient truth...

Varför ljuger alla män för att få knulla?
För att dom inte hittat till milfarna än. De varken behöver eller tänder på lögner.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
An inconvienient truth...

För att dom inte hittat till milfarna än. De varken behöver eller tänder på lögner.

MILF for the win!!!! :) De vet vad de vill, tycker om och är inte rädd att tala om det. Så slipper karlstackarn gissa sig till det.

Ja, om hon är typ 13.

Fjortis är en attityd. Inte en ålder...

Last edited:

R5+1

Guest
MILF for the win!!!! :) De vet vad de vill, tycker om och är inte rädd att tala om det. Så slipper karlstackarn gissa sig till det.

Fast milfen får det ju inte så kul om hon ska instruera fanstyget hela tiden. Kan han inget själv kan hon lika gärna masturbera. Då slapp hon ju klä upp sig och gå ut också.:D

Apropå det har jag en fråga till: Är det konstigt att vilja just det, att prata om vad som är bra/säga vad man vill/snuskprata lite under tiden man sexar?
Eller har jag (återigen!) bara träffat fel killar?

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Fast milfen får det ju inte så kul om hon ska instruera fanstyget hela tiden. Kan han inget själv kan hon lika gärna masturbera. Då slapp hon ju klä upp sig och gå ut också.:D

Ingen risk, att dom skulle kunna förmedla sina interessen mer än när dom var yngre är en myt.

Men som sagt, tills eventuella bevis framhävdas.:D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Jag är lite likadan som kille med. >.< Fan, varför är så många brudar så fullkomligt kassa på att knulla och totalt omedvetna om hur man får en kille att njuta?

Fan illa när det är roligare att runka.

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

Jo. Menade inte instruktion 1A "-Det här lilla vän är mitt bröst."... Utan mer de där små skillnaderna mellan individer. En del gillar ditt och andra datt. Det kan ju ta ett par gånger innan man blir riktigt samspelt.

Naturligtvis så funkar kommunikationen åt båda håll.

Ingen risk, att dom skulle kunna förmedla sina interessen mer än när dom var yngre är en myt.

Men som sagt, tills eventuella bevis framhävdas.:D

Vi har uppenbart träffat olika fruntimmer.

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jo. Menade inte instruktion 1A "-Det här lilla vän är mitt bröst."... Utan mer de där små skillnaderna mellan individer. En del gillar ditt och andra datt. Det kan ju ta ett par gånger innan man blir riktigt samspelt.

Vi har uppenbart träffat olika fruntimmer.

Säger inte att dom äldre inte kan det, bara att dom kunnat det hela tiden isåfall.:banana

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varför säger en kille att han ska höra av sig och sen skiter i det?
Varför inte säga att han inte vill träffa en om han inte vill det?! Så slipper han mitt tjat och jag slipper tjata!!
Antagligen så fastnar du alltid för dom "tuffa grabbarna" du vet, dom där med lacost tröjja och en massa vänner som är alldeles för nöjda med livet.
Leta rätt på nån blek tjockis med talfel som luktar svett så slipper du nog sånt där.

För att hon inte vill verka för angelägen. Eller är jävligt långsam på att skriva sms.

(Jepp, jag har svar på allt idag!)

Vad är det som är så fel på att verka angelägen?

Att man måste i vardagen fundera på hur man skall agera för att inte verka det liksom? :va

Last edited:

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Apropå det har jag en fråga till: Är det konstigt att vilja just det, att prata om vad som är bra/säga vad man vill/snuskprata lite under tiden man sexar?

Nej, det är det inte.

Japp, det har du! :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Hah, det är väl för fan inte konstigt? :) Det uppskattas snarare att få lite tips från coachen då och då.

R5+1

Guest
Jag är lite likadan som kille med. >.< Fan, varför är så många brudar så fullkomligt kassa på att knulla och totalt omedvetna om hur man får en kille att njuta?

Fan illa när det är roligare att runka.

Precis! Varför är ni killar så superkassa på att säga hur fan ni vill ha det??
Just de där "små skillnaderna". Det gör det hela fan så mycket roligare! Särskilt om tjejen säger sånt, då är väl den "isen" bruten, bara fortsätta på samma spår ju!

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Precis! Varför är ni killar så superkassa på att säga hur fan ni vill ha det??
Just de där "små skillnaderna". Det gör det hela fan så mycket roligare! Särskilt om tjejen säger sånt, då är väl den "isen" bruten, bara fortsätta på samma spår ju!

Vad snackar du om, jag säger alltid "Djupare, djupare kvinna!" :confused:

Snarret

Guest
Vad är det som är så fel på att verka angelägen?

Att man måste i vardagen fundera på hur man skall agera för att inte verka det liksom? :va

Tja, det är väl det där med att "spela svårflörtad". Många som tror att män vill ha det de inte kan få, och sådär.
Och man vill inte framstå som klängig och krävande.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Inte så konstigt alls, oftast mycket uppskattat.:)

Men som allting så skall det vara med måtta, det blir snabbt rätt tråkigt om man blir idiotförklarad var femte sekund, vissa uppenbara saker behöver inte heller upprepas till oländighet.

Fast det kan ju funka för en annan förstås:va

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...