För att hon inte vill verka för angelägen. Eller är jävligt långsam på att skriva sms.
(Jepp, jag har svar på allt idag!)
Nähe du, hon kollar med ett par kompisar vad hon skall svara.
För att hon inte vill verka för angelägen. Eller är jävligt långsam på att skriva sms.
An inconvienient truth...Men att säga att man ska höra av sig fast man inte tänker göra det är väl inte endast för män? Jag kan göra så med, om det är någon man inte bryr sig om och för att det är bekvämare så... Jag gissar att män tänker samma.
För att dom inte hittat till milfarna än. De varken behöver eller tänder på lögner.Varför ljuger alla män för att få knulla?
Nähe du, hon kollar med ett par kompisar vad hon skall svara.
An inconvienient truth...
För att dom inte hittat till milfarna än. De varken behöver eller tänder på lögner.
Ja, om hon är typ 13.
An inconvienient truth...
För att dom inte hittat till milfarna än. De varken behöver eller tänder på lögner.
Ja, om hon är typ 13.
Fjortis är en attityd. Inte en ålder...
MILF for the win!!!! De vet vad de vill, tycker om och är inte rädd att tala om det. Så slipper karlstackarn gissa sig till det.
Fast milfen får det ju inte så kul om hon ska instruera fanstyget hela tiden. Kan han inget själv kan hon lika gärna masturbera. Då slapp hon ju klä upp sig och gå ut också.
Fast milfen får det ju inte så kul om hon ska instruera fanstyget hela tiden. Kan han inget själv kan hon lika gärna masturbera. Då slapp hon ju klä upp sig och gå ut också.
Ingen risk, att dom skulle kunna förmedla sina interessen mer än när dom var yngre är en myt.
Men som sagt, tills eventuella bevis framhävdas.
Jo. Menade inte instruktion 1A "-Det här lilla vän är mitt bröst."... Utan mer de där små skillnaderna mellan individer. En del gillar ditt och andra datt. Det kan ju ta ett par gånger innan man blir riktigt samspelt.
Naturligtvis så funkar kommunikationen åt båda håll.
Vi har uppenbart träffat olika fruntimmer.
Antagligen så fastnar du alltid för dom "tuffa grabbarna" du vet, dom där med lacost tröjja och en massa vänner som är alldeles för nöjda med livet.Varför säger en kille att han ska höra av sig och sen skiter i det?
Varför inte säga att han inte vill träffa en om han inte vill det?! Så slipper han mitt tjat och jag slipper tjata!!
Apropå det har jag en fråga till: Är det konstigt att vilja just det, att prata om vad som är bra/säga vad man vill/snuskprata lite under tiden man sexar?
Eller har jag (återigen!) bara träffat fel killar?
Ja, hon kan ju vara två tre år yngre en Lagom, det är sant.
Apropå det har jag en fråga till: Är det konstigt att vilja just det, att prata om vad som är bra/säga vad man vill/snuskprata lite under tiden man sexar?
Jag är lite likadan som kille med. >.< Fan, varför är så många brudar så fullkomligt kassa på att knulla och totalt omedvetna om hur man får en kille att njuta?
Fan illa när det är roligare att runka.
Jo. Menade inte instruktion 1A "-Det här lilla vän är mitt bröst."... Utan mer de där små skillnaderna mellan individer. En del gillar ditt och andra datt. Det kan ju ta ett par gånger innan man blir riktigt samspelt.
Naturligtvis så funkar kommunikationen åt båda håll.
Precis! Varför är ni killar så superkassa på att säga hur fan ni vill ha det??
Just de där "små skillnaderna". Det gör det hela fan så mycket roligare! Särskilt om tjejen säger sånt, då är väl den "isen" bruten, bara fortsätta på samma spår ju!
Vad är det som är så fel på att verka angelägen?
Att man måste i vardagen fundera på hur man skall agera för att inte verka det liksom?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari