Frågor man aldrig vågar ställa

Snarret

Guest
Äh det är nog bara skägget som är fjunig, klartman går in för att imponera! :yoparty:slicka

Vi agerar väl utgående från erfarenhet? :va

Kan det ju vara, knappast lika uppmuntrande om man låter som en jäkla p-rulle. :)

På tal om, om man har kass skäggväxt, varför då envisas med att försöka ha skägg ändå? Och då menar jag inte riktigt helskägg, utan bara sådär snyggt 3dagsstubb. Det blir ju bara fult...

Men alla kan väl inte springa iväg för att man gett ett litet tips eller två? Vad är det för konstiga tjejer ni träffat?

Nä, man behöver ju inte överdriva.

Ännu en jobbig sanning du levererar ikväll...

Förlåt? :krama

Last edited:

Merovingian

Guest
Hm. Tror vi pratar om helt olika åldersgrupper på tjejer.
Jag menar nog mera åt "kvinno"-hållet/min åldersgrupp...:glömdet

Det där med åldersgrupper börjar bli gårdagens.
Jag tycker jag är gammal nog nu för att kunna vräka ur mig att de flesta har en ålder vi passerar där vi antingen vaknar till och mognar till män och kvinnor, eller fortsätter bete oss som pojkar respektive tjejer livet ut.
Det senare är oroväckande vanligt.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Vissa saker sitter i långt upp i åren, speciellt lipande fruntimmer på sängkanten.

Har jag hört på annat håll..............

Men du har naturligtvis rätt, i en utopi skall man kunna ge utryck för sina små önskningar och få dom uppfyllda.

I samma utopi ska man oxå kunna säga att man hällre åker en sväng men någon polare än sitter hämma tillsammans samt ha möjlighten att avsluta ett samtal om man är stressad.

Det vill säga utan repressalier då alltså.

R5+1

Guest
På tal om, om man har kass skäggväxt, varför då envisas med att försöka ha skägg ändå? Och då menar jag inte riktigt helskägg, utan bara sådär snyggt 3dagsstubb. Det blir ju bara fult...

Jag älskar såndär fläckvis skäggväxt! :kär
Hatar däremot när de ser ut som George Michael i fejset.
Eller Chuck Norris.:arsele

Snarret

Guest
Jag älskar såndär fläckvis skäggväxt! :kär
Hatar däremot när de ser ut som George Michael i fejset.
Eller Chuck Norris.:arsele

Haha, skämtar du?? Män ska ha riktig skäggväxt (fast inte för långt, bara lite stubb), inte se ut som tonårspojkar! Asmysigt ju :) och sexigt!

R5+1

Guest
I samma utopi ska man oxå kunna säga att man hällre åker en sväng men någon polare än sitter hämma tillsammans samt ha möjlighten att avsluta ett samtal om man är stressad.

Det vill säga utan repressalier då alltså.

En +1 i klartext på den! :tummenupp

Snarret

Guest
Jag kom på en annan grej! Vad FAN är grejen med män som tar bort håret på bröstet?? Varför??
Det om något är en anledning till att springa därifrån!

Då är det safe om vi skulle gå ut och ragga på samma ställe nån gång alltså.:tungan

Haha jepp!

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Japp, han pratar ju om barn för helvete! :gnissla
Har du nyss fyllt 30 btw, eller känns det bara så? :va

True. Men ändå. Gör man så så riskerar man ju inte heller att visa att man gilla någon som inte gillar en tillbaka. Skyddsgrej för att bli dissad, liksom.

Fast är det så hemskt, egentligen? :va

Vi män har ku ett annat problem, visar vi vad vi vill riskerarvi att bli mansgrisar, eller anmälda för "sexuella trakaserier" eller nått.
Bara jag som trodde att det måste vara negativt för att vara trakaserande förresten? :va

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jag kom på en annan grej! Vad FAN är grejen med män som tar bort håret på bröstet?? Varför??

Haha jepp!

Så du gillar hår du.

Vet folk som har svårt att veta var dom skall bryta mellan schampo och tvål, vad tycks om det.

R5+1

Guest

Jag är kluven när det gäller hårborttagning på män!
Har de en liten moderat samling hår här och var på överkroppens framsida är det klart bättre de låter stråna va.
När det gäller de nedre regionerna ser snorren oftast bara ut som en ful gubbkuk när det rakats helt runt. Å andra sidan är det trevigare att slippa långa könshår i...på lakanen osv.

Snarret

Guest
Så du gillar hår du.

Vet folk som har svårt att veta var dom skall bryta mellan schampo och tvål, vad tycks om det.

Klart det kan bli för mycket. Men ändå, hellre naturligt än renrakat över hela kroppen.

Jag är kluven när det gäller hårborttagning på män!
Har de en liten moderat samling hår här och var på överkroppens framsida är det klart bättre de låter stråna va.
När det gäller de nedre regionerna ser snorren oftast bara ut som en ful gubbkuk när det rakats helt runt. Å andra sidan är det trevigare att slippa långa könshår i...på lakanen osv.

Jo, det behöver ju inte vara helt vildvuxet. Men att ta bort allt, det bara förstår jag inte...

Last edited:

Snarret

Guest
Fast är det så hemskt, egentligen? :va

Vi män har ku ett annat problem, visar vi vad vi vill riskerarvi att bli mansgrisar, eller anmälda för "sexuella trakaserier" eller nått.
Bara jag som trodde att det måste vara negativt för att vara trakaserande förresten? :va

Ingen gillar väl att bli avvisad?

Det beror väl lite på hur man gör det. Man kan ju visa det på ett "fint" sätt, liksom, behöver ju inte klämma på rumpan och dreggla "knulla??" i örat...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...