Frågor man aldrig vågar ställa

Snarret

Guest
Nej, men tänker man efter är det inte bättre med en missad möjlighet heller? :va

Självklart, men vad som är "fint" verkar högst personligt. Vissa kan flippa över det prydaste.
Då är det enklare om kvinnor tar första steget, för dom kan säga/göra vad dom vill utan risk för sådant paller. :)

Nä, det är sant.
Jag kan tycka att man ibland kan visa lite att det är okej om mannen tar ett steg, men män brukar vara dåliga på att uppfatta sånt. Ibland får man vara rätt övertydlig för att budskapet ska gå fram. Ganska frustrerande ibland.
Jag tycker män ofta kan gnälla över att "kvinnor förväntar sig att bli uppvaktade, och vi gillar faktiskt också sånt, vi vill inte vara de som alltid måste vara på", men jag har aldrig förstått det. Jag tycker det brukar vara lite tvärtom.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har en katt till, betyder det att jag är dubbelt så mycket häxa då? Det vore ju något att skryta med!

Okej då :krama

Nejdå, det betyder att du är på väg att bli en sån där konstig katt-tant

(näerå, jag gillar katter jag med)

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Nejdå, det betyder att du är på väg att bli en sån där konstig katt-tant

(näerå, jag gillar katter jag med)

jocelyn-wildenstein2_23309579_64395959.gif

Snarret

Guest
Superhäxan helt klart.

Klart i klass med Kvarthilda:)

Jag vet inte vem det är. Vi i häxvärlden är lite dåliga på sånt där med sociala medier och att lära känna varandra och sådär. Håller oss gärna till våra katter mest.
Och försöker förhäxa män med då.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nä, det är sant.
Jag kan tycka att man ibland kan visa lite att det är okej om mannen tar ett steg, men män brukar vara dåliga på att uppfatta sånt. Ibland får man vara rätt övertydlig för att budskapet ska gå fram. Ganska frustrerande ibland.
Jag tycker män ofta kan gnälla över att "kvinnor förväntar sig att bli uppvaktade, och vi gillar faktiskt också sånt, vi vill inte vara de som alltid måste vara på", men jag har aldrig förstått det. Jag tycker det brukar vara lite tvärtom.

Jo men det är ju det som är huvet på spiken, det här med "hints" och sånt skit finns lixom inte i vår vokabulär. :hihi
Ingen har någonsin förklarat vad det riktigt är ni gör då?
Vi kan ju dessvärre inte läsa tankar, hur användbart det än skulle vara... :huvet

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Jag vet inte vem det är. Vi i häxvärlden är lite dåliga på sånt där med sociala medier och att lära känna varandra och sådär. Håller oss gärna till våra katter mest.
Och försöker förhäxa män med då.

http://seriewikin.serieframjandet.se/index.php/Kvast-Hilda
Du är förlåten för du är ju uppväxt med Taz och Pokemon och har inte fått insupa den riktiga serietidningsvärlden.:rolleyes:
Hon är med i Hälge numera.
Power Riders mc som fanns i stan hade henne som emblem på västarna.

Snarret

Guest
Jo men det är ju det som är huvet på spiken, det här med "hints" och sånt skit finns lixom inte i vår vokabulär. :hihi
Ingen har någonsin förklarat vad det riktigt är ni gör då?
Vi kan ju dessvärre inte läsa tankar, hur användbart det än skulle vara... :huvet

Åh, det beror väl lite på vad man vill att nästa steg ska vara. Det kan räcka med att man är trevlig och intresserad.

Va kul att du la upp en film på när du är nyblonderad!

Du är elak :(
Det är rolig katttantfilm juh.

Last edited:

Snarret

Guest
BDSM:skrämd
Eller ni säger ja men menar nej och tvärtom:D

Jag menade inte att det nödvändigt måste vara något negativt, jag var bara nyfiken på hur herr SJP såg på det.

Det är bara töntar som inte säger vad de menar. Men visst kan man linda in det lite.

Hojlös kattkvinna som gillar håriga män, det tar sig :gnissla

Nu känner jag att du är lite orättvis.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...