Den där är en favorit
Min drömkvinna. Jag har tre missar som hon kan få klappa.
Min drömkvinna. Jag har tre missar som hon kan få klappa.
Hon skulle bara gråta hela tiden ju. Och du skulle hela tiden få hämta henne hos polisen, efter att hon brutit sig in hos andra som har katt, för hon vill ju krama alla katter i hela världen. Jag är lite orolig för när hon kommer hit...
Men jag förstår att hon vill ha dem på en regnbåge. Det vill väl alla.
Jo, sant, men hon verkar ta det så seriöst. Vill du verkligen tillbringa varje helg med att köra omkring med bilen full med katter och en gråtade tjej, på jakt efter en regnbåge? Är det drömtillvaron?
Men jag förstår att hon vill ha dem på en regnbåge. Det vill väl alla.
Ska vi gifta oss? Eller bara ligga?
Varför, när vissa kör bana, sätter tejp på lampan, vissa inte? Dom i motogp och rrc har ju bara spacklat över skiten men dom som kör for fun sätter antingen en tejpbit eller inget alls. Varför täcka lampan?
Ligga först sen får vi se.
Aa, okej. Kommer du hit eller ska jag komma till dig?
För att om man går omkull så sprider man förhoppningsvis inte stora glasbitar över banan.. Sen är det lite race också..
En sak jag grundar på är: Hur slänger jag min soptunna? Jag kan inte slänga den för jag vill slänga den i soptunnan men jag ska ju slänga soptunnan. Hänger inte riktigt med...
En sak jag grundar på är: Hur slänger jag min soptunna? Jag kan inte slänga den för jag vill slänga den i soptunnan men jag ska ju slänga soptunnan. Hänger inte riktigt med...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|