Frågor man aldrig vågar ställa

Snarret

Guest
Nej, det brukar heta så.:rolleyes:

Och det funkar alltid, om man ser lite sött ledsen ut när man säger det ;)

Men en deformerad nagel borde väll inte växa ut deformerad? :va

Jag gissar att det inte alls beror på nageln, utan att den bara formar sig mot det som finns under. Och fingret/tån blivit skadad och ändrat form så lär ju det vara kvar, den växer ju inte bort, liksom. Och nageln blir inte rak, för det kan ju vara vara luft mellan.
Och att nageln växer så kanske gör det svårare för det under att läka ordentligt och bli som det ska?
Jag gissar vilt.
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jo, men man kan ju ändå inte beskylla oss personligen för det. Jag tex visste ju inte ens om att jag var sån :p
Där kommer det igen, vid kritik retirera till den där söta lite våpaktiga varelsen man inte kan kritisera damn you woman! :tungan
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Förutsatt att hon inte är i ett förhållande med dig.:mattias
Precis för då är du ett känslokallt as som påpeka hennes brister som hon för övrigt självklart inte har och hon börjar antingen stört böla eller slänga ut dina saker genom fönstret beroende på när i månaden det är. :skrämd
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Precis för då är du ett känslokallt as som påpeka hennes brister som hon för övrigt självklart inte har och hon börjar antingen stört böla eller slänga ut dina saker genom fönstret beroende på när i månaden det är. :skrämd

Kan oxå hända att hon bölandes slänger ut prylarna, det ena utesluter inte det andra.:D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
:felämne så in i helvete?
Vågar du ta den diskussionen face to face med din respektive så tyder det på starkt bristande strategisk ådra!

Varför är man som kreativast när man borde sova?
Har haft semester 1 vecka och inte gjort ett skit åt lägenheten men nu ikväll har jag sorterat upp garderoben, satt ben på sängen, ställt upp saker i bokhyllan sorterat rena tvätten som ståt i en säck i nån vecka, tagit bort dörren och gjort ett draperi till förråds/garderoben, hängt upp en lampa, sorterat upp el materialet i garderoben, maskerat för att kunna måla klart väggen imorn.

Fan kommer ju nästan se ut som en människa bor här när jag e klar, de ska fan firas med en rom och cola. :dricka
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
Vågar du ta den diskussionen face to face med din respektive så tyder det på starkt bristande strategisk ådra!

Varför är man som kreativast när man borde sova?
Har haft semester 1 vecka och inte gjort ett skit åt lägenheten men nu ikväll har jag sorterat upp garderoben, satt ben på sängen, ställt upp saker i bokhyllan sorterat rena tvätten som ståt i en säck i nån vecka, tagit bort dörren och gjort ett draperi till förråds/garderoben, hängt upp en lampa, sorterat upp el materialet i garderoben, maskerat för att kunna måla klart väggen imorn.

Fan kommer ju nästan se ut som en människa bor här när jag e klar, de ska fan firas med en rom och cola. :dricka

Haha jaja.. Då tar vi och raderar "så in i helvete" och har endast kvar ":felämne" Så blir det inte lika tjabbigt. :tummenupp
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Vid stora polisiära tillslag som t ex det som finns att se på Aftonbladet idag där FBI och polis kommer över motsvarande 220 miljoner, hus, bilar etc...

Vem tillfaller egendomen? Att man kan sälja hus och fordon på exekutiv auktion kan jag förstå. Men pengarna? Går dom till Spanien? Eller sätter FBI käppar i hjulet då det var tillslag både i Madrid OCH Miami?

Sånt här gör mig alltid förbryllad.. :va
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Skall man tjöpa båt, eller skall man ge fan? :va :beslutsvånda

Har du överdrivet med tid och pengar så är svaret ja!
Har du inte ovanstående men en jävla vilja att få ihop det så är svaret också ja.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har du överdrivet med tid och pengar så är svaret ja!
Har du inte ovanstående men en jävla vilja att få ihop det så är svaret också ja.

Pengar - Check.
Tid - Njae inte egentligen, men prioriterar man så.

Till saken hör dock att jag inte har den blekaste om hur man tjör båt, men va tusan, hur svårt kan det va? :D

Inte har jag plats att ha trailer och grejjer heller egentligen, men, men... :/
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
jag e uppvuxen i skärgården men lyckades ändå köra in i en bil första gången jag körde båt..

Båt e as nice om polarn har så man kan tanka lite å åka en sväng men kommer nog inte köpa själv igen på ett bra tag
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
Skall man tjöpa båt, eller skall man ge fan? :va :beslutsvånda

Min far har en båt, riktigt härligt är det. Håller dock inte med om att man behöver överdrivet med tid. Ta tex en helg och dra ut med polarna osv. Är det mycket tid? Vattenskidor och dylikt, skitskojj! :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top