Men det är ju inte med mening.
Nej, det brukar heta så.
Men en deformerad nagel borde väll inte växa ut deformerad?
Säg det till min vänstra tumnagel.
Last edited:
Men det är ju inte med mening.
Nej, det brukar heta så.
Där kommer det igen, vid kritik retirera till den där söta lite våpaktiga varelsen man inte kan kritisera damn you woman!Jo, men man kan ju ändå inte beskylla oss personligen för det. Jag tex visste ju inte ens om att jag var sån
Där kommer det igen, vid kretik rentitrera till den där söta lite våpaktiga varelsen man inte kan kritisera damn you woman!
Där kommer det igen, vid kretik rentitrera till den där söta lite våpaktiga varelsen man inte kan kritisera damn you woman!
Precis för då är du ett känslokallt as som påpeka hennes brister som hon för övrigt självklart inte har och hon börjar antingen stört böla eller slänga ut dina saker genom fönstret beroende på när i månaden det är.Förutsatt att hon inte är i ett förhållande med dig.
Precis för då är du ett känslokallt as som påpeka hennes brister som hon för övrigt självklart inte har och hon börjar antingen stört böla eller slänga ut dina saker genom fönstret beroende på när i månaden det är.
så in i helvete?
så in i helvete?
Mitt helvete skiljer sig med största sannolikhet kapitalt från ditt.
Vågar du ta den diskussionen face to face med din respektive så tyder det på starkt bristande strategisk ådra!så in i helvete?
Vågar du ta den diskussionen face to face med din respektive så tyder det på starkt bristande strategisk ådra!
Varför är man som kreativast när man borde sova?
Har haft semester 1 vecka och inte gjort ett skit åt lägenheten men nu ikväll har jag sorterat upp garderoben, satt ben på sängen, ställt upp saker i bokhyllan sorterat rena tvätten som ståt i en säck i nån vecka, tagit bort dörren och gjort ett draperi till förråds/garderoben, hängt upp en lampa, sorterat upp el materialet i garderoben, maskerat för att kunna måla klart väggen imorn.
Fan kommer ju nästan se ut som en människa bor här när jag e klar, de ska fan firas med en rom och cola.
Varför är man som kreativast när man borde sova?
Skall man tjöpa båt, eller skall man ge fan? :beslutsvånda
Har du överdrivet med tid och pengar så är svaret ja!
Har du inte ovanstående men en jävla vilja att få ihop det så är svaret också ja.
Skall man tjöpa båt, eller skall man ge fan? :beslutsvånda
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |