Frågor man aldrig vågar ställa

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Haha, på riktigt? Jag tycker lite synd om dig... Att behöva leva med sånt liksom.

Jag har varit singel i 4 år, så jag har inte behövt leva med sånt så värst mycket. ;) Jag brukar däremot skratta gott åt när vänners flickvänner gör sånt. Mina vänner tycker oftast att det är bra att jag påpekar sånt så de slipper ta konflikten. Bättre för husfriden tydligen. :D
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Men vadå, det förstår du väl? Låt bli att ha dina ögon där tjejens fingrar är, hon vill väl inte ha öga på dom, liksom. Otrevligt ju.
Nä, jag vet inte. Du känner konstiga tjejer. Eller så är det att "ojdå, förlåt" men samtidigt irritation över att du svurit åt henne eller något? Man kan ju liksom ha flera sinnesstämningar samtidigt, och de kan väl visa sig samtidigt, fast på ett motsägelsefullt sätt. Man kan ju gå runt och vara irriterad, och sen råka göra något man bär be om ursäkt för, men man slutar ju inte vara irriterad för det...

Jadu, räknas "aj" som svordom?

Men oavsett den dålda aggrigationen (som allt som oftast tydligen bärs på) borde man visa ånger om man tillfogar en människa smärta. V

Men då kanske det lutar åt att den inte är av olycka, utan snarare någon latent illvilja som poppar upp.

Oavsett, bara ett i raden av exempel då inte hela sinnet är samstämmigt.

Ja känner/kände både knepiga och normala (så normala ni nu kan bli) fruntimmer så det är ingen ursäkt. Fenomenet är genomgående på det svagare könet.

Svagare föresten, inget är så metodiskt och målmedvetet som en förargad kvinna.:gnissla
 

Snarret

Guest
Jag har varit singel i 4 år, så jag har inte behövt leva med sånt så värst mycket. ;) Jag brukar däremot skratta gott åt när vänners flickvänner gör sånt. Mina vänner tycker oftast att det är bra att jag påpekar sånt så de slipper ta konflikten. Bättre för husfriden tydligen. :D

Haha okej, då tycker jag synd om dina vänner istället :p Och deras tjejer. Måste ju vara jobbigt att vara sån...

Jadu, räknas "aj" som svordom?

Men oavsett den dålda aggrigationen (som allt som oftast tydligen bärs på) borde man visa ånger om man tillfogar en människa smärta. V

Men då kanske det lutar åt att den inte är av olycka, utan snarare någon latent illvilja som poppar upp.

Oavsett, bara ett i raden av exempel då inte hela sinnet är samstämmigt.

Ja känner/kände både knepiga och normala (så normala ni nu kan bli) fruntimmer så det är ingen ursäkt. Fenomenet är genomgående på det svagare könet.

Svagare föresten, inget är så metodiskt och målmedvetet som en förargad kvinna.:gnissla

Du har inte funderat på om det kanske kan vara så att du är kass på att tyda tonlägen..?
 
Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Haha okej, då tycker jag synd om dina vänner istället :p Och deras tjejer. Måste ju vara jobbigt att vara sån...



Du har inte funderat på om det kanske kan vara så att du är kass på att tyda tonlägen..?

Absolut, har rannsakat mig själv på alla dess sätt, frågat och donat.

Men till slut så var jag tillbaka vid att det stämmer.

Påpekas bör att detta gäller pågående förhållanden inte kvinnliga kontakter i övrigt, utan just inom förhållanden.

Och, nej inte enbart mina.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Absolut, har rannsakat mig själv på alla dess sätt, frågat och donat.

Men till slut så var jag tillbaka vid att det stämmer.

Påpekas bör att detta gäller pågående förhållanden inte kvinnliga kontakter i övrigt, utan just inom förhållanden.

Och, nej inte enbart mina.
Det där hör ihop med att de kan gå från absolut coolaste, självständigaste smartaste roligaste människan på jorden till initiativlös parasit så fort man fångar dem, nej kvinnor hör precis som tigrar hemma i frihet.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Det där hör ihop med att de kan gå från absolut coolaste, självständigaste smartaste roligaste människan på jorden till initiativlös parasit så fort man fångar dem, nej kvinnor hör precis som tigrar hemma i frihet.

Interessant är att dom kan ändra ansiktsdrag till att bli mer liksidiga inför ägglossning för att på så sätt vara mer attraktiva.

Rackarns dupiativa små liv.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Om jag inte förstår vad du menar så spelar det ingen roll hur mycket kvinna jag är :p

Oj, sorry :krama

Ditt ansikte blir mer symmetriskt när du har ägglossning, din vänstra och högra ansiktshalva förendras så att dina ansiktsdrag blir jämnare mellan halvorna.

Typ som om man tar en spegel och ställer den mot näsan och låter din andra ansiktshalva vara en spegelbild från den t.ex vänstra. På så sätt blir ditt ansikte en exakt symmetrisk kopia av din vänstra halva.

Nu har ingen en exakt kopia så din kropp jobbar under din ägglossning mot att få dom så lika det går.

Nu menar jag naturligtvis inte att det är något fel mellan just dina halvor, utan tog dig som exempel. Jag är övertygad om att dom är perfekta i alla avsikter.

Men det anses som ytterst attraktivt av bägge könen om dom är så lika som möjligt.
 

Snarret

Guest
Ditt ansikte blir mer symmetriskt när du har ägglossning, din vänstra och högra ansiktshalva förendras så att dina ansiktsdrag blir jämnare mellan halvorna.
.

Åh, är det så? Det visste jag inte. Kvinnokroppar är bra smarta! Jag blir lite stolt över mig själv :D
Att bli snyggare, få större bröst, och bli kåtare (de flesta får och blir iallafall) runt den tiden på månaden, det är ju fan jättesmart. Om man vill ha ragg liksom, då vet jag nu när man ska satsa som hårdast! Det kan man ju nyttja fast man inte vill ha bebisar, liksom.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Åh, är det så? Det visste jag inte. Kvinnokroppar är bra smarta! Jag blir lite stolt över mig själv :D
Att bli snyggare, få större bröst, och bli kåtare (de flesta får och blir iallafall) runt den tiden på månaden, det är ju fan jättesmart. Om man vill ha ragg liksom, då vet jag nu när man ska satsa som hårdast! Det kan man ju nyttja fast man inte vill ha bebisar, liksom.


Visstär det fiffigt, om än något lömskt.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Haha okej, då tycker jag synd om dina vänner istället :p Och deras tjejer. Måste ju vara jobbigt att vara sån...

Haha, det finns väl en del som beklagat sig över det. ;)
JAG tycker inte det är jobbigt. Och för det mesta klarar jag av att hålla mig i skinnet med, men ibland går det bara inte att hålla truten.
Lite som att det inte går att låta bli att pilla på sårskorpor.
 

Snarret

Guest
Haha, det finns väl en del som beklagat sig över det. ;)
JAG tycker inte det är jobbigt. Och för det mesta klarar jag av att hålla mig i skinnet med, men ibland går det bara inte att hålla truten.
Lite som att det inte går att låta bli att pilla på sårskorpor.

Åh, jag lite önskar att mina tjejkompisar var såna (mot mig då, de är det kanske mot män, det vet jag inte), bara för att kunna retas med dem :D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Men det är ju inte med mening.
Se tidigare inlägg om att kvinnor är predatorer vars gener är utformade för att snärja värddjur att parasitera på ;)

Fast det där med bli symmetriskare i ansiktet är lite lustigt, fick höra för ett tag sen att jag ser ganska snäll och messig ut förutom en galen glimt i vänsterögat och att vänster mungippa smilade lite illmarigt. Men att när jag fick en fix ide så sken hela ansiktet upp och såg symmetriskt ut.

Men så är jag ganska mycket mr hyde och dr jekyll person och inte så värst snygg heller :tungan

Men en deformerad nagel borde väll inte växa ut deformerad? :va
deformerad eler missfärgad jag grunda det där på en bå nagel jag hade i ett år innan jag på fyllan skule punktera den bara för att hitta massa torkat blod, 2 månader senare hade det växt bort.
 
Last edited:

Snarret

Guest
Se tidigare inlägg om att kvinnor är predatorer vars gener är utformade för att snärja värddjur att parasitera på ;)

Jo, men man kan ju ändå inte beskylla oss personligen för det. Jag tex visste ju inte ens om att jag var sån :p
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top