Har hon inte lärt sig??
Har han inte lärt sig...?
Har hon inte lärt sig??
Har han inte lärt sig...?
Det är det som är problemet.
Man "får" ingenting här i livet. Man får se till att ta.!!
Men om man tar tag i saken, så kallar ni ju bara oss killar för perversa?
Det berodde på att man hade för långsamma kameror.
Kamerans låga fps gjorde att man var tvungen att spela upp filmen snabbare än man spelat in den för att undvika att bilden skulle flimra p.g.a lågt antal bildrutor/sekund.
För att ljudet skulle hänga med läpprörelserna och filmens handling var man även tvungen att öka hastigheten på ljudbandet som spelats in samtidigt som filmen. Därav det 'upptjackade' ljudet.
Min högst ovetenskapliga teori.
Idag åkte jag brevid kompisar på vägen hem nyss och då kom en bil och körde om(det var i tätort och han körde sakta) sen åker jag efter han då jag tänkte åka hem och då lägger jag mig rätt nära. Och han nitar broms och jag nitar bakbroms och frambroms. Bakdäcket släppte det kände jag men jag kände absolut ingenting i styret eller hojen överhuvudtaget som om jag skulle kört på framförvarande bil.
Sen stannar han och jag väntar några sekunder. Han står fortfarande still så jag drar på och drar då jag är rätt säker på att jag inte körde in i han. Han följer efter men ger upp efter cirka 300 meter. Han skrek också något när jag passerade bilen PÅ VÄNSTER SIDA.
Vems fel är det om jag nu "skulle" bumpa in i han? Är det hans fel då han bromsade för att jävlas med mig? Kan notera att han bromsade lite lättare en gång innan och accelererade och sedan bromsa igen.
Idag åkte jag brevid kompisar på vägen hem nyss och då kom en bil och körde om(det var i tätort och han körde sakta) sen åker jag efter han då jag tänkte åka hem och då lägger jag mig rätt nära. Och han nitar broms och jag nitar bakbroms och frambroms. Bakdäcket släppte det kände jag men jag kände absolut ingenting i styret eller hojen överhuvudtaget som om jag skulle kört på framförvarande bil.
Sen stannar han och jag väntar några sekunder. Han står fortfarande still så jag drar på och drar då jag är rätt säker på att jag inte körde in i han. Han följer efter men ger upp efter cirka 300 meter. Han skrek också något när jag passerade bilen PÅ VÄNSTER SIDA.
Vems fel är det om jag nu "skulle" bumpa in i han? Är det hans fel då han bromsade för att jävlas med mig? Kan notera att han bromsade lite lättare en gång innan och accelererade och sedan bromsa igen.
Om han då bromsade för att jävlas med dig, varför skulle det då vara dit fel? Där skulle han helt enkelt få skylla sig själv..
Funderar dock på varför han bromsade in.. Bara för att du låg nära honom?
Edit: Fast och andra sidan vet jag inte hur nära du låg honom
Hur kör man bäst up i danmark från ringen om man vill undvika att åka igenom hamburg?
(elbtunneln är ju helt jekkla hopplös, vill ha en väg med mindre trafik!)
Du är skyldig att hålla tillräckligt avstånd.Idag åkte jag brevid kompisar på vägen hem nyss och då kom en bil och körde om(det var i tätort och han körde sakta) sen åker jag efter han då jag tänkte åka hem och då lägger jag mig rätt nära. Och han nitar broms och jag nitar bakbroms och frambroms. Bakdäcket släppte det kände jag men jag kände absolut ingenting i styret eller hojen överhuvudtaget som om jag skulle kört på framförvarande bil.
Vems fel är det om jag nu bumpade in i han? Är det hans fel då han bromsade för att jävlas med mig? Kan notera att han bromsade lite lättare en gång innan och accelererade och sedan bromsa igen.
Långtur på hoj, ensam tjej, ere bara jag som säger att de e genomförbart?
Långtur på hoj, ensam tjej, ere bara jag som säger att de e genomförbart?
Nejdå, det är enda sättet, då kan du ju planera in smink och bloggpauserna som du vill...
Blir det 5 eller 10 mil hemifrån?
Det där borde föräras en egen tråd: "Svar man aldrig vågar ge"
Jag antar att han jävlades bara för att jag lade mig bakom han rätt snabbt. Att han nitade 2 gånger och gasade på mellan dessa gånger på MAX 10 meters sträcka så kan det inte vara "katten" som kom springandes över gatan.
Nejdå, det är enda sättet, då kan du ju planera in smink och bloggpauserna som du vill...
Blir det 5 eller 10 mil hemifrån?
Äsh då, någon måste ju tala om för fröknarna hur det är...
Izah: Vad tycker du om min nagel som jag gjorde i fredags, är den fin nog att läggas upp på Guw's sminkblogg?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|