Ush ja
Ja, eller ännu bättre: Bli porrproducent!
Jag menar, man skulle kunna styra och ställa som man vill! Plocka väck allt äckel och fulsnusk och ersätta med bra grejer ända tills man skapat finporren, en helt ny genre inom porrfilmsindustrin!
bort med allt spott och spe, bort med allt sprutande hit och sprutande dit, bort med allt vad gagging och dylikt heter och bort med allt vad de där jobbiga äckliga manliga stönen i stil med "Ooh yeah, spred dat ass fo' me baby!" heter
Seriöst, är det bara jag som tycker att karljan ska hålla truten istället för att föra stönmonolog med sig själv??
Jag vill lyssna på tjejen (så länge rullen inte bara är full med uppenbart fula fejkstön från hennes sida), inte nån brunstig grabb som inte ens har nåt vettigt att säga...
Iallafall, bort med allt det där och in med fina grejer! Varför inte göra en film där ett: Båda har det skönt. Två: Killen håller käft. Tre: tjejen stönar på eget bevåg och inte sådär überfejkat på uppmaning av producenterna. Fyra: allt vad domination tagits bort och ersatts med något lite mer avslappnat. Ta det lugnt för helvete, sluta hatta och vålda er fram och tillbaka! Fem: tjejen ska få minst en äkta orgasm (om hon nu kan få det) och sex: Killen får på sin höjd komma i en kådis efteråt. Snyggt ska det hållas! Där har vi, i grova drag, en hygglig p-rulle