Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Och vem behöver egentligen 14 eluttag i ett förhållandevis litet vardagsrum?
Eluttag har man alltid för lite av.
Och vem behöver egentligen 14 eluttag i ett förhållandevis litet vardagsrum?
En bekant anlitade en polsk firma när han byggde hus. Ganska välgjort, men elen var efter polsk standard. Ett uttag per rum. Eftersom han valde en öppen planlösning blev det inte många rum.Eluttag har man alltid för lite av.
Varför skulle man inte ha 14 eluttag?
Asjobbigt i gamla hus när det inte räcker till.
Min svåger köpte ett hus, tidigt nittiotal, där en ensamstående mamma bott med två tonårsdöttrar. Samtliga väggar hade telefonuttag och märken efter spegelväggar.Tror du man behöver ett telefonjack på varje sida av sängen också? Eller är det safe att slänga ut sånt i dagsläget?
TV, hemmabio, Playstation och 11 lampor?
4g modemet, printern, och så är det ju alltid någonstans mellan 1 och 5 telefoner som skall laddas, någon mupp har sälert en padda också. Damsugaren ska in när du städar.
Och sen när man ska lista om för att gömma undan alla förbannade kablar så behöver man ju ha in kompressor, kap & ger, multicutter....
Jag håller med om att 14 i ett rum är mycket, jg har 9 i mitt, men jag har gärna några tomma, mot att måsta hitta 17 grenkopplingar när något ska göras.
Min svåger köpte ett hus, tidigt nittiotal, där en ensamstående mamma bott med två tonårsdöttrar. Samtliga väggar hade telefonuttag och märken efter spegelväggar.
Det tyckte jag var kul.
En mickronfon och kolla så det är en modell som inte går att byta batterier på. Succé varje gångVad fasen köper man åt någon som fyller 1?
Självklart gärna något som går föräldrarna lite på nerverna också.
Vad fasen köper man åt någon som fyller 1?
Självklart gärna något som går föräldrarna lite på nerverna också.
En mickronfon och kolla så det är en modell som inte går att byta batterier på. Succé varje gång
https://twitter.com/FortVast/status/926811556641357824
Vad tycker ni om de nya stridsvagnen anpassad för förortsmiljö?
(Vagnen stod på bangård i Ö-sund där den blev nedklottrad innan transport till I5. Foto Sandell)
Det är ju inte en stridsvagn
https://twitter.com/FortVast/status/926811556641357824
Vad tycker ni om de nya stridsvagnen anpassad för förortsmiljö?
(Vagnen stod på bangård i Ö-sund där den blev nedklottrad innan transport till I5. Foto Sandell)
Min svåger köpte ett hus, tidigt nittiotal, där en ensamstående mamma bott med två tonårsdöttrar. Samtliga väggar hade telefonuttag och märken efter spegelväggar.
Det tyckte jag var kul.
Tror att du citerade fel inlägg.CC mått är inget som finns i det huset heller då?
Jag vet en polack som köpte mark och byggde ett hus för att sedan sälja vidare dyrt.
Först blev det byggstopp för att det inte nådde svensk standard, sen var huset osålt läääänge för att ingen vågade ta i det med tång. Tror inte det var någon bra affär.
Det är ju inte en stridsvagn
Skickat från min E5823 via Tapatalk
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor