Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Näe, det är väl en EPBV 90, men hur fan kan man låta den stå parkerad så att det går att komma åt att klottra?
Nästa gång är det en daesh-taliban som snor den för att göra jihad.
Näe, det är väl en EPBV 90, men hur fan kan man låta den stå parkerad så att det går att komma åt att klottra?
Nästa gång är det en daesh-taliban som snor den för att göra jihad.
Fanns det inga Centrum till Centrum mått i huset för att en polack byggt det?......utveckla gärna!CC mått är inget som finns i det huset heller då?
Jag vet en polack som köpte mark och byggde ett hus för att sedan sälja vidare dyrt.
Först blev det byggstopp för att det inte nådde svensk standard, sen var huset osålt läääänge för att ingen vågade ta i det med tång. Tror inte det var någon bra affär.
Fanns det inga Centrum till Centrum mått i huset för att en polack byggt det?......utveckla gärna!
60CC eller korrekt eldragning verkar inte vara så noga bland de öststats hantverkare jag träffat.
Eller att göra som kunden faktiskt säger.
Medvetet förortskamoNäe, det är väl en EPBV 90, men hur fan kan man låta den stå parkerad så att det går att komma åt att klottra?
Jaså det var c-c på spantringen du menade.60CC eller korrekt eldragning verkar inte vara så noga bland de öststats hantverkare jag träffat.
Eller att göra som kunden faktiskt säger.
När det gäller prefab på exempelvis garage och ekonomibyggnader så har det faktiskt börjat dyka upp mycket 1200 på spanerstolparna, något att tänka på om man letar billigaste halvfabrikatet.Är inte standarden 45 i landet lagom nuförtiden?
Att det anpassats till 450 mm är att 1200 mm skivor är för tunga att handskas med ur arbetsmiljösynpunkt och därför har man gått ner till 900 mm skivor.
Det var arbetskraftsinvandringen från Finland som gjorde att vi var tvungna att gå ner till smalare skivor.Ah, var det jag hade för mig. Ni är ju lite svagare på er sida viken.
Det var arbetskraftsinvandringen från Finland som gjorde att vi var tvungna att gå ner till smalare skivor.
Ah, var det jag hade för mig. Ni är ju lite svagare på er sida viken.
Det var arbetskraftsinvandringen från Finland som gjorde att vi var tvungna att gå ner till smalare skivor.
Så bra att de veka generna stack!
Här på västkusten spred sig aldrig sisun vidare från varven och bastuklubbarna, gammfinnarna har runkat upp sin sista palle och ungdomarna är assimilerade i mellanmjölkskulturen, voi vittu.Innan 1808 - 1809 års krig var det samma land och det flyttades runt oavsett språk vilket betyder att det finns Sisu på båda sidor av Bottenviken. De enda som klarat sig undan är de inavlade!
Ett eller flera nät?
En router flera switchar eller flera routers?
En router flera switchar eller flera routers?
Omkopplare på svenska om jag får be, enligt skolverkets centrala innehåll då!
Är du medveten om att du använder gammaldags svenska? Det är omodärnt!
Numera är det amerikanska ord som gäller stavade, och uttalade, på modärn svenska!
Gäss!
Ber herrn att tänka vördnads fullt på det kungadömets Sveriges heliga språk och inte ta in influenser från amerikat borta i fjärran.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|