Kool, funderat en stund men vad triggar den? Känns ofta inte som att folk skulle vara i sina sinnes för något manuellt kommando.
Mille och tuono.Jag behöver en hoj till våren, men utbudet står still, behöver idéer om vad jag ska leta efter, hittar nada på mina ingrodda sökfraser.
Gillar vtr och de är billiga, inte jättesugen på bränsleförbrukningen dock.
Budget = sträng, ju billigare desto bättre.
Vad fasen ska jag blocketknarka efter?
Jag behöver en hoj till våren, men utbudet står still, behöver idéer om vad jag ska leta efter, hittar nada på mina ingrodda sökfraser.
Gillar vtr och de är billiga, inte jättesugen på bränsleförbrukningen dock.
Budget = sträng, ju billigare desto bättre.
Vad fasen ska jag blocketknarka efter?
Den drar inte så jäkla mycket, inte mer än någon annan hoj i det segmentet. Efter 2001 så är tanken på 19 liter då har man en räckvidd på 28-30 mils aktivt gasande utan problem.
En väldigt vanlig anmärkning i tester på den tiden var ju dock att den var ovanligt törstig, men det kanske är överdrivet?
Den drar inte så jäkla mycket, inte mer än någon annan hoj i det segmentet. Efter 2001 så är tanken på 19 liter då har man en räckvidd på 28-30 mils aktivt gasande utan problem.
Nu är det några år sen jag ägde en storm men det var väldigt sällan det gick över 0,7 vid de tillfällena handlade det om ren bankörning/idiotkörningDet är så ja?
Har varit lite skeptisk, men överallt var man googlar samt i flertalet trådar här på sh verkar man snacka litern milen.
Nu är ju inte bränsleförbrukning det första man tänker på när man letar hoj, men en del av nöjet är ju att man till skillnad mot en rolig bil/båt faktiskt har råd att använda också.
Min kawa ligger på runt 0.35 om man håller laglig hastighet, och på 0.5 kan man bomba rätt ordentligt. (nackdelen är väl att det går lika mycket kylvatten)
Så litern låter ju lite väääl.
Mille och tuono.
Första generationen av RSV, fram till 2003 kan man få ganska billigt.Länge varit sugen på en mille factory, men ligger nog lite över budget tyvärr. :/
Första generationen av RSV, fram till 2003 kan man få ganska billigt.
Falco. Samma motor, annan mappning.Om man hittar någon som inte är slutpimpad av någon begåvning så jo. Men jag letar sådana jes.
De kunde inte svänga över pga rälsenVarför har tåg vänstertrafik? Övriga trafikslag har högertrafik, missade vi tåg i omläggningen på 60-talet, eller när det nu var?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|