L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Var köper man bränsleslang som tål sörjan man får när man tankar på pumparna det står 95 oktan på?
Det som satt på min Honda har vittrat sönder.
Swedol eller motsvarande butik. Jag köper den vanliga genomskinliga och byter varje år, iofs så har jag ju bara fuggecyklar med gravitationsförmedling av bensinen från tanken.Var köper man bränsleslang som tål sörjan man får när man tankar på pumparna det står 95 oktan på?
Jag var hos Hydroscand och köpte en slang idag. Den är en mm grövre än jag tycker känns bra. Fan vet om det går att få tätt.Hydroscand
Är lite osäker på hur de definierar differensen, men låt X vara det mindre talet, då är Y = X+2 och Z = X+4 de följande talen.Nä, (men det skulle kanske behövas ) det är läxa för de yngre i hushållet.
Differensen av tre på varandra ojämna tal är -11, vilka är talen?
Återigen ska det lösas med hjälp av ekvationer.
Också 17, 15 & 13 väl?Är lite osäker på hur de definierar differensen, men låt X vara det mindre talet, då är Y = X+2 och Z = X+4 de följande talen.
Ekvationen blir då (om man tolkar differensen av tre tal som första talet minus andra talet minus tredje talet):
X - Y - Z = -11
X - (X+2) - (X+4) = -11
X - X - X - 2 - 4 = -11
-X - 6 = -11
-X - 6 + 6 = -11 + 6
-X = -5
X = 5
Y = X + 2 = 7
Z = X + 4 = 9
Talen blir då 5,7,9.
Beror på om man tolkar "på varandra följande" som att vara minskande också, men ja, det har du en poäng iOckså 17, 15 & 13 väl?
Så både x-(x+2)-(x+4)=-11 och x-(x-2)-(x-4)=-11
Dvs 5-7-9=-11 och 17-15-13=-11.
Strömledande spray måste väl finnas? Hittar dock inget och tror väl inte så mycket på mirakelprodukter men va farao, svets, magnet, kolfiber, kopparspray ja nåt skit borde väl vara en produkt? Gärna ädelt och i kombination med något nasaklister, tankevurpan var quickfix av elstängselband +/- 8000V.. vore smart.
Galvad stråltråd eller koppartråd terminerad med strömledande silverlack? Trådtjocklekar från ca 0.20 mm.quickfix av elstängselband +/- 8000V.. vore smart.
Sökresultat för: 'mc las abus granit detecto x plus 8077' från If Säkerhetsbutik®.
I Säkerhetsbutiken hittar du marknadens bästa säkerhetsprodukter som hjälper dig att skapa en tryggare och säkrare vardag. Här kan du beställa dem till ett riktigt bra pris.www.if-sakerhet.se
nån som testat låset från Abus med larm.
Jag hade ett sådant när de var nya. Fungerade bra men efter ett par år dog larmdelen.Jo fast det var 11 år sen, så inte just denna där men men.. för vad det är värt
Det var ett känt fel på den modellen, men ABUs goodwill hade tagit slut när mitt dog.Du måste b y t a batterier ibland...
Vet att jag tittade på nyare modell sen eftersom dom kom i andra viktklasser än tungsatan men blev aldrig så, sen kanske snäppet tidigare än senare.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|