Tycker det fungera bra o skönt med något som vrålar på klåfinger, enda straffet var när man skramla med nyckeln för långsamt och blev utsedd till klåfinger själv
Har flera och är nöjd. Den äldsta har jag haft så länge att jag behövt byta batteriet. Passar inte alla skivor men jag fick prova hos Mc-boden innan köp!Sökresultat för: 'mc las abus granit detecto x plus 8077' från If Säkerhetsbutik®.
I Säkerhetsbutiken hittar du marknadens bästa säkerhetsprodukter som hjälper dig att skapa en tryggare och säkrare vardag. Här kan du beställa dem till ett riktigt bra pris.www.if-sakerhet.se
nån som testat låset från Abus med larm.
Antar att det finns folk som håller på med VVS här. Har köpt mig Vatette väggbrickor som ska monteras i badrummet. Vet att man ska ha VVS-skruv, men vilken storlek passar bäst? Längden har jag koll på, den ska gå igenom plywooden bakom.
Finns ju 4.0, 5.0, 5.5 och 6.0 att välja på.
vvs skruv - sökresultat hos HORNBACH.se
vvs skruv i HORNBACHs webbshop & i varuhusen: Alltid hög kvalité till ständigt lågt pris. Byggbranschens nöjdaste kunder. Stora byggvaruhus med Drive-in.www.hornbach.se
Testat ett Oxford med larm. En garagekompis hade ett sådant. Jag demonstrerade det för en bekant. Öppnade garagedörrarna. Ruckade lite på larmet. Det började "tjuta".Sökresultat för: 'mc las abus granit detecto x plus 8077' från If Säkerhetsbutik®.
I Säkerhetsbutiken hittar du marknadens bästa säkerhetsprodukter som hjälper dig att skapa en tryggare och säkrare vardag. Här kan du beställa dem till ett riktigt bra pris.www.if-sakerhet.se
nån som testat låset från Abus med larm.
Som alltid är jag otydlig när jag frågar. Vilken av de har lagom storlek på skallen för Vatettes väggbrickor? Jag kan gå dit, ta en förpackning och bryta den, gå till skruvavdelningen och testa, men hoppades slippa det.Det viktigaste är att skruvskallen är lagom stor för hålet i brickan. Jag hade alltid en sorts skruv till nästan allt. Kommer inte ihåg om det är 5 eller 5.5 tjocka tror det är 5.5.
Du kan ha vilken som den ska bara hålla fast brickan mot väggen så ingen tyngd på skuven. Glöm inte silicone om du bryter tätskikt.
Fördelen med larmat lås är att man räddar den dyra coolfiberframskärmen.Testat ett Oxford med larm. En garagekompis hade ett sådant. Jag demonstrerade det för en bekant. Öppnade garagedörrarna. Ruckade lite på larmet. Det började "tjuta".
På trottoaren 5 meter bort gick folk förbi.
Ingen som gick förbi brydde sig ens om att vrida på huvudet för att kolla vad det var som "tjöt".
Att tala om 100dB utan tala om på vilket avstånd är ren marknadsföring och inget annat.
Men ta du och vänta på svar för någon som räddat hojen genom ljudet från larmet.
Jag tror mer på två eller tre, minst ett genom bakre kedjedrevet.
https://www.biltema.se/bil---mc/mc/mc-las/skivbromslas-2000034293
Nu förstår jag iden bättre med larmat lås, tack !Fördelen med larmat lås är att man räddar den dyra coolfiberframskärmen.
Visade sig bli enkelt. Var in till Hornbach, gick till VVS-avdelningen och kollade, det visade sig att de hade VVS-skruvar i den gången. I flera olika längder, men gemensamt var att de var 5.5 grova. Och jag kollade när jag kom hema att de passade bra och det gjorde de.Det viktigaste är att skruvskallen är lagom stor för hålet i brickan. Jag hade alltid en sorts skruv till nästan allt. Kommer inte ihåg om det är 5 eller 5.5 tjocka tror det är 5.5.
Du kan ha vilken som den ska bara hålla fast brickan mot väggen så ingen tyngd på skuven. Glöm inte silicone om du bryter tätskikt.
Du slipper byta framdäck efter 1500 mil.Hur märker man ett lågt framhjulslyft vid gaspådrag?
Bakljuslag har vi aldrig haft, även om det tidigare var självklart med tända bakljus och nu är alltså även halvljuslagen borta?Bilar: framlysena lyser alltid
Sen gammalt: "på importerade bilar behöver man vrida på lysena"
2021: nya bilar lyser INTE dagtid.
Sen när behövde inte bilarnas lysen lysa dagtid?
DRL?Bilar har precis som motorcyklar DRL tänt framtill. Har de inte det är något trasigt.
Ja, inte sjutton gör halvljus mer nytta än DRL dagtid.DRL?
Förr hade vi halvljuset tänt, nu är det DRL!
DRL...Ja, inte sjutton gör halvljus mer nytta än DRL dagtid.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|