uncletom
Gudomlig sporthojare
Tackar boys. Bra info. Jag har lite svårt att acceptera det. Måste ta ett par koppar kaffe och låta det sjunka in bara.
Ja, jag har ju det. Och jag är medveten om att det mesta handlar om kompromisser, tycker bara det är så synd att ganska lika hojar kräver så pass olika 'omtanke'. Jag trodde att dom var mer lika med servicen osv.
Och visst krävs mer frekvent service på min KLX230 med, om jag kör den hårt på bana några gånger i månaden. Det förstår jag. Trodde dock aldrig att tävlingshojar var så kinkiga.
Egentligen borde jag köpa en GasGas, den billigaste från KTMs fabriker, och köra som jag kör min KLX, se vad som händer. Jag kör ju ändå ganska snällt.
Och kollar man intervallerna i KTM-manualen så måste dom ju mena under extrem körning. Annars "Check the brake linings .." - varje 15e timme !? Det kan ju inte vara under 'snälla' omständigheter. Eller hur?
Ja, jag har ju det. Och jag är medveten om att det mesta handlar om kompromisser, tycker bara det är så synd att ganska lika hojar kräver så pass olika 'omtanke'. Jag trodde att dom var mer lika med servicen osv.
Och visst krävs mer frekvent service på min KLX230 med, om jag kör den hårt på bana några gånger i månaden. Det förstår jag. Trodde dock aldrig att tävlingshojar var så kinkiga.
Egentligen borde jag köpa en GasGas, den billigaste från KTMs fabriker, och köra som jag kör min KLX, se vad som händer. Jag kör ju ändå ganska snällt.
Och kollar man intervallerna i KTM-manualen så måste dom ju mena under extrem körning. Annars "Check the brake linings .." - varje 15e timme !? Det kan ju inte vara under 'snälla' omständigheter. Eller hur?