Frågor man vågar ställa

Corbalina

Lagomt försiktig å en aning blyg=)
Gick med
26 Jun 2013
Hoj
2004, KTM 625. 2004, Kawasaki, ER-5.(Borta) 2005, Honda, CRF250X HM (såld)
Hur får man vattenlåset att sluta flyta upp och lyfta på gallret när man gråtrunkar i duschen?

View attachment 388868

Du har fått ett träskmonster som krupit upp genom avloppet efter att fått smak på dina kroppsvätskor och nu ligger och frodas och växer, samlar kraft för att hoppa upp och bita dig.. Så kan varmt rekommendera att sluta gråtrunka och spara den satsen till någon lämplig=)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Du har fått ett träskmonster som krupit upp genom avloppet efter att fått smak på dina kroppsvätskor och nu ligger och frodas och växer, samlar kraft för att hoppa upp och bita dig.. Så kan varmt rekommendera att sluta gråtrunka och spara den satsen till någon lämplig=)

Om han hade haft någon att spara satsen till hade han nog inte behövt gråtrunka. :D

Corbalina

Gick med
26 Jun 2013
Hoj
Om han hade haft någon att spara satsen till hade han nog inte behövt gråtrunka. :D

Så du menar att man aldrig behöver gråtrunka som kille om man har någon? Hmm ni har de alldeles för bra.. =)

jetson

Guest
Om man råkat dricka fästingar, finns det någon risk med det? Borrelia och sånt där, jag tänker att magsyran borde äga dom små jävlarna men man vet ju aldrig :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Om man råkat dricka fästingar, finns det någon risk med det? Borrelia och sånt där, jag tänker att magsyran borde äga dom små jävlarna men man vet ju aldrig :D

Ääääta myror har man ju hört men dricka fästingar? Va faen sösslar dö mä? :va

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

jetson

Guest
Hur fan dricker man en fästing förutsatt att den inte satt i ett yxhugg?

Låt oss säga att man inte alltid kan lita på att vattnet är rent från diverse insekter m.m, om man tar det från en källa i skogen. Smakar dock bättre än kranvatten så det är värt.

Det simmade runt 3-4 fästingar i vattnet när jag druckit ca 4dl så jag misstänker att jag fick i mig några.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Corbalina

Gick med
26 Jun 2013
Hoj
Menar du att ni kvinnor gråtrunkar? Låter som något som bör lagföras.

Eller menar du att ni gråtgnuggar trots att ni har kille:va

Så lägge man har en partner med ett eget liv så behöver man ju ta hand om sig själv i bland=) Eller e de bara jag? :dummer

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Haha, vad fan...:rofl

* " Den smarta hustrun tillåter maximalt två korta sexuella kontakter i veckan. Allt eftersom åren går bör hon försöka få också den frekvensen att minska. Spelad sjukdom, trötthet och huvudvärk är de smartaste sätten att uppnå detta."

* En självisk och sensuell make kan lätt få övertag över sin fru. Glöm därför aldrig detta grundläggande råd: ge lite, ge sällan och framförallt ge motvilligt. Annars kan ett i övrigt respektabelt äktenskap lätt förvandlas till en orgie i sexuell lust."

* "En smart hustru gör det till en regel att aldrig visa sin nakna kropp för sin man, eller låta honom visa sin nakna kropp för henne".

* "Många män får sin mesta sexuella tillfredsställelse precis efter sexakten då de känner sig lugna och helt avslappnade. Därför måste hans hustru se till att det inte blir någon lugn och skön stund för honom efteråt. Annars kommer han snart att känna sig uppmuntrad att försöka igen."

* "När maken får sin vilja fram ska hustrun ligga så stilla som möjligt. Kroppsrörelse kan uppfattas som sexuell upphetsning av den optimistiske maken. Sex ska, när det inte kan undvikas, endast praktiseras i totalt mörker."

* " Gräl och tjat och gnabb har visat sig väldigt effektivt sent på kvällarna då mannen vanligtvis brukar försöka få sin vilja fram. Börja gnabba med honom ungeför en timme innan han brukar försöka förföra dig."

*" De flesta män är av naturen perverterade, och kommer om de ges minsta chans vilja ha de mest avskyvärda sexakter som till exempel att genomföra sexakten i olika positioner."

* "Vid det tionde bröllopsdagen har många hustrur klarat av barnafödandet samt klarat av det ultimata målet att avsluta all sexuell kontakt med maken".

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Det där lilla handtaget går inte att fästa på nåt sätt. Nu ligger vattenlåset på hyllan och luktar illa :(

Du är väl för rar! :kär

Inge mer bävergäll då. Eller iaf inte mer än en halv flaska :öl

Där slog du inte riktigt huvudet på spiken så att säga :3freak

Hmmm va fan.. Jag får ju alltid tjata om mer =) Så mindre e ju inte riktigt min grej=):tungan

Gammal gubbe kanske inte orkar hur mkt som helst?! :rodnar :4skrika

Last edited:

Corbalina

Gick med
26 Jun 2013
Hoj
Det där lilla handtaget går inte att fästa på nåt sätt. Nu ligger vattenlåset på hyllan och luktar illa :(

Du är väl för rar! :kär

Inge mer bävergäll då. Eller iaf inte mer än en halv

Gammal gubbe kanske inte orkar hur mkt som helst?! :rodnar :4skrika

Ska du lämna de till träskmonstret får du mer ta en hel flaska.. Kanske rymmer då=)

Gammal gubbe behöver inte...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...