Är medicinsk bensin samma sak som bromsrengöring(bräkleen och würth)?
Dessvärre inget försök att få tråkigt stål att efterlikna polerad aluminimums.
Det är liksom så att jag vill förbättra ljuset på några lysrörsarmaturer till ett akvarium. En högreflekterande yta i armaturen, typ den blanka sidan på aluminiumfolie, förbättrar ljuset avsevärt jämfört med den gräddvita pulverlacken som de har original. Därför ska jag foliera insidan på armaturerna.
Fiser fina flickor?
Vad menas med: Sköts ned på öppen gata
Hur får man vattenlåset att sluta flyta upp och lyfta på gallret när man gråtrunkar i duschen?
View attachment 388868
Ja, fast det luktar hallon. Därav PippiT.s fråga.
Det kan ju vara så att hon inte har helt rena tankar i detta "goda" sällskap
Fiser fina flickor?
Hur får man vattenlåset att sluta flyta upp och lyfta på gallret när man gråtrunkar i duschen?
View attachment 388868
Det luktar faktiskt viol när jag fiser, o ibland vanilj.
Jag är ingen fin flicka.
Men. Men. Du är ju ingen ful flicka heller.. Är du en stygg flicka?
Det flyter upp för att det inte hinner rinna undan ordentligt.Hur får man vattenlåset att sluta flyta upp och lyfta på gallret när man gråtrunkar i duschen?
View attachment 388868
Det flyter upp för att det inte hinner rinna undan ordentligt.
Det rinner dåligt för att vattenlåset är igentäppt av en komposit bestående av hår som hålls samman av finalen från dina gråtrunkar.
Rensa vattenlåset så ska du se att det flyter på bättre. Tycker du att kleggan däri är för äcklig kan du ösa i några kilo propplösare så försvinner det snart av sej själv.
Men jag har ju rensat bort alla rester från gråtrunkeriet. Det är så rent att man kan äta middag där nere
Det luktade ganska illa men det jobbet är gjort. Nu när det är rent antar jag att luftbubblan som blir i luftlocket borde ersättas med vatten. Får dock inte ihop teori och praktik. Funderar på att limma fast skiten
Allt vatten rinner undan från golvet iaf. Bordet det inte bli pöl över brunnen annars?
Dessa bekymmer... städa ska jag göra idag med. Bara skit med allt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |