Frågor man vågar ställa

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Bara en sak att göra, fråga om hon är intresserad.

Jo egentligen borde man göra det. Jag har inga problem med det men jag vet inte själv var jag står och samtidigt känns det som en väldigt avväpnande fråga som kan göra henne sårbar i ett så pass tidigt skede. Jag trivs lite med situationen faktiskt och jag tror det har att göra med att det okända lockar. Även om jag skulle vilja tillfredställa den köttsliga lusten med henne och inte bara dra fram drulen när hon dragit så har jag faktiskt skoj med henne när vi ses och trivs i hennes sällskap.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Kvinnor har i regel betydligt större rumpor och lår än män men jag kan lik förbannat benpressa betydligt mer med mina spindelben än merparten av alla kvinnor. Hur funkar det? :va

:mad:

Fruntimmer har fettreserver på låren och röven för att kunna producera mjölk.
Nyblivna mammor brukar vara lösa i köttet i den regionen eftersom systemet fungerar.
Antagligen är det därför en välformad rumpa är en sexuell signal, även om tjejerna inte förstått det utan försöker se ut som småpojkar.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Vad menar cheyer med att bara vilja sova tillsammans efter efterfesten?
...I lördags sov hon hos mig och jag fick veta att det det var slut med killen samma dag. Fast infon kom dock mig tillhanda på söndagen.
Hon fick en drypa av pojkvännen varpå han nedgraderades till expojkvännen.
Hon vill inte släppa till dej innan antibiotikabehandlingen är över. :glömdet

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hon fick en drypa av pojkvännen varpå han nedgraderades till expojkvännen.
Hon vill inte släppa till dej innan antibiotikabehandlingen är över. :glömdet

Det är faktiskt inte en dålig gissning, även om frågan om skydd aldrig kom upp. När jag och mitt ex börjat träffas och det hettade till i sänghalmen för första gången var jag tvungen att avstå eftersom ingen av oss hade skydd. Jag ville testa mig innan vi hade sex och döm om min förvåning att hon var i samma sits som jag och ville testa sig också.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Fruntimmer har fettreserver på låren och röven för att kunna producera mjölk.
Nyblivna mammor brukar vara lösa i köttet i den regionen eftersom systemet fungerar.
Antagligen är det därför en välformad rumpa är en sexuell signal, även om tjejerna inte förstått det utan försöker se ut som småpojkar.

Äckligt e det. Runt ska det vara. Och mjukt!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Det är faktiskt inte en dålig gissning, även om frågan om skydd aldrig kom upp. När jag och mitt ex börjat träffas och det hettade till i sänghalmen för första gången var jag tvungen att avstå eftersom ingen av oss hade skydd. Jag ville testa mig innan vi hade sex och döm om min förvåning att hon var i samma sits som jag och ville testa sig också.
För det första: Hur kan man ö.h.t. vara en sexuellt aktiv människa i detta land utan att ha en låda kådisar hemma? Förutsatt att man inte är galet religiös dårå.
För det andra: Kådis skyddar inte mot allt. Har jag läst. :gnissla

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Ponera att ja e lite sugen på å hitta en viss hona på fejjan, de enda ja känner till e utseende samt ett område där denna varelse bör ha sitt gryt. Hur fasen går man till väga?? E apkass på fejjan... Sökningar innom ett visst åldersspann samt specifikt kön känns som the way to go, finns sånt eller?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Ponera att ja e lite sugen på å hitta en viss hona på fejjan, de enda ja känner till e utseende samt ett område där denna varelse bör ha sitt gryt. Hur fasen går man till väga?? E apkass på fejjan... Sökningar innom ett visst åldersspann samt specifikt kön känns som the way to go, finns sånt eller?

Varför blanda in ansiktsburken? Fegt och omanligt! Stalka hennes kvarter och när du får syn på henne gör du tidernas burnout följt av en wheelie. Självklart måste du ha en 1000kubikare, annars tror hon du är 15. Frågor på det?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nej Det är inte det och inte lingonvecka heller som Anders skrev.
Förra helgen hamnade jag i sängen hos henne mest för att hon själv tyckte jag skulle sova där. Jag var beredd på att hasa hemåt under småtimmarna när hon plötsligt säger "vi går och lägger oss". Hon poängterade att hon hade kille (!) vilket jag respekterade och höll händerna för mig själv.
I lördags sov hon hos mig och jag fick veta att det det var slut med killen samma dag. Fast infon kom dock mig tillhanda på söndagen.

Två gånger har vi sovit med varandra efter rejäla bläckor ute på stan. Jag kan bara komma på två saker som är resultatet av hennes agerande. Hon är seriöst intresserad och ville inte gå "för snabbt fram" och definitivt inte ha fyllesex. Eller placerar hon mig i vännerfacket, och kompisar har man ju inte sex med :3freak
Vi hittar på saker tillsammans så vi träffas alltså inte bara i fylledimman.

Hon vill veta sitt värde, väldigt vanligt hos tjejer i osäkra relationer, om hon kan få dig att fjanta efter henne som en valp så bevisar de att de inte e henne de e fel på.
Visa att du genomskådat henne genom en subtil skoj retning. Att fortsätta svansa efter kommer få henne att tappa intresse.

Är min erfarenhet...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
På det hålslagna skrivarpapperet på jobbet är kartongerna märkta "Swedish punch".
Beror det på att hålbilden är svensk eller är det så att färdighålslaget papper är en svensk företeelse?

Ja, det är semesterlugnt just nu...

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
När man kör hoj å lägger i 1an så smäller det av bara fan, oavsett vilken hoj man har, skulle de va samma läte när man lägger i 1an på en bil så skulle man säkert fundera vadandetta.
Så varför detta läte när man lägger i 1an på en stillaståemde hoj å inte på en stillastående bil??

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
När man kör hoj å lägger i 1an så smäller det av bara fan, oavsett vilken hoj man har, skulle de va samma läte när man lägger i 1an på en bil så skulle man säkert fundera vadandetta.
Så varför detta läte när man lägger i 1an på en stillaståemde hoj å inte på en stillastående bil??

Nejnejnej det ska inte smälla! Om inte kopplingen ligger o drar..

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Osynkad låda och oftast våtkoppling, axlarna flyter med.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Aha, så d e bara så på en hoj för att???
Ere bättre eller sämre jämfört med en bil?

Billådor är annorlunda uppbyggda, en billåda är rätt jobbig osynkad och motsvarande mc-låda i bil slits hårdare och är mindre komfortabel.

I en hoj duger dom dock och väger i förhållande mindre, så det blir lite äpplen och päron.

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Ganska ofta läser man "Du har PM" i en tråd, varför skriver man det i tråden? Det märker man ju ändå. :)

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
För att förtydliga att det är ett brådskande PM? :tummenupp

Ja, det är klart. Men borde man inte se att man har PM innan man lyckats trassla sig in till den aktuella tråden? =)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati