Frågor man vågar ställa

Varför ska (el)bilar helt plötsligt ha fyrkantiga rattar eller "yokes" istället för en rund ratt?

Den runda ratten har fungerat väl i över 100 år nu, någon engelsk skitbil försökte med en fyrkantig ratt på 70 talet men det fanns INGA fördelar med det.
Därför att kundkretsen är i rätt ålder för att minnas Knight Rider med nostalgisk värme.

Varför ska (el)bilar helt plötsligt ha fyrkantiga rattar eller "yokes" istället för en rund ratt?

Den runda ratten har fungerat väl i över 100 år nu, någon engelsk skitbil försökte med en fyrkantig ratt på 70 talet men det fanns INGA fördelar med det.

Nu har jag blivit galen, jag är helt säker på att i morse när jag loggade in på sporthoj så stötte jag på en gammal tråd från 2009, det var någon skämttråd om datormöss men det existerar ingen sådan tråd nu när jag kollar på SH? Har jag teleporterat fram och tillbaka till 2010 idag eller vad har hänt?

Nu har jag blivit galen, jag är helt säker på att i morse när jag loggade in på sporthoj så stötte jag på en gammal tråd från 2009, det var någon skämttråd om datormöss men det existerar ingen sådan tråd nu när jag kollar på SH? Har jag teleporterat fram och tillbaka till 2010 idag eller vad har hänt?
Den fanns där, misstänker att en bot varit i farten och lagt in några reklamtips för Sellpy m.fl.
Skulle tippa att mod. tagit bort den

förvisso 2003 snarare än 2009 men denna borde ju ha kunnat kränkt någon

Sett det, 1 sec per varv snabbare än 2,n hel jävla galet. Samma med vurpan och ut sist 3 varv senat leder han ???

Dom har för släta banor i usa, det tror jag är största orsaken till att de inte hänger med en förare som tränat lika seriöst men på sönderkörda banor.

Jag har sett Steel City nationals i Pittsburgh. Jag blev förvånad över att se hur de körde ut med traktor och planade till banan mellan heaten.

Dom har för släta banor i usa, det tror jag är största orsaken till att de inte hänger med en förare som tränat lika seriöst men på sönderkörda banor.

Jag har sett Steel City nationals i Pittsburgh. Jag blev förvånad över att se hur de körde ut med traktor och planade till banan mellan heaten.
Det sjuka är hur brutalt han tar böjar oavsett om han kör inner, ytter, byter spår mitt i böjen han har en sagolik hög hastighet. Att sedan fullfölja ett heat med brutet skulderblad o dessutom hänga av 2,n o vinna???.

Klart seriös kille. ??

Vad finns det för kul saker att odla i växthuset nu i vår?
Jazztobak och tomater behöver ej nämnas.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick