SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vad tusan köper man åt en nykterist som fyller 30, men fortfarande inte riktigt vuxit upp?
Vad tusan köper man åt en nykterist som fyller 30, men fortfarande inte riktigt vuxit upp?
Presentkort på MC Teoripaket + Risk 1?Vad tusan köper man åt en nykterist som fyller 30, men fortfarande inte riktigt vuxit upp?
Jag skulle spontant säga RoLLER - slangskolan del 1-4.Hur tränar man bäst upp hantering av wheelie´s på en "ny" hoj utan att riskera att damma i asfalten o förstöra den?
Är enda möjligheten gräsunderlag eller finns det något idiotsäkert trix?
Joråsåatte. Visade sig att jag kommit ganska långt i höstas när jag började, tyckte jag höll på hur länge som helst utan att komma någon vart. Men jag hade 5 hål klara ca 10 cm djupa.Vad för storlek och vilket märke på borret du kört med? Jag har borrat 18 mm hål i granit med min lilla Hilti TE2 batterimaskin med Hiltis 4 skäriga betongborr. Visst det tog mer tid än i betong.
- Tack, jäkligt kul : ))Jag skulle spontant säga RoLLER - slangskolan del 1-4.
Slangskolan Del 1
Slangskolan Del 2
Slangskolan Del 3
Slangskolan Del 4
Visst är det skillnad på borr och borr.Joråsåatte. Visade sig att jag kommit ganska långt i höstas när jag började, tyckte jag höll på hur länge som helst utan att komma någon vart. Men jag hade 5 hål klara ca 10 cm djupa.
Hur som helst köpte jag ett 20 mm borr från Bergkungen som ska ha en extra spiral för att få upp dammet bättre. Så jag körde på med det i alla hål plus ett nytt till ca 20 cm djup. Sedan tog jag mitt 25 mm Hilti-borr och körde upp resten. Höll väl på en halvtimme så var allt klart. Fattar inte vad jag höll på med i höstas.
Maskinen är en Hilti TE14 som jag haft i typ 30 år.
View attachment 498704
View attachment 498705
Fristads, tror jag det är, har en ny modell där skydden är integrerade i byxan.Knäskydd arbetsbyxor och maskintvätt med dom i? Straff att plocka i/ur.
Är såna här kinesiska mc lika usla som jag tror eller är de användbara?
Det här ska vara Loncins premiummärke...
View attachment 498797
Jag har sett mängder av dem här i Italien, men inte klämt något. Det är såna som på bilden och Benelli jag reagerat på. Även CFmoto finns ju, men såna har jag inte sett här.Har du sett och klämt på den i verkligheten eller bara på bilden? När man tittar så ser den helt ok ut.
Jag har sett mängder av dem här i Italien, men inte klämt något. Det är såna som på bilden och Benelli jag reagerat på. Även CFmoto finns ju, men såna har jag inte sett här.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|