BlöjRäsern
Gränsfall
Om man gnider sig mot någon på tunnelbanan, räknas det som massage då? För mottagaren då alltså.
Om man gnider sig mot någon på tunnelbanan, räknas det som massage då? För mottagaren då alltså.
Hur vanligt är det att välta med hojen? Jag råkade göra det idag och det var riktigt pinsamt =( Skulle åka in mot kanten, sätter ner högra benet rätt ner i lera och glider ner för kanten och får hojen över mig. Jag är visserligen nybörjare men ändå!
Det är ganska vanligt, och alltid lika pinsamt. Men nu har du lärt dig det.
Ok jag har en. Varför går det inte att hitta riktiga jävla prinskorvar i affären längre? Jag vill inte ha nåt glutenfritt skit med extra tunt skinn!!! Jag vill ha riktig prinskorv!!!
Hur vanligt är det att välta med hojen? Jag råkade göra det idag och det var riktigt pinsamt =( Skulle åka in mot kanten, sätter ner högra benet rätt ner i lera och glider ner för kanten och får hojen över mig. Jag är visserligen nybörjare men ändå!
Själv backade jag ut från en parkeringsplats, vrider styret fullt för att köra iväg men lyckas få motorstopp och välter. Och då var jag inte nybörjare
ni vet tråden där en kille bygger en hoj från grunden och använder en 2t 700cc snöskotermotor, egentillverkad växellåda osv.
vart har den tråden tagit vägen?? hittar den inte längre
There: http://www.sporthoj.com/forum/showt...6rbygge-med-700-cc-Arctic-cat-TV%C5takts-twin
Mer än en månad sen senast nån skrev nåt, då måste man utöka visningen (längst ner i en ruta under alla trådarna).
danke schön
hoppas han kommer igång med projektet igen..!
Eine frage:
Kan man va lagom fräck och häkta på sommarhjulen nu? Eller är ett sådant tilltag direktkopplat med Murphy som skickar vargavinter på oss i två månader?
Eine frage:
Kan man va lagom fräck och häkta på sommarhjulen nu?
Jag gjorde det på macken när min körskolelärare tankade sin hoj o han var halvdöv o stod med ryggen mot mig. Grus under foten och fast satt jag. Låg och sprattlade som en skalbagge o fick ingen kontakt med läraren. Kom fram två killar och frågade om jag behövde hjälp och dom var ännu mer nöjda när de upptäckte att det var en knallröd brud under hjälmen efteråt. Pinsamt? JA!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|