Det saknade denna men det lär ju vara samma grund.
(Men wiki är ju lite fusk när sporthoj finns)
Bil/bakvagn - BMW 2010
Vad för magiskt gör enheten, hur arbetar den? Funderade först på krängningshämmare som ex nyare Land/Range Rover i.o.m. att den "vanliga" ser ut att vara hemmahörande på Fiat 500, originalet. Hjulvinklarna beroende på hur illa man kör? Bilderna är tagna bakifrån.
Vad är bästa sätt att frånkomma/kringå människors fria vilja?
Hjärnkemi.. its a bitch!Varför får jag sån vidrig jävla ångest när jag är bakis. Har inte ens bettet mig illa eller nått men ändå känns det som att typ livet är över. fyfan. Jag ska aldrig mera dri...
Hjärnkemi.. its a bitch!
Förmodligen därför sprit fortfarande är lagligt, få är så puckade att dom utsätter sig för bakrus i onödan..
Finns det någon vetenskaplig eller psykologisk term och förklaring till varför det är så jävla lätt att se lösningar på andras problem eller vad de bör göra men när det kommer till en själv så är det ibland svårt att se lösningar eller hitta motivation?
Man sitter där och drar ut på skiten och ibland dras med "ångest" under en längre tidsperiod än att bara avklara skiten från första början, för lösningen vet man allt som oftast egentligen...
Pollex in colon eller något liknande?
Aldrig hört talats om, och google verkar säga detsamma, ingen hört talats om det
Tummen i röven på hittepålatin.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |